Digital Channels & PR – Integracija digitalnih kanala u komunikacijske strategije – ONLINE
Prijava na seminarNeovisno o tome želite li povećati vidljivost ili učvrstiti kredibilnost svog brenda kroz različite PR aktivnost, već neko vrijeme to ne možete učiniti bez uključivanja digitalnih kanala. Tehnološka evolucija neminovno mijenja način na koji komuniciramo i tjera nas na uvođenje različitih novih alata u komunikacijske strategije. Seminar „Digital Channels & PR – Integracija digitalnih kanala u komunikacijske strategije“ pokazat će vam kako se stvara dobar online sadržaj, koriste društvene mreže za postizanjem organskog dosega te uvode ostali alati digitalnog marketinga kako bi se ostvarili još bolji rezultati vaših PR kampanja. Sve to uz priču o projektima koji su dobili brojna priznanja domaće i svjetske struke kao jedni od najboljih primjera iz prakse integriranih komunikacija i marketinga.
Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije. Snimka održanog online modula dostupna je na zahtjev. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimku seminara“.
Seminar ‘Digital Channels & PR – Integracija digitalnih kanala u komunikacijske strategije – ONLINE’ jedan je od modula Akademije ‘PR & Communications Management – ONLINE’. Seminar će se održati online, putem Zoom platforme, a ako niste u mogućnosti pratiti edukaciju u predviđenom terminu, istu možete pogledati kao snimku.
Sadržaj:
- Uključivanje digitalnih kanala u komunikacijske strategije
- Izbor pravih digitalnih taktika i alata
- Integracija PR taktika kroz društvene mreže
- Izbor pravih digitalnih kanala za pojedine ciljne skupine
- Osmišljavanje viralnih PR kampanja
- Prezentacija studija slučaja
Cilj seminara:
Cilj seminara je razmjena iskustava, diskusija i učenje o svim aspektima medija i odnosa s javnošću, isprobavanje raznih tehnika i definiranja stupnja sinergije između PR-a i novinara, odnosno medija.
Ciljna skupina:
Seminar je namijenjen svim djelatnicima u odnosima s javnošću, ali i u marketingu, medijima i drugim javnim djelatnostima koji žele kvalitetnije komunicirati svoju poruku putem medija, razumijeti funkcioniranje medija i novinara, kao i definirati potrebe novinara u procesu javnog informiranja. Javno komuniciranje i medijski posredovana informacija još uvijek su ključni aspekti funkcioniranja u javnom prostoru.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 26. studenoga:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Povezane Akademije





