Strategija digitalnog marketinga - ONLINE
Digitalni marketing – ONLINE
19. ožujka 2021. - 23. travnja 2021.
PRIJAVA NA PROGRAM
Digitalni marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.
Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije.
Zoom je višestruko nagrađivana platforma od strane većine eminentnih svjetskih agencija i stručnih udruga za digitalno poslovanje. Koristi ga preko 600.000 tvrtki i organizacija.
Online snimka
Ukoliko niste u mogućnosti čekati navedene datume održavanja programa i želite pogledati edukacije čim prije, snimka cijelog online edukacijskog programa, kao i svakog modula održanog u sklopu prethodne generacije, dostupna je na zahtjev uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimak programa“.
Pregled programa po modulima

Sadržaj seminara:
- Uloga digitalnog marketinga u ukupnom marketinškom miksu
- Osnove planiranja i postavljanje ciljeva
- Definiranje SMART ciljeva
- Najčešće mjere uspješnosti i definiranje metrika
- Onsite marketing
- Search Engine Optimization (SEO)
- Aspekti web stranice
- Content marketing
- Offsite marketing
- Search Engine Markeiting (SEM)
- Social Media Marketing (SMM)
- E-mail marketing
- Modeli životnog ciklusa potrošača (RACE i See,Think, Do, Care framework)
- Proces izrade strategije
- Situacijska analiza
- Analiza ponašanja potrošača
- Benchmarking
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
SEO-Optimizacija web stranica za tražilice - ONLINE

Sadržaj seminara:
- Razumijevanje tražilica i kako one funkcioniraju
- Postavljanje SEO strategije – kako smanjiti nesigurnost?
- Analiza i praćenje konkurencije – kako prepoznati konkurentsku strategiju i iskoristiti to u svoju korist?
- Važnost kvalitetnog sadržaja u optimizaciji web stranica
- Keywords – istraživanje ključnih riječi i izrada strategije
- Kako kreirati skalabilnu SEO content strategiju i prilagoditi je svojoj poslovnoj situaciji?
- Pretraživačka namjera – zašto ljudi uopće “guglaju” i kako prilagoditi svoju stranicu njihovim potrebama?
- Najčešći tehnički problemi i kako ih riješiti?
- Online autoritet i povećanje utjecaja web stranice
- Backlinkovi – važnost backlinkova i pripadajuća strategija
- SEO strategija kao generator prihoda – kako organski promet pretvoriti u akvizicije?
- SEO i ciljevi – kako postaviti kvalitetne SEO ciljeve i kako ih testirati?
- Savjeti i trikovi za dobro optimiziranu stranicu
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Google Ads osnovni - ONLINE

Sadržaj seminara
- Uvod u Google Ads oglašavanje
- Definiranje ciljeva kampanje
- Osnovni pojmovi
- Pregled vrsta kampanja i mogućnosti oglašavanja
- Search oglašavanje
- Display oglašavanje
- Gmail oglašavanje
- YouTube oglašavanje
- Remarketing oglašavanje
- Izrada Google Ads računa
- Upravljanje postavkama naplate
- Povezivanje Google Ads i Google Analytics računa
- Vježba: Izrada Search kampanje
- Korisni linkovi
- Pitanja i diskusija
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Google Ads napredni - ONLINE

Sadržaj seminara:
- Ključni Google trendovi i inovacije za 2020. godinu
- Planiranje kampanja – 4 najvažnija elementa
- Izrada Display kampanje
- Izrada YouTube kampanje
- Izrada Remarketing kampanje
- Optimizacija odredišnih stranica – Google Optimize
- Alati za upravljanje:
- Upravljanje s više Google Ads računa – MCC
- Google Ads Editor
- Vježba: Rad na kampanjama polaznika
- Korisni linkovi
- Pitanja i diskusija
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Google Analytics - ONLINE

Sadržaj seminara:
- Razvoj analitičkih alata
- Terminologija analitičkih alata
- Što nam prikupljeni podatci govore
- Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
- Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
- Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
- Funkcija Goals
- Ecommerce izvještaji
- Upotreba URL buildera za označavanje i prepoznavanje ostalih kampanja
- Intelligence, Custom reports i Advanced segments
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
SMM - Community management - ONLINE

Sadržaj seminara:
- Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
- Web stranica – središte digitalne prisutnosti
- Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
- Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
- Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
- Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
- Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
- Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
- Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
- Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
- Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
SMM - Radionica Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube - ONLINE

Sadržaj seminara:
- Oglašavanje na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, Twitteru, Snapchatu, Pinterestu, Viber, WhatsAppu
- Kako odrediti ciljeve oglašavanja i kako ih mjeriti
- Mogućnosti targetiranja ciljnih skupina na društvenim mrežama
- Što su to remarketing i custom audience
- Koji su formati oglasa na društvenim mrežama
- Kako odrediti budžete za oglašivačku kampanju
- Prolazak kroz Facebook business manager
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
IZBORNI MODUL: LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn mreže – ONLINE

Sadržaj seminara:
- Kako funkcionira LinkedIn mreža i što ju razlikuje od ostalih
- Kako urediti i optimizirati LinkedIn profil tako da bude uočljiviji vašoj ciljnoj skupini
- Kako izgraditi kvalitetnu mrežu i uspješno prodavati (sebe, usluge, znanja, vještine)
- Kako izraditi sadržaj prikladan i atraktivan za ovu mrežu
- Kako izgraditi brand i pozicionirati se kao ekspert u svom području
- Kako doći do osoba i poslova koji su vam potrebni
- Kako razraditi vašu kompanijsku/organizacijsku stranicu
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Snimka online edukacije
Svaki modul koji se održava online u sklopu programa, a koji ste niste u mogućnosti pratiti uživo u zakazanom terminu, možete pogledati kao online snimku seminara u vrijeme koje vama odgovara.
Ciljna skupina programa digitalni marketing:
Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI – Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.
Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM SEO SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google AdWords, Google AdSense, E-Target i sl., ali nisu imali vremena detaljnije proučavati navedeno.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 11. ožujka:
Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom. Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu kotizaciju programa.
Snimka cijelog online edukacijskog programa dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.
Po završetku Akademije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom programu.
Moguće je i plaćanje na rate (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.