Strategy and PR Tactics – Kako kreirati učinkovitu strategiju u odnosima s javnošću
Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću
23. travnja 2021. - 18. lipnja 2021.
PRIJAVA NA PROGRAMZa sve module u sklopu Akademije ‘Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću’ bit će omogućen live online prijenos iz dvorane putem Zoom platforme. Komunikacija tijekom prijenosa je dvosmjerna, što podrazumijeva aktivno sudjelovanje svih polaznika, bez obzira na lokaciju praćenja. Na svakom modulu svi polaznici imaju mogućnost izbora žele li sudjelovati uživo ili online, ovisno o tome što im više odgovara u određenom trenutku. Sva predavanja će biti snimljena tako da polaznici, ako neki modul ne mogu pratiti uživo u zakazanom terminu, mogu isti pogledati kao online snimku u vrijeme koje njima odgovara.
Akademija ‘Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću’ polaznicima će otvoriti vrata u PR-ovski posao uvjeravanja, zaštite, poboljšanja ili izgradnje reputacije putem medija, društvenih medija ili samoproizvedene komunikacije. Polaznici će kroz 7 redovnih, sistematski i pomno isplaniranih modula, usvojiti odnose s javnošću, usvojiti vještine boljeg razumijevanja komunikacije kompanije s internom i eksternom javnosti s ciljem stvaranja pozitivnog mišljenja o kompaniji, njegovim proizvodima/uslugama što će u konačnici pridonijeti i efikasnijem poslovanju u cijelosti. Po završetku Akademije polaznici će znati analizirati resurse kompanije, unaprijediti odnose s javnošću, ‘pronaći’ pozitivne poruke i znati ih pretočiti u pozitivne priče koje treba plasirati u medije. Također, naučit će i, kada su vijesti loše, kako formulirati najbolje odgovore i ublažiti štetu.
Odnosi s javnošću jedan su od najučinkovitijih načina izgradnje marketinških strategija i stvaranja čvrste reputacije, a kompanije ulažu iznimne resurse kako bi ostale na vrhu svojih PR-ovskih strategija i ostvarili još veće prinose s boljim ROI-jevima. Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude, polaznici će imati prilike učiti od vodećih agencija za odnose s javnošću, stručnjaka iz medija te vodećih osoba iz korporativnog sektora.
Dokumentacija za download:
Pregled programa po modulima
9-13h – Daria Mateljak
- Što je komunikacijska strategija i zašto je važna?
- Strategija kao odgovor na rješavanje problema ili upravljanje temama
- Analiza okoline i konteksta – pristup i metode
- Strateški pristup dionicima, uloga dionika u strategiji i metode mapiranja dionika
- Postavljanje i vrste komunikacijskih ciljeva
- Određivanje strateškog pristupa: kako odabrati najbolje taktike za provedbu ciljeva?
- Vrste taktika u komunikacijama: uvod u alate i komunikacijske kanale
- Rizici i mogućnosti kao dio strategije
- Upravljanje resursima (ljudi, vrijeme, budžet)
- Kako možemo mjeriti rezultate, ishode i učinke naše strategije?
- Jednostavni načini formatiranja strategije
14-16h – Boška Trbojević
- Primjeri uspješnih komunikacijskih strategija
- Rad u grupi – osmišljavanje komunikacijske strategije na zadanu temu (analiza okoline i konteksta, mapiranje ključnih dionika, postavljanje ciljeva, taktike, mjerenje uspješnosti)
- Prezentacija zadatka i dobivanje povratnih informacija
- Najvažnije stavke potrebne za dobar početak bilo koje komunikacijske kampanje
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
PR Tools and Techniques – Pisane, govorne i vizualne tehnike u odnosima s javnošću
9-13h – Enea Hasukić
- Osnovni alati koji se koriste u odnosima s javnošću
- Kreiranje priopćenja za medije, briefa za novinare i drugih potrebnih materijala
- Kako se definira i prepoznaje vijest
- Kako klijentu objasniti što je prikladno za komunikaciju s medijima, a što nije
- Određivanje strateških smjernica u komunikaciji
- Kako se razvijaju odnosi s medijima – naglasak na stvaranje odnosa povjerenja
- Prikaz dobrih i loših primjera iz prakse
- Završna praktična vježba
14-16h – Leona Šiljeg
- Koja je zadaća PR-a, a koja medija
- Što povezuje, a što razdvaja djelatnike u odnosima s javnošću i novinare
- Kako komunicirati s novinarima
- Što novinari očekuju, a što im PR-ovci mogu dati
- Izazivanje pažnje medija
- Koje su najbolje tehnike plasiranja objava i informacija
- Analiza pisanih priopćenja, objava na društvenim mrežama, video materijala, intervjua, briefinga i press konferencija
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Media Training & Communication – Utjecaj na javnost kroz medije
9-13h – Mirela Španjol
- Upravljanje ugledom organizacije kroz medije
- Važnost i funkcija medija kao ciljane javnosti
- Definiranje, formuliranje i komuniciranje ključnih poruka
- Priprema nastupa u medijima
- Davanje izjava
- Tehnike odgovaranja na novinarska pitanja
- Premošćivanje neugodnih pitanja
- Stav, držanje i styling pred kamerama
- Verbalna i neverbalna komunikacija u TV nastupu
- Što da i što ne u razgovoru s novinarima
- vježba – simulacija davanja izjava za medije
14-16h – Petar Štefanić
- Dobri i loši primjeri iz prakse
- Praktična iskustva i savjeti
- Simulacije stvarnih situacija
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Creating Publicity and Reputation Management – Izazivanje medijske pozornosti i upravljanje reputacijom
9-13h – Nikoleta Lučin
- Što je reputacija, a što upravljanje reputacijom
- Tko (zaista) upravlja reputacijom
- Društveni mediji i drugi snovi (i noćne more) upravljanja reputacijom
- Utjecaj i uloga konkurencije u upravljanju reputacijom
- Koliko “vrijedi” reputacija
- Mjerenje, analiza ili upravljanje reputacijom
- Što privlači pozornost medija
- Kako privući pozornost medija
- Koji tipovi medija postoje i kako naći svoje mjesto u mixu
- Marketing vs. PR – tko odlučuje što je vijest, a što reklama
- Prepoznavanje vijesti vs. kreiranje vijesti
- Interaktivan i dinamičan pristup predavanju uz dobre i lose primjere iz prakse
14-16h – Ivan Horvat
- Primjeri velikih PR projekata dm-a
- Analiza pogrešaka velikih PR projekata
- Od greške do prilike – prilike koje smo iskoristili
- Uloga medija kroz izgradnju novih prilika
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Crisis communication – Tehnike i metode kriznog komuniciranja
9-12h – Ankica Mamić
- Definiranje krize i kriznog upravljanja
- Svaka kriza je kriza percepcije: uloga percepcije u krizi
- 3 faze kriznog upravljanja
- Uloga kriznog komuniciranja u kriznom upravljanju
- Od prijatelja do frenemija (maskiranih prijatelja) – mapiranje dionika u kriznom komuniciranju
- Kako izraditi krizni komunikacijski plan
- Definiranje kriznog komunikacijskog tima i uloga glasnogovornika
- Tips&tricks – poštivanje načela zlatnog sata, izbjegavanje informacijskog vakuma kroz metodu mapiranja poruka, zašto nikada ne smijete reći „Nemam komentara“
- Razumijevanje javnosti kroz atribuciju odgovornosti – javnost uvijek želi uperiti prst u krivca
- 5C pravilo kriznog komuniciranja
- Strategije odgovora na krizu
- Studija slučaja: Uvođenje nove formulacije Euthyroxa, lijeka za bolesti štitnjače na hrvatsko tržište
- Vježba za polaznike: Simulacija krizne situacije
13-16h – Dubravka Štefanac Vinovrški
- Najbolji i najgori primjeri kriznog komuniciranja kroz praksu
- Uloga PR-ovaca u kriznoj situaciji
- Praktični savjeti za krizna stanja
- Pitanja i diskusija
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Influencer Marketing Tools for PR – Influencer marketing kao moćan alat PR-a
- Što je influencer marketing
- Što su točno influenceri
- Povijest influencera – kako su se razvijali kroz vrijeme (ne, ovo sada nisu prvi influenceri koje imamo i koristimo)
- Jesu li influenceri za mene i moj brand
- Mogu li ja postati influencer i kako
- Kako uključiti influencere u medijski mix
- Kako mjeriti uspješnost kampanje
- Što je sljedeće u influencer marketingu – budućnost ovakvog načina oglašavanja
- Praktični zadaci – slaganje kampanja s influencerima
- Praktični primjeri – uspješne influencerske kampanje i jako neuspješne influencerske kampanje te kako su nastale
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
PR & Media Analytics – Praćenje medija i analitika
- Medijsko praćenje (engl. media monitoring) – što, kako, zašto?
- Kako prikupljene informacije iskoristiti kao akcijsko znanje za odnose s javnošću, ali i za druge odjele u organizaciji (marketing, prodaja, HR…)
- Tipovi medijskih analiza i njihova primjena
- Tipovi praćenja vijesti i društvenih medija
- Profil medijskog praćenja i postavke ključnih riječi
- Medijsko praćenje društvenih medija
- Online medijsko praćenje
- PR metrika i njihovo vezanje uz druge KPI-jeve
- Competitive intelligence uz korištenje agregiranih informacija skupljenim u medijima
- Praktična vježba za polaznike – korištenje naprednih social liste ning alata i njihova primjenu za postojeći posao polaznika
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Održavanje Akademije uživo u Zagrebu i online putem Zooma:
Za sve module u sklopu Akademije ‘Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću’ bit će omogućen live online prijenos iz dvorane putem Zoom platforme. Komunikacija tijekom prijenosa je dvosmjerna, što podrazumijeva aktivno sudjelovanje svih polaznika, bez obzira na lokaciju praćenja. Na svakom modulu svi polaznici imaju mogućnost izbora žele li sudjelovati uživo ili online, ovisno o tome što im više odgovara u određenom trenutku. Sva predavanja će biti snimljena tako da polaznici, ako neki modul ne mogu pratiti uživo u zakazanom terminu, mogu isti pogledati kao online snimku u vrijeme koje njima odgovara.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 12. travnja:
Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.900,00 kn + PDV ili na 6 rata po 1.500,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta. Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom.
Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.