Business & HR Strategy - Strateški menadžment ljudskih potencijala
HR Akademija
16. travnja 2021. - 8. srpnja 2021.
Upisi su u tijeku
PRIJAVA NA PROGRAMSvi moduli u sklopu HR Akademije izvodit će se hibridno, tako da polaznici koji nisu u mogućnosti sudjelovati na edukaciji u Zagrebu imaju mogućnost praćenja online live prijenosa programa putem Zoom platforme. Komunikacija tijekom prijenosa je dvosmjerna, što podrazumijeva aktivno sudjelovanje svih, bez obzira na lokaciju praćenja iste. Na svakom modulu svi polaznici imaju mogućnost izbora žele li sudjelovati uživo ili online, ovisno o tome što im više odgovara u određenom trenutku. Sva predavanja će biti snimljena tako da polaznici, ako neki modul ne mogu pratiti uživo u zakazanom terminu, mogu isti pogledati kao online snimku u vrijeme koje njima odgovara.
HR Akademija u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra osmišljena je kako bi potaknula sustavni pristup managementu ljudskih potencijala u procesnom i praktičnom kontekstu te kako bi se ohrabrilo korištenje najboljih hrvatskih, ali i svjetskih HR praksi.
Ljudski potencijali jedan su od ključnih resursa i izravni sudionik poslovnog razvoja i ekspanzije svake organizacije. Organizacije privlače, zapošljavaju, motiviraju i razvijaju svoje ljudske potencijale kao temeljne pokretače sadašnjih i budućih uspjeha. Vodeće tvrtke pružaju priliku za razvoj ambicioznim zaposlenicima, željnim znanja i uspjeha. Raznolikost i dinamika širenja na nova tržišta zahtijeva kontinuirano unapređenje managerskih i specijalističkih vještina zaposlenika kako bi oni bili sposobni i voljni odgovoriti na zahtjeve i dinamiku poslovanja, a sve te vještine razvijaju se pohađanjem HR Akademije.
Ako ipak preferirate više online edukacije, zadovoljstvo nam je obavijestiti Vas da u ponudi imamo program HR Training for Performance Excellence – ONLINE. Akademija se sastoji od 5 modula i odvija se putem Zooma u periodu od 18. ožujka do 16. travnja 2021. godine.
Dokumentacija za download:
Pregled programa po modulima
- Strateški ciljevi organizacije i funkcije upravljanja ljudskim resursima
- Organizacija i procesi upravljanja
- Planiranje radne snage
- Upravljanje troškovima rada
- Usavršavanje i razvoj talenata
- Plaće, upravljanje učinkom i sustavi nagrađivanja
- Interna komunikacija i zadovoljstvo radnika
- Upravljanje podacima (HR analitycs)
- Proces formulacije srategije i uloga HR-a
- Primjer uloge HR-a u strateškom planiranju organizacije- Case Study Robin Hood
- Gupni rad na case study-u
- Primjer uloge HR-a u implementaciji strategije- Transformacija kompanije kroz HR strategiju- primjer iz Hrvatske
- Zaključak
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Organisational (Re)Design - Utjecaj organizacijskog dizajna na uspjeh HR-a
- Uvod u temeljne elemente organizacijskog dizajna
- Osnove organizacijske transformacije (Holistic Design, Best Fit Design)
- Pregled tradicionalnih organizacijskih formi (vertikalno fokusirani, horizontalno fokusirani, višedimenzionalni)
- Pregled suvremenih organizacijskih formi (oblik fokusiran na ljude, usmjeren na povezanost, višedimenzionalni, digitalni)
- Razvoj organizacijskog dizajna (kreiranje organizacijske arhitekture bazirane na organizacijskoj formi, dovršavanje dizajna)
- Odabir i primjena vaše nove arhitekture (provođenje, implementacija i upravljanje organizacijskim dizajnom)
- Sažetak i zaključci
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
HR Planning and Recruitment – Učinkovito planiranje i regrutacija zaposlenika
- Analiza regrutacijskih potreba i potrebnih novih vještina
- Fluktuacija zaposlenika i planiranje popunjavanja upražnjenih radnih mjesta
- Izrada plana i kalendara zapošljavanja
- Analiza radnog mjesta
- Izrada kataloga poslova i sistematizacije radnih mjesta
- Definiranje kompetencija pojedinog radnog mjesta
- Korištenje različitih regrutacijskih kanala i alata
- Planiranje troškova zapošljavanja
- Priprema oglasa za posao i oglašavanje radnog mjesta
- Planiranje selekcijskog procesa
HR Selection Process – Proces zapošljavanja i selekcija kandidata
09.00 – 13.00 – Iva Sušec
- Kako pristupiti pronalasku kandidata
- Svjetske prakse u novim načinima selekcije
- Employer branding – kako koristiti marketing u privlačenju kandidata
- Sveobuhvatno selekcijsko intervjuiranje – obrasci i pitanja
- Upotreba tehnologije u procesu selekcije
14.00 – 16.00 – Marino Miloš
- Kriteriji, prediktori i radna uspješnost
- Budućnost testova i selekcije
- Uvođenje u posao (‘Onboarding’)
- Poveznica s organizacijskom kulturom i razvojem zaposlenih
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Performance management - Upravljanje uspješnosti zaposlenika
- Kompetencije kao osnova HR procesa (primjeri iz prakse)
- Upravljanje radnom učinkovitošću – postavljanje ciljeva, davanje povratne informacije, ocjenjivanje (primjeri iz prakse)
- Razgovor sa zaposlenikom-osnovni alat u HR-u (u svrhu postavljanja ciljeva, davanja povratne informacije, karijerni intervju, itd; primjeri iz prakse)
- Upravljanje karijerom – koja je uloga zaposlenika, menadžera, poslodavca (mobilnost, promocije; primjeri iz prakse)
- Low-performeri – a što s njima (primjeri iz prakse)
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Talent Management & Retaining - Uspješno upravljanje i zadržavanje talenta
- Što je sve Talent Management
- Organizacijska kultura i talenti
- Tko su talenti – različiti pristupi
- Ključni elementi procjene – upravljanje učinkom i definiranje potencijala
- Razvoj talenata
- Razvoj talenata kao kompetitivna prednost
- Zadržavanje talenata
- Poslovni slučaj
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Equality at workplace – Diversity & Inclusion – Ravnopravnost i Upravljanje različitostima na radnom mjestu
- Što znanost kaže o generacijskim razlikama i različitosti na radnom mjestu?
- Što je to ravnopravnost na radnom mjestu?
- Profiliranje – razlike & sličnosti u sustavima vrijednosti i motivacije Baby Boomers-a, GenX, GenY i GenZ-a
- Etikete i predrasude – gdje je početak, a gdje kraj?
- „Ja u kope ti u špade“ – kako međugeneracijske razlike mogu utjecati na komunikaciju i timski rad?
- Kako različitosti pretvoriti u prednosti i njegovati takvu kompanijsku kulturu?
- Talenti i mentoriranje – kako postići sinergiju i uključenost u različitostima?
- Kako HR (ne) doprinosi generacijskim razlikama?
- Pogled u budućnost – kako se pripremiti se za buduće generacije i izazove na radnom mjestu
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Real time HR, Effectively using HR analytics & Metrics HR analitika i metrika - Znamo li vrijednost kojom HR doprinosi businessu?
Real time HR – Kako izmjeriti efektivnost upravljanja ljudskim potencijalima
- Što je HR metrika i analitika
- Što mjerimo, kako odabrati što i kako trebamo mjeriti
- Usklađivanje HR metrike s ključnim ciljevima i strategijom organizacije te inicijativama HR-a
- Smjernice za poboljšanje HR metrike u svojoj organizaciji
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Reward Management Systems - Organizacijski sustavi motiviranja i nagrađivanja
- Orijentacija organizacije na ciljeve, rezultate i izazove
- Koja je veza između motivacije i nagrađivanja? – Motivacijski i kompenzacijski karakter plaće
- Suvremeni principi i zakoni motivacije zaposlenika – praktična „to do“ tablica
- Intrinzične i ekstrinzične nagrade – primjena u poslovnoj praksi, izazovi
- Koliko platiti? Planovi plaće prema postignuću – case study
- Individualni, grupni i organizacijski sustavi nagrađivanja zaposlenika – primjeri
- Direktne i indirektne managerske kompenzacije – primjeri
- Modeli nagrađivanja (prodajni, administrativni, operativni) – primjeri iz prakse
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Employer Branding & HR Marketing – Istaknite svoj brand i privucite najbolje ljude
9.00 – 16.00 – Marija Felkel
- Novi trendovi na tržištu rada – Future of work
- Razumijevanje kompanijske strategije i poslovnih potreba
- Što je Employer Branding i zašto je važan?
- Tko je odgovoran za Employer Branding?
- Što je EVP?
- Marketinške taktike i alati kao novi trendovi u zapošljavanju (Recruitment Marketing, Social Media recruiting…..)
- Gdje prestaje Employer Branding a počinje Recruiting?
- Candidate Persona ili tko je naš idealan zaposlenik?
- Planiranje i implementiranje Employer Branding strategije
- Kako i gdje promovirat Employer Brand?
- Interna i eksterna komunikacija
- Može li se mjeriti uspješnost Employer Branding strategije?
- Iskustva i primjeri iz prakse – kako to rade najbolji?
16.00 – 17.30 – Marin Mlinarić, gostujuće predavanje
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Ciljna skupina polaznika:
Voditelji i zaposlenici HR odjela, pravnih i kadrovskih poslova, manageri na svim razinama, djelatnici javnih institucija i poduzeća, mali i srednji poduzetnici, voditelji projekata te svi koji žele usvojiti znanja i vještine primjene suvremenog koncepta HRM-a.
Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 31. ožujka:
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom. Moguće je i plaćanje na 3 rate po 4.100,00 kn + PDV ili na 6 rata po 2.150,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.