Mini MBA – Management Skills
17. studenoga 2023. - 2. veljače 2024.
Upisi su u tijeku
PRIJAVA NA PROGRAMPrijavite se do 31.8.2023. i ostvarite POPUST OD 15% na sve redovne kotizacije Mirakul Akademija. Popust se odnosi na sve pretplatnike na newsletter!
Mini MBA – Management Skills je managerski trening program kojim ćete unaprijediti svoje analitičke, interpersonalne vještine i javni nastup kako biste postali efikasan decision-maker.
Ovaj specijalistički modularni program pokriva jedinstvenu kombinaciju esencijalnih alata i tehnika koje će unaprijediti i razviti vaše analitičke i interpersonalne vještine. Osobita je pozornost posvećena tehnikama managerskog samopredstavljanja unutar organizacije i prema stakeholderima, a važan segment utjecaja je i managerski body language.
Mini MBA – Management Skills program je koji razvija tražene vještine efikasnog managera, a tu među ostalim svakako pripadaju vještine pregovaranja i rješavanje problema uz neizostavno upravljanje ljudima, vremenom i stresom kako bi se izbjegli konflikti, a povećala produktivnost pojedinca i tima.
Temeljni cilj Mini MBA – Management Skills programa je stjecanje šire i integrirane slike svih managerskih vještina pomoću kojih ćete moći efikasno planirati, organizirati, prezentirati i voditi svoj tim i organizaciju.
Ciljevi programa: Pohađanjem programa Mini MBA – Management Skills usvojit ćete tehnike koje će vam pomoći da rastete kao manager i razvijate svoju karijeru. Usvojit ćete set esencijalnih managerskih tehnika koje će vam pomoći da:
- Proširite svoju cjelokupnu managersku perspektivu
- Bolje razumijete i analitički povežete poslovne koncepte i financijske izvještaje
- Razvijete bolju svijest o sebi i svojem samoprezentacijskom i komunikacijskom stilu i načinu na koji Vas doživljavaju drugi
- Definirate svoj samoprezentacijski stil
- Efikasno vodite svoj tim i organizaciju
- Upravljate vremenom i ciljevima i naučite bolje delegirati zadatke
- Upravljate i oblikujete ponašanje članova svoga tima
- Optimalno upravljate stresom i konfliktima
Ako ipak preferirate više online edukacije, zadovoljstvo nam je obavijestiti Vas da u ponudi imamo program Mini MBA – Leadership Skills ONLINE. Akademija se sastoji od 10 modula i odvija se putem Zooma u periodu od 13. listopada do 22. studenog 2023. godine.
Dokumentacija za download:
Pregled programa po modulima
Sadržaj seminara:
- Uvodna rasprava
- Organizacijska kultura, kao krucijalni element uspješnosti svake poslovne organizacije i pojedinca: Kako i zašto sam odlučio raditi u određenom sustavu
- Izazovi „novopečenih managera”: Znanje, vještine i iskustvo; Uloga socijalne inteligencije; Mentorstvom do društva znanja
- Razlika između upravljanja (managementa) i vodstva (leadershipa): Kako od managera postati lider; Karakteristike i kvalitete uspješnih lidera.
- Vođenje tima: Vještine upravljanja ljudima – od vođenja stručnih i učinkovitih preko zaposlenika u nižem stupnju razvoja ili problematičnih zaposlenika; Mentorstvom do društva znanja; Kako izgraditi međusobno povjerenje u timu; Coaching, delegiranje i stupanj razvoja tima i pojedinca; Vođenje tima na daljinu
- Pridobivanje, odabir i selekcija ljudi u organizaciju: Pojedinac kao karika u lancu; Razvoj i edukacija ljudi u organizaciji;
- Motivacija: Motiviranje ljudi u poslovnom okruženju; Samomotivacija
- Završna rasprava o upravljanju i vodstvu kroz četiri ključna elementa (motivacija, organizacijska kultura, selekcija i razvoj ljudi)
Više informacija o seminaru možete saznati na Leadership and People Management.
Coaching for Managers - Osnove coaching pristupa vođenju ljudi
Sadržaj seminara:
- Što je coaching i što je coaching pristup u vođenju?
- Što manager može naučiti od profesionalnog coacha?
- Zašto bi manageri trebali naučiti i primjenjivati coaching vještine i alate u današnje vrijeme?
- Temeljna uvjerenja i principi coachinga
- Temeljne coaching vještine
- Osnovni coaching proces i alati
- Korištenje coachinga u svakodnevnom radu
- Kontinuirani razvoj coaching vještina
Više informacija o seminaru možete pronaći na Coaching for Managers.
Communication Skills for Managers – Dobrom komunikacijom do uspješnih timova
Sadržaj seminara:
- Razlika u komunikaciji pri vođenju manjih i većih timova
- Izbor članova tima – koje karakteristike tražiti u svojim budućim suradnicima
- Kako analizirati projekt i raspored zadataka unutar tima
- Zašto je važno pravovremenom komunikacijom osnažiti članove tima da samostalno donose odluke i postepeno upravljaju procesima
- Važnost kritičkog promišljanja i povratne informacije unutar tima
- Upravljanje očekivanjima i adekvatno praćenje razvoja pojedinih članova tima
- Kako prezentirati ideje i planove članovima tima, svojim nadređenima te prema ostalim javnostima
- Konkurencija i njihov rad – trebaju li nas brinuti i kako tome pristupiti?
- Kako poboljšati koncentraciju i povećati produktivnost – pogled iznutra
- Organizacija i strukturiranje komunikacije za sastanke – interno i s vanjskim suradnicima/klijentima
- Komunikacijski projekti s „nemogućim“ ciljevima i upravljanje njihovom realizacijom – primjer iz prakse
- Case study – primjer vođenja vlastite firme
- Rasprava i odgovori na pitanja
Više informacija o seminaru možete pronaći na Communication Skills for Managers.
Collaboration as the Foundation for Creating Values – Razvoj samosvjesnosti leadership skillova za kreiranje dobrih timova
Sadržaj seminara:
- Što je organizacija?
- Koliko kvaliteta međusobnih odnosa utječe na kvalitetu organizacije?
- Osobni razvoj – da li se možemo mijenjati, ako da kako?
- Ego, suštinsko ja i njegovi efekti na organizaciju
- Razvoj samosvjesnosti – tko sam zapravo ja?
- Razumijevanje percepcije – kako doživljavam stvari i tko je u pravu?
- Krutost ili fleksibilnost?
- Feedback, razvoj organizacije, stabilnost i fleksibilnost organizcije i
pojedinca, efikasnosti i efektivnost - Kako dati feedback, da li kritiziramo, dajemo negativni feedback ili
razvojni integralni feedback? - Osobni razvoj, ego i funkcioniranje u organizacijama – što je
reaktivnost, proaktivnost, koaktivnost? - Kako postati koaktivan, onaj koji skladno surađuje i kokreira s
drugima
Više informacija o seminaru možete pronaći na Fluid Collaboration.
Interpersonal Skills Of Effective Managers – Upravljanje vremenom, konfliktima i stresom
Doc.dr.sc. Davor Perkov
- Time management – učinkovito upravljanje vremenom i prioritetima
- Empowerment – umijeće delegiranja zadaća, ovlasti i odgovornosti
- Conflict management – eliminiranje afektivnih i umjereno poticanje kognitivnih konflikata
- Sinergy – sinergijski utjecaj vaših interpersonalnih vještina
Dr.sc. Ana Havelka Meštrović
- Što je stres i kako djeluje na naše tijelo?
- Prepoznavanje psihofizioloških pokazatelja stresa
- Kako funkcionira naš um (pod stresom)?
- Upoznavanje vlastitih mehanizama reakcije na stres
- Disanjem protiv stresa
Više informacija o seminaru možete pročitati na Interpersonal Skills of Effective Managers
Impression Management, Power And Influence - Tehnike samopredstavljanja i body language za managere
Sadržaj seminara:
- Načini i tehnike samopredstavljanja
- Povezanosti i odnosi samopoštovanja i taktika samopredstavljanja
- Kako uobičajeno kreiramo javnu sliku o sebi? – načini i vrste samopredstavljanja prema obilježjima pojedinca:
- Utvrđivanje osobnog stila samopredstavljanja
- Priprema, struktura i izvedba samopredstavljanja
- Osobni samoprezentacijski model – kako se predstaviti u 30 ili 60 sekundi odnosno u 3 minute
- Prezentirajte s utjecajem
- Prezentirajte s utjecajem – naučite komunicirati efikasno: jasno, kratko i s utjecajem u svakoj situaciji
- Vještina slušanja govora i sažetci
- Jačanje sugestivnosti i uvjerljivosti prilikom razgovora – vježbe
- Vježbe za prevladavanje straha od javnog govora i vježbe za stvaranje potrebne količine govorničke smionosti
- Konkretni obrasci odgovora na neočekivana, neugodna i teška pitanja od strane auditorija
- Body language for executives
- Detektiranje i tumačenje neverbalnih i znakova – video primjeri + komentari
- Najveće snage i slabosti u liderskoj komunikaciji – muška vs. ženska
- Tajne dobrog prezentiranja na ZOOMu
Više informacija o seminaru možete pročitati na Impression Management
Strength Deployment Inventory (SDI®) – Alat za osobni i timski razvoj – Od samoprocjene do produktivnog upravljanja različitostima
Sadržaj seminara:
- što je emocionalna inteligencija i kako utječe na uspješno upravljanje timom
- što je SDI® (Strength Deployment Inventory) alat i kako ga primijeniti u svrhu unaprjeđenja interpersonalnih odnosa
- koja je boja moje motivacije
- kako prepoznati što motivira druge
- koji je ključ kvalitetnog timskog rada
- kako prepoznati okidače konflikta te prevenirati konflikt
- tajne uspješnog upravljanja konfliktom
- individualni akcijski plan – koja ponašanja trebam promijeniti za bolje rezultate u interakciji s drugima
Svaki polaznik na edukaciji će ispuniti SDI upitnik, čiji će se individualni rezultati tumačiti na radionici.
Radionica je interaktivna s različitim primjerima iz prakse.
Više informacija o seminaru možete pročitati na Strenght Deployment Inventory (SDI).
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 3. studenoga:
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK.
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom. Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.