Google Analytics 4 -analiza uspješnosti web sjedišta – ONLINE
Prijava na seminarGoogle Analytics 4 online radionica upoznat će polaznike s osnovama rada s besplatnim alatom za praćenje statistike posjećenosti web stranice. Nakon kraćeg teorijskog dijela i pregleda razvoja alata za praćenje posjećenosti web sjedišta, polaznici će upoznati sve mogućnosti Google Analytics alata i njegovih izvještaja. Google Analytics radionica sastoji se od teorijskog predavanja, a kroz kratak pregled razvoja analitičkih alata, polaznici će biti upoznati s osnovnom terminologijom analitičkih alata. Polaznici će naučiti kako otvoriti Google Analytics račun, kako i gdje na web stranici postaviti tracking code koji je potreban za funkcioniranje Google Analytics. Također, polaznici će na primjerima naučiti osnove upravljanja računom, te kako iz postojećih podataka napraviti napredne izvještaje. Polaznici koji već imaju za svoje web stranice otvoren račun i prate statistiku imat će mogućnost da upute s radionice odmah primijene na svojim Google Analytics računima.
Specijalistički seminar Google Analytics 4 -analiza uspješnosti web sjedišta – ONLINE peti je modul naprednog online programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Digitalni marketing – ONLINE
Dokumentacija za download:
Sadržaj seminara:
- Razvoj analitičkih alata
- Terminologija analitičkih alata
- Što nam prikupljeni podatci govore
- Otvaranje računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
- Pregled izvještaja u računu – što nam sve
- Google Analytics može reći?
- Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
- Funkcija Goals E-commerce izvještaji
- Upotreba URL buildera za tagiranje (označavanje) – Google AdWords kampanja
- Intelligence, Custom reports i Advanced segments
Po završetku Google Analytics radionice polaznik će moći:
- otvoriti i pravilno strukturirati Google Analytics račun
- koristiti osnovne izvještaje iz računa
- koristiti označavanje URL-a za razlikovanje Internet kampanji
- koristiti Ecommerce izvještaje
- zadavati i testirati ciljeve
Cilj seminara Google Analytics:
Sve smo do sada ispravno napravili: postavili smo ciljeve web-sjedišta, izradili i popunili sadržajem svaku web-stranicu našeg web sjedišta, pokrenuli smo i dobro optimiziramo našu kampanju ispravnim marketing mix kanalima. Ipak, rezultati nisu u skladu s očekivanjima. Google Analytics alat dat će odgovor na sva pitanja gdje radimo dobro, a gdje ima prostora za popravak. Naučit će se čitati izvještaje povratnih podatka, koje podatke uzeti s više, a koje s manje rezerve i koje aktivnosti na web-stranici možemo napraviti da se brže ili bolje približimo cilju ili premašimo postavljene ciljeve.
Znat ćete koji se povratni podatci mogu dobiti o posjetiteljima web-sjedišta te kako oni mogu bitno povećati poslovni uspjeh web-sjedišta. Naučit ćete kako čitati povratne podatke da bi vidjeli efikasnost i klasičnih kanala oglašavanja – novine, radio, TV.
Ciljna skupina polaznika:
Svi koji žele naučiti kako analizirati podatke prikupljene putem alata. Ako ste webmaster, vlasnik web shopa ili vaša tvrtka ima web sjedište, ova radionica će vam pomoći da bolje razumijete podatke o posjećenosti vašeg web sjedišta.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 17. lipnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Snimka online seminara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta