Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Social Media Specialist – ONLINE

23. travnja 2021. - 26. svibnja 2021.

PRIJAVA NA PROGRAM
10 redovnih modula
40 nastavnih sati

Jedno od najtraženijih zanimanja današnjice jest specijalist za društvene mreže, a nastalo je u jeku digitalne revolucije. Facebook je već duže vrijeme izuzetno snažan medij preko kojega brojne tvrtke pokušavaju doći do potencijalnih klijenata, a njemu se u sve većoj mjeri pridružuje Instagram. Međutim, u posljednje vrijeme sve više tvrtki se pokušava pozicionirati i putem nekih novih društvenih mreža kao što su Spotify, Snapchat, Tik Tok i dr. Osim toga, danas je više nego ikad prije važan učinkovit sadržaj i vizualni dizajn objave/oglasa kako bi se oglašivač istaknuo u moru drugih i privukao pozornost korisnika. Video sadržaj postao je sve popularniji način plasiranja informacija na društvenim mrežama. Kvalitetan nastup na društvenim mrežama obuhvaća još mnoštvo vještina i znanja poput onih vezanih uz zakonitosti nagradnih igara i nagradnih natječaja, kako odgovoriti na kriznu situaciju na društvenim mrežama, postavljanje mjerenja za pravilno praćenje rezultata oglašavanja, koji su glavni alati za kreiranje prepoznatljivog tona komunikacije brenda na društvenim mrežama i dr. Sve to, ali i mnogo više naučit ćete na programu Social Media Specialist. 

Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije. Zoom je višestruko nagrađivana platforma od strane većine eminentnih svjetskih agencija i stručnih udruga za digitalno poslovanje. Koristi ga preko 600.000 tvrtki i organizacija.

Online snimka programa Social Media Specialist

Ukoliko niste u mogućnosti čekati navedene datume održavanja programa i želite pogledati edukacije čim prije, snimka cijelog online edukacijskog programa, kao i svakog modula održanog u sklopu prethodne generacije, dostupna je na zahtjev uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimak programa“.

Ako ipak preferirate više edukacije uživo, u ponudi imamo program Specijalist za marketing na društvenim mrežama koji se odvija u Zagrebu.  Akademija se održava  od 6. svibnja do 11. lipnja 2021. godine.

Dokumentacija za download:

Pregled programa po modulima

Više o predavačici
  • Najvažnije informacije o društvenim mrežama
  • Usklađivanje ciljeva kompanije s ciljevima nastupa na društvenim mrežama
  • Definiranje brenda kompanije na društvenim mrežama
  • Uloga i važnost jedinstvenog pristupa i nastupa na društvenim mrežama
  • Postavljanje ciljeva nastupa na društvenim mrežama
  • Identificiranje i pronalaženje publike  – prilagodba ciljeva, tona komunikacije, odabira platforme i sl.
  • Planiranje vremena i resursa potrebnih za izradu strategije i daljnju provedbu
  • Uvod u odabir pravih kanala
  • Izgradnja kalendara sadržaja
  • Procjena i izvještavanje
  • Zamke društvenih mreža i najčešće greške
  • Praktični zadatak

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
  • Zašto i kad je bitno koristiti društvene mreže za promociju branda?
  • Kratki pregled najvažnijih društvenih mreža
  • Razlika između B2C i B2B komunikacije na društvenim mrežama
  • Publike, odnosno korisnici društvenih mreža
  • Detaljan pregled parametara za odabir pravih društvenih mreža
  • Važnost istraživanja tržišta, korisnika i konkurencije
  • Što nakon odabira društvenih mreža?
  • Praktični zadaci
  • Pitanja i konzultacije

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
  • Što je sadržaj i zašto je njegova uloga na društvenim mrežama toliko važna
  • Kako najveće društvene mreže određuju koliko će se kakvog sadržaja prikazivati u feedovima njihovih korisnika
  • Ključni formati sadržaja na pojedinim platformama
  • Savjeti za planiranje, produkciju i objavu sadržaja koji će kvalitetno prenijeti željene poruke i angažirati zajednicu
  • Najčešće pogreške pri kreiranju sadržaja na društvenim mrežama
  • Dobri i loši primjeri iz prakse
  • Praćenje i mjerenje uspješnosti objavljenog sadržaja
  • Praktični zadatak
  • Pitanja i konzultacije

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
  • Što je vizualni content na društvenim mrežama i zašto je važan za brendove
  • Sličnosti i razlike vizualnog contenta na različitim društvenim mrežama – Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn
  • Specifikacije vizualnog contenta na različitim društvenim mrežama – dimenzije, ograničenja
  • Alati za izradu vizualnog contenta na društvenim mrežama
  • Primjeri dobrog i lošeg vizualnog contenta na društvenim mrežama

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
  • Smjernice za osmišljavanje zanimljivog naslova videa
  • Karakteristike atraktivnog thumbnaila
  • Kako skriptirati videofilm koji će privući i zadržati gledatelja?
  • Odlike trailera koji plijeni pažnju
  • O čemu voditi računa tijekom snimanja i montiranja?
  • Kako postati prepoznatljiv na društvenim mrežama?

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
  • Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
  • Osnovne razlike između nagradnih igara i nagradnih natječaja
  • Zakonitosti nagradnih igara i nagradnih natječaja
  • Vrste nagradnih natječaja i igara po social media kanalima – primjeri iz prakse
  • Kako napisati pravila nagradnih igara i nagradnih natječaja
  • Kako komunicirati s korisnicima za vrijeme trajanja natječaja/igara i kako prepoznati ‘lovce’ na nagrade
  • Krizno komuniciranje tijekom provođenja nagradnih igara i natječaja
  • Treba li nagradne natječaje i igre dodatno oglašavati
  • Savjeti za uspješnije provođenje nagradnih igara i natječaja na društvenim mrežama (Do’s and don’ts)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
  • Kako nastaje i što možemo nazvati krizom na društvenim mrežama
  • Trajanje krize i kako se ona manifestira na drugim komunikacijskim kanalima
  • Pregled primjera u kojima komunikacijsku krizu izazove brand
  • Pregled primjera u kojima komunikacijsku kriza izazove pratitelj/pratitelji
  • Kako se kriza manifestira na različitim društvenim mrežama (na primjeru Facebooka, Instagrama i Twittera)
  •  Primjeri u kojima brand namjerno izazove komunikacijsku krizu
  •  Kako izbjeći krizu
  • Kako odgovoriti na kriznu situaciju na društvenim mrežama (u koracima)
  • Kako izvući najbolje iz krize i nastaviti graditi imidž

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču
  • Uvod u oglašavanje na društvenim mrežama
  • Osnovni pojmovi
  • Oblici oglašavanja na društvenim mrežama
  • Formati oglasa na društvenim mrežama
  • Određivanje ciljeva oglašavanja
  • Postavljanje mjerenja za pravilno praćenje rezultata oglašavanja
  • Mogućnosti targetiranja – kako doći do ciljne skupine na društvenim mrežama
  • Prolazak kroz alate – Facebook Ads Manager; LinkedIn Campaign Manager, Twitter Ads Manager
  • Određivanje budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama – koliko uložiti u oglašavanje na društvenim mrežama?
  • Analytics – analiza rezultata i optimizacija kampanja
  • Korisni linkovi i alati

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
  • Povezanost marketinške strategije i strategije komunikacije na društvenim mrežama
  • Glavna alati za kreiranje prepoznatljivog tona komunikacije brenda na društvenim mrežama
  • Čemu služi brendirani sadržaj
  • Kako oglašavati svoje poruke kroz influencer marketing te plaćeni sadržaj
  • Savjeti za osluškivanje publike na društvenim mrežama
  • Kako identificirati tzv. plemena (social media tribes) koja djeluju kao svojevrsni brend ambasadori
  • Vježba – Usklađivanje krovne komunikacijske i marketinške strategije sa strategijom komunikacije na društvenim medijima
  • Vježba – Kako kreirati specifičan i prepoznatljiv ton komunikacije (Tone of Voice/Social Media Voice)
  • Vježba – Čemu služi brendirani sadržaj (Influencer Marketing, Paid Content/Branded Content)
  • Vježba – Osluškivanje publike na društvenim mrežama (Social Listening/Social Media Tribes)

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici
  • Spotify, Snapchat, Tik Tok – nove i mlade društvene mreže
  • Pozicioniranje novih društvenih mreža (Spotify, Snapchat, Tik Tok)
  • Pristup oglašavanju uzimajući u obzir  full funell customer journey
  • Dostupni formati novih društvenih mreža te modeli zakupljivanja oglasa
  • Primjeri zanimljivih case studyija

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Snimka online edukacije programa Social Media Specialist:

Svaki modul koji se održava online u sklopu programa, a koji ste niste u mogućnosti pratiti uživo u zakazanom terminu, možete pogledati kao online snimku seminara u vrijeme koje vama odgovara.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

5.500,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 15. travnja:

4.900,00 kn + PDV

Snimke održanih seminara dostupne su na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovnu cijenu.


Moguće je i plaćanje programa Social Media Specialist ONLINE na 3 rate po 1.900,00 kn + PDV ili na 6 rata po 1.000,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


 Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu kotizaciju programa. Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom.


Po završetku programa polaznicima će biti dostavljeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Još jednom zahvaljujem Vama kao organizatoru i svim predavačima na Social media edukaciji. Moram priznati da sam ispočetka bio pomalo skeptičan hoću li kroz edukaciju dobiti konkretne upute, no svi moduli su pružili vrlo iskoristive informacije. Naš odjel marketinga je već bio ovladao korištenjem društvenih mreža, ali nakon 13 godina privatnog FB profila Vaša je edukacija utjecala na moj pristup, na tonalitet i u meni probudila motivaciju za taj medij. Modul ''Kako izraditi video sadržaj'' osvijestio mi je specifičan pristup, vrijeme u kojem funkcioniramo i naučio sam, i još uvijek učim, kako igrati indirektno, a ne na prvu. Mi, kao odjel, smo počeli kontrolirati naš sadržaj, kreirati ga, shvatiti ga kao izazov i igru. Kreiranje tema za social medije trenutno doživljavam kao novinarstvo, svjesno tražimo teme za content. Štoviše, nadređeni i kolege hvale pozitivne promjene u našim FB postovima :)

Tomislav Jelić, Star Import d.o.o.

Po završetku programa mogu Vam samo dati riječi hvale. U svako pogledu je sve bilo odrađenu na jako lijepom i profesionalnom nivou. Pohvale svim predavačima koji su uz teoriju i praktične zadatke ispunili moja očekivanja i učinili ovaj seminar vrlo poučnim. A Vama hvala što ste bili dostupni za komunikaciju i što ste nas redovito obavještavali i slali sve korisne informacije vezane za edukaciju. Pohvale Vama i cijelom timu Mirakul Edukacijskog centra.

Leo Grabar

Iako sam po struci psiholog i tek sam od nedavno zašla u svijet marketinga mislim da ovaj program nudi sve ono što treba jednom početniku kao što sam ja (odnosno puno više nego što treba jednom početniku, ali za početnika je dobro kada sve informacije može pronaći na jednom mjestu!). Predavači su izvrsni, kao i kolege koji su sudjelovali na predavanjima, a osim samog znanja predavača o temama kroz program najviše me se dojmilo čuti njihova stvarna iskustva te ih ovim putem pohvaljujem i potičem na što više takvih primjera koji ponekad znače puno više od teorijskog sadržaja.

Još jednom Vam se želim zahvaliti i pohvaliti Vas, za trud, rad, motivaciju i ustrajnost da na jednom mjestu okupite sve predavače i iskoristite njihova znanja za edukaciju drugih.

Daria Matković, Centar za nestalu i zlostavljanu djecu

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se