Social Media Strategy – Planiranje i izrada strategije nastupa na društvenim mrežama - ONLINE
Social Media Specialist ONLINE
26. veljače 2021. - 31. ožujka 2021.
PRIJAVA NA PROGRAMJedno od najtraženijih zanimanja današnjice jest specijalist za društvene mreže, a nastalo je u jeku digitalne revolucije. Facebook je već duže vrijeme izuzetno snažan medij preko kojega brojne tvrtke pokušavaju doći do potencijalnih klijenata, a njemu se u sve većoj mjeri pridružuje Instagram. Međutim, u posljednje vrijeme sve više tvrtki se pokušava pozicionirati i putem nekih novih društvenih mreža kao što su Spotify, Snapchat, Tik Tok i dr. Osim toga, danas je više nego ikad prije važan učinkovit sadržaj i vizualni dizajn objave/oglasa kako bi se oglašivač istaknuo u moru drugih i privukao pozornost korisnika. Video sadržaj postao je sve popularniji način plasiranja informacija na društvenim mrežama. Kvalitetan nastup na društvenim mrežama obuhvaća još mnoštvo vještina i znanja poput onih vezanih uz zakonitosti nagradnih igara i nagradnih natječaja, kako odgovoriti na kriznu situaciju na društvenim mrežama , postavljanje mjerenja za pravilno praćenje rezultata oglašavanja, koji su glavni alati za kreiranje prepoznatljivog tona komunikacije brenda na društvenim mrežama i dr. Sve to, ali i mnogo više naučit ćete na programu Social Media Specialist.
Online snimka
Ako niste u mogućnosti seminar pratiti uživo u zakazanom terminu, isti možete pogledati kao online snimku u vrijeme koje vama odgovara. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimak programa“.
Pregled programa po modulima

- Najvažnije informacije o društvenim mrežama
- Usklađivanje ciljeva kompanije s ciljevima nastupa na društvenim mrežama
- Definiranje brenda kompanije na društvenim mrežama
- Uloga i važnost jedinstvenog pristupa i nastupa na društvenim mrežama
- Postavljanje ciljeva nastupa na društvenim mrežama
- Identificiranje i pronalaženje publike – prilagodba ciljeva, tona komunikacije, odabira platforme i sl.
- Planiranje vremena i resursa potrebnih za izradu strategije i daljnju provedbu
- Uvod u odabir pravih kanala
- Izgradnja kalendara sadržaja
- Procjena i izvještavanje
- Zamke društvenih mreža i najčešće greške
- Praktični zadatak
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Social Media Platform Selection - Kako odabrati pravu društvenu mrežu? - ONLINE

- Zašto i kad je bitno koristiti društvene mreže za promociju branda?
- Kratki pregled najvažnijih društvenih mreža
- Razlika između B2C i B2B komunikacije na društvenim mrežama
- Publike, odnosno korisnici društvenih mreža
- Detaljan pregled parametara za odabir pravih društvenih mreža
- Važnost istraživanja tržišta, korisnika i konkurencije
- Što nakon odabira društvenih mreža?
- Praktični zadaci
- Pitanja i konzultacije
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Social Media Content – Kreiranje učinkovitog sadržaja za društvene mreže - ONLINE

- Što je sadržaj i zašto je njegova uloga na društvenim mrežama toliko važna
- Kako najveće društvene mreže određuju koliko će se kakvog sadržaja prikazivati u feedovima njihovih korisnika
- Ključni formati sadržaja na pojedinim platformama
- Savjeti za planiranje, produkciju i objavu sadržaja koji će kvalitetno prenijeti željene poruke i angažirati zajednicu
- Najčešće pogreške pri kreiranju sadržaja na društvenim mrežama
- Dobri i loši primjeri iz prakse
- Praćenje i mjerenje uspješnosti objavljenog sadržaja
- Praktični zadatak
- Pitanja i konzultacije
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Visual Content – Kreiranje vizualnog dizajna za objave na društvenim mrežama - ONLINE

- Što je vizualni content na društvenim mrežama i zašto je važan za brendove
- Sličnosti i razlike vizualnog contenta na različitim društvenim mrežama – Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn
- Specifikacije vizualnog contenta na različitim društvenim mrežama – dimenzije, ograničenja
- Alati za izradu vizualnog contenta na društvenim mrežama
- Primjeri dobrog i lošeg vizualnog contenta na društvenim mrežama
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Video Marketing on Social Media – Kreiranje video sadržaja koji potiče angažman - ONLINE

- Smjernice za osmišljavanje zanimljivog naslova videa
- Karakteristike atraktivnog thumbnaila
- Kako skriptirati videofilm koji će privući i zadržati gledatelja?
- Odlike trailera koji plijeni pažnju
- O čemu voditi računa tijekom snimanja i montiranja?
- Kako postati prepoznatljiv na društvenim mrežama?
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Social Media Contests & Offerings – Učinkovito provođenje nagradnih igara i natječaja - ONLINE

- Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
- Osnovne razlike između nagradnih igara i nagradnih natječaja
- Zakonitosti nagradnih igara i nagradnih natječaja
- Vrste nagradnih natječaja i igara po social media kanalima – primjeri iz prakse
- Kako napisati pravila nagradnih igara i nagradnih natječaja
- Kako komunicirati s korisnicima za vrijeme trajanja natječaja/igara i kako prepoznati ‘lovce’ na nagrade
- Krizno komuniciranje tijekom provođenja nagradnih igara i natječaja
- Treba li nagradne natječaje i igre dodatno oglašavati
- Savjeti za uspješnije provođenje nagradnih igara i natječaja na društvenim mrežama (Do’s and don’ts)
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Social Media Crisis Management - Krizno komuniciranje na društvenim mrežama - ONLINE

- Kako nastaje i što možemo nazvati krizom na društvenim mrežama
- Trajanje krize i kako se ona manifestira na drugim komunikacijskim kanalima
- Pregled primjera u kojima komunikacijsku krizu izazove brand
- Pregled primjera u kojima komunikacijsku kriza izazove pratitelj/pratitelji
- Kako se kriza manifestira na različitim društvenim mrežama (na primjeru Facebooka, Instagrama i Twittera)
- Primjeri u kojima brand namjerno izazove komunikacijsku krizu
- Kako izbjeći krizu
- Kako odgovoriti na kriznu situaciju na društvenim mrežama (u koracima)
- Kako izvući najbolje iz krize i nastaviti graditi imidž
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Marketing Campaigns & Analytics - Postavljanje kampanji i mjerenje rezultata na društvenim mrežama - ONLINE

- Uvod u oglašavanje na društvenim mrežama
- Osnovni pojmovi
- Oblici oglašavanja na društvenim mrežama
- Formati oglasa na društvenim mrežama
- Određivanje ciljeva oglašavanja
- Postavljanje mjerenja za pravilno praćenje rezultata oglašavanja
- Mogućnosti targetiranja – kako doći do ciljne skupine na društvenim mrežama
- Prolazak kroz alate – Facebook Ads Manager; LinkedIn Campaign Manager, Twitter Ads Manager
- Određivanje budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama – koliko uložiti u oglašavanje na društvenim mrežama?
- Analytics – analiza rezultata i optimizacija kampanja
- Korisni linkovi i alati
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Brand Management on Social Media – Upravljanje reputacijom na društvenim mrežama - ONLINE

- Povezanost marketinške strategije i strategije komunikacije na društvenim mrežama
- Glavna alati za kreiranje prepoznatljivog tona komunikacije brenda na društvenim mrežama
- Čemu služi brendirani sadržaj
- Kako oglašavati svoje poruke kroz influencer marketing te plaćeni sadržaj
- Savjeti za osluškivanje publike na društvenim mrežama
- Kako identificirati tzv. plemena (social media tribes) koja djeluju kao svojevrsni brend ambasadori
- Vježba – Usklađivanje krovne komunikacijske i marketinške strategije sa strategijom komunikacije na društvenim medijima
- Vježba – Kako kreirati specifičan i prepoznatljiv ton komunikacije (Tone of Voice/Social Media Voice)
- Vježba – Čemu služi brendirani sadržaj (Influencer Marketing, Paid Content/Branded Content)
- Vježba – Osluškivanje publike na društvenim mrežama (Social Listening/Social Media Tribes)
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
New Social Media Platforms - Kako se oglašavati na novim društvenim mrežama - ONLINE

- Spotify, Snapchat, Tik Tok – nove i mlade društvene mreže
- Pozicioniranje novih društvenih mreža (Spotify, Snapchat, Tik Tok)
- Pristup oglašavanju uzimajući u obzir full funell customer journey
- Dostupni formati novih društvenih mreža te modeli zakupljivanja oglasa
- Primjeri zanimljivih case studyija
Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.
Snimka online edukacije:
Svaki modul koji se održava online u sklopu programa, a koji ste niste u mogućnosti pratiti uživo u zakazanom terminu, možete pogledati kao online snimku seminara u vrijeme koje vama odgovara.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 31. siječnja:
Snimke održanih seminara dostupne su na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovnu cijenu.
Moguće je i plaćanje programa Social Media Specialist ONLINE na 3 rate po 1.900,00 kn + PDV ili na 6 rata po 1.000,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu kotizaciju programa. Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom.
Po završetku programa polaznicima će biti dostavljeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.