Poslovna komunikacija i bonton
Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka
Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se
Home / Odnosi s javnošću / PR Tools and Techniques – Pisane, govorne i vizualne tehnike u odnosima s javnošću
Seminar ‘PR Tools and Techniques – Pisane, govorne i vizualne tehnike u odnosima s javnošću’ drugi je modul Akademije ‘Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću’ koja se izvodi hibridno tako da polaznici koji nisu u mogućnosti sudjelovati na edukaciji u Zagrebu imaju mogućnost praćenja online live prijenosa seminara putem Zoom platforme. Komunikacija tijekom prijenosa je dvosmjerna, što podrazumijeva aktivno sudjelovanje svih, bez obzira na lokaciju praćenja iste. Ako niste u mogućnosti pratiti edukaciju u predviđenom terminu, istu možete pogledati kao snimku. Prijavu na seminar možete izvršiti na dnu stranice uz napomenu želite li pratiti edukaciju uživo, online ili kao snimku.
Na prvom dijelu edukacije (9-13h) polaznike će se upoznati s alatima koje se koriste u odnosima s javnošću te će se iz perspektive PR-ovca prezentirati kako se definira i prepoznaje vijest, kako klijentu objasniti što je prikladno za komunikaciju medijima, a što ne i kako odrediti strateške smjernice u komunikaciji. Polaznici će se upoznati s načinom razvijanja odnosa s medijima, a s naglaskom na stvaranje odnosa povjerenja. Kroz dobre i loše primjere iz prakse, kao i završnu praktičnu vježbu, polaznici će usvojiti potrebna znanja za pripremu PR materijala i pristupu novinarima.
Na drugom dijelu edukacije (14-16h) polaznike će se upoznati sa svim aspektima odnosa i suradnje PR-a i novinara, odnosno medija. Iz perspektive medija analizirat će se tehnike i metode kojima se PR-ovci služe u odnosima s javnošću, što je to što je novinarima korisno, a što baš i nije te kako je najbolje pristupiti novinarima. Polaznici će naučiti i kako izazvati pažnju medija te tako postići najbolji rezultat u prenošenju informacija u javnost. Edukacija će biti bogata diskusijom o interakciji PR-a i medija kao dvije ponekad suprotstavljene strane u procesu komunikacije, a kroz praktične vježbe i radionice polaznici će otkriti na koji način pristupati i surađivati s novinarima.
Predavačica: Enea Hasukić
Više o predavačiciPredavačica: Leona Šiljeg
Više o predavačiciMjesto održavanja predavanja i radionica: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
9-13h – Enea Hasukić
14-16h – Leona Šiljeg
Cilj seminara je razmjena iskustava, diskusija i učenje o svim aspektima medija i odnosa s javnošću, isprobavanje raznih tehnika i definiranja stupnja sinergije između PR-a i novinara, odnosno medija.
Seminar je namijenjen svim djelatnicima u odnosima s javnošću, ali i u marketingu, medijima i drugim javnim djelatnostima koji žele kvalitetnije komunicirati svoju poruku putem medija, razumijeti funkcioniranje medija i novinara, kao i definirati potrebe novinara u procesu javnog informiranja. Javno komuniciranje i medijski posredovana informacija još uvijek su ključni aspekti funkcioniranja u javnom prostoru.
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 30. travnja:
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu seminara. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Klijenti o nama
Poslovna komunikacija i bonton
Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka
Pisanje i kreiranje strategije na društvenim mrežama
Zrinka Mrkonjić, VERN
Poslovno pregovaranje u prodaji
Vlatka Iličić, REAM d.o.o.
Strategy, Communications and Contests on Social Networks – Strategija nastupa i komunikacije na društvenim mrežama
Radica Jurkin, voditeljica Odjela za komunikaciju i multimedije HOO-a
HR Akademija
Anja Oppenheim Barešić, Q Agency
HR Akademija
Zrinka Stanić, Incore
Business & HR Strategy – Strateški menadžment ljudskih potencijala
U organizaciji Mirakula sam pohađala seminar „Strateški menadžment ljudskih potencijala“. Od predavačice, gđe. Matilde Ivaniš Knez dobila sam odgovore na sva postavljena pitanja te je svu teoriju popratila s konkretnim primjerima i kvalitetnim alatima. Dugogodišnje iskustvo u pozadini svih odgovora je očigledno. Osim što sam osobno bila polaznik jednog od seminara Mirakulovog bogatog programa, kao HR sam realizirala još nekoliko seminara za druge odjele i svaka suradnja bez iznimke je bila izrazito profesionalna. Veselim se budućim susretima!
Suzana Špika Šimera, Head of Human Resources, Include Ltd.
MINI MBA – LEADERSHIP SKILLS ONLINE
Ana Milas, SERENGETI
Mini MBA – Leadership Skills ONLINE
Maja Žilić, Pevex
Mini MBA – Leadership Skills ONLINE
Marina Mrđa, Končar Energetski transformatori
Mini MBA – Leadership Skills ONLINE
Josip Krajina, HRT
Social Media Specialist ONLINE
Tomislav Jelić, Star Import d.o.o.
Mini MBA
Zoran Škrobonja, INA Maziva
Napredne prodajne vještine
Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!
Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić
GDPR
Sandra Šimetić Širola, Privredna banka Zagreb
Mini MBA
Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb
HR Akademija
Iva Iličić, Spin Valis
Google Analytics
Ivona Mihaljević, RECRO
Finance for managers
Marko Čumbrek, Beta software
Prodajna analiza i alati za mjerenje rezultata prodaje
Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“
Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta
Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.
Natalija Hrg, Ivančica d.d.
GDPR
Josip Sindičić, Marina Punat
Proces poboljšanja nabave
Mirta Brkan, Spin Valis
Proces poboljšanja nabave
Sandra Savić, Elektro kontakt
Uspješan i uvjerljiv javni nastup
Valentina Šantić, Erste & Steiermärkische banka
Reward Management
Advija Kulović, BH Telecom Sarajevo
Integrirana marketinška komunikacija na Internetu
Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.
Dario Antić, Thalassotherapia Crikvenica
Mini MBA
Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver
HR Akademija
Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.
Ana Marinović, Luka Ploče
Mini MBA
Ana Vukelić, Pandent
Internet marketing Akademija
Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.
Gordan Ćuk, TÜV Croatia d.o.o.
Mini MBA
Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum
Internet marketing Akademija
Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.
Sandra Lovrić Lončarić, GDi GISDATA
HR Akademija
HR Akademija svakako daje dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.
Ana Vučković, Agencija za mobilnost i programe Europske unije
HR Akademija
Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!
Željka Barić, Dom Duga Zagreb
Ukoliko se želite informirati o uslugama i događajima koje organizira tvrtka Mirakul prijavite se na naš newsletter.
Prijavite se
Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.