PR Toolbox – Pisane, govorne i vizualne tehnike u odnosima s javnošću – ONLINE
Prijava na seminarNa online seminaru ‘PR Toolbox – pisane, govorne i vizualne tehnike u odnosima s javnošću – ONLINE’ polaznici će se upoznati s alatima koje se koriste u odnosima s javnošću te će se iz perspektive PR-ovca prezentirati kako se definira i prepoznaje vijest, kako klijentu objasniti što je prikladno za komunikaciju medijima, a što ne i kako odrediti strateške smjernice u komunikaciji. Polaznici će se upoznati s načinom razvijanja odnosa s medijima, a s naglaskom na stvaranje odnosa povjerenja. Kroz dobre i loše primjere iz prakse, kao i završnu praktičnu vježbu, polaznici će usvojiti potrebna znanja za pripremu PR materijala i pristupu novinarima.
Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije. Snimka održanog online modula dostupna je na zahtjev. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimku seminara“.
Seminar ‘PR Toolbox – pisane, govorne i vizualne tehnike u odnosima s javnošću – ONLINE’ jedan je od modula Akademije ‘PR & Communications Management – ONLINE’. Seminar će se održati online, putem Zoom platforme, a ako niste u mogućnosti pratiti edukaciju u predviđenom terminu, istu možete pogledati kao snimku.
Sadržaj seminara:
- Osnovni alati koji se koriste u odnosima s javnošću
- Kreiranje priopćenja za medije, briefa za novinare i drugih potrebnih materijala
- Kako se definira i prepoznaje vijest
- Kako klijentu objasniti što je prikladno za komunikaciju s medijima, a što nije
- Određivanje strateških smjernica u komunikaciji
- Kako se razvijaju odnosi s medijima – naglasak na stvaranje odnosa povjerenja
- Prikaz dobrih i loših primjera iz prakse
- Završna praktična vježba
Cilj seminara:
Cilj seminara je razmjena iskustava, diskusija i učenje o svim aspektima medija i odnosa s javnošću, isprobavanje raznih tehnika i definiranja stupnja sinergije između PR-a i novinara, odnosno medija.
Ciljna skupina:
Seminar je namijenjen svim djelatnicima u odnosima s javnošću, ali i u marketingu, medijima i drugim javnim djelatnostima koji žele kvalitetnije komunicirati svoju poruku putem medija, razumijeti funkcioniranje medija i novinara, kao i definirati potrebe novinara u procesu javnog informiranja. Javno komuniciranje i medijski posredovana informacija još uvijek su ključni aspekti funkcioniranja u javnom prostoru.
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 22. studenog:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.