SMM – Community management – ONLINE
Prijava na seminarDigitalni marketing na društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže (Social Media Marketing) kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca. Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno – iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.
Specijalistički seminar Social Media Marketing – SMM šesti je modul naprednog online programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Digitalni marketing – ONLINE
Dokumentacija za download:
Sadržaj seminara:
- Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
- Web stranica – središte digitalne prisutnosti
- Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
- Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
- Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
- Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
- Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
- Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
- Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
- Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
- Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
Cilj seminara:
Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju s posebnim naglaskom na njen društvenomrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Instagram i YouTube te LinkedIn, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi te dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 11. ožujka:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Snimka online seminara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta