SMM – Community management – ONLINE
Prijava na seminarDigitalni marketing na društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže (Social Media Marketing) kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.
Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno – iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.
Specijalistički seminar SMM – Community management – ONLINE šesti je modul naprednog online programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Digitalni marketing – ONLINE
Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije. Snimka održanog online modula dostupna je na zahtjev. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimku seminara“.
Sadržaj seminara:
- Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
- Web stranica – središte digitalne prisutnosti
- Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
- Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
- Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
- Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
- Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
- Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
- Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
- Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
- Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
Cilj seminara:
Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju s posebnim naglaskom na njen društvenomrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Instagram i YouTube te LinkedIn, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi te dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 6. lipnja:
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK.
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Snimka online seminara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta