PR & Communications Management – ONLINE
20. studenoga 2024. - 17. siječnja 2025.
25. travnja 2025. - 2. srpnja 2025.
Prijava na programDokumentacija za download:
Akademija ‘PR & Communications Management – ONLINE’ polaznicima će otvoriti vrata u PR-ovski posao uvjeravanja, zaštite, poboljšanja ili izgradnje reputacije putem medija, društvenih medija ili samoproizvedene komunikacije. Polaznici će kroz 11 redovnih, sistematski i pomno isplaniranih modula, usvojiti odnose s javnošću, usvojiti vještine boljeg razumijevanja komunikacije kompanije s internom i eksternom javnosti s ciljem stvaranja pozitivnog mišljenja o kompaniji kroz različite komunikacijske kanale, njegovim proizvodima/uslugama što će u konačnici pridonijeti i efikasnijem poslovanju u cijelosti. Po završetku Akademije polaznici će znati analizirati resurse kompanije, unaprijediti odnose s javnošću, ‘pronaći’ pozitivne poruke i znati ih pretočiti u pozitivne priče koje treba plasirati u medije. Također, naučit će i, kada su vijesti loše, kako formulirati najbolje odgovore i ublažiti štetu.
Odnosi s javnošću jedan su od najučinkovitijih načina izgradnje marketinških strategija i stvaranja čvrste reputacije, a kompanije ulažu iznimne resurse kako bi ostale na vrhu svojih PR-ovskih strategija i ostvarili još veće prinose s boljim ROI-jevima. Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude, polaznici će imati prilike učiti od vodećih agencija za odnose s javnošću, stručnjaka iz medija te vodećih osoba iz korporativnog sektora.
Online snimka programa
Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije. Ukoliko niste u mogućnosti čekati navedene datume održavanja programa i želite pogledati edukacije čim prije, snimka cijelog online edukacijskog programa, kao i svakog modula održanog u sklopu prethodne generacije, dostupna je na zahtjev uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimak programa“.
Pregled programa po modulima
- Što su odnosi s javnošću?
- Zašto bez komunikacijske strategije nema uspješnog poslovanja?
- Korporativno komuniciranje
- Ciljevi u komunikaciji – što su i kako odrediti najvažnije?
- Vrste taktika u komunikacijama: uvod u alate i komunikacijske kanale
- Jesu li društvene mreže postale glavni alat komunikacije s javnostima?
- Najveći izazovi u odnosima s javnošću i kako ih savladati
- Upravljanje resursima
- Kad i kako znamo da imamo uspješnu PR kampanju?
- Primjeri uspješnih komunikacijskih strategija
- Rad u grupi – osmišljavanje komunikacijske strategije na zadanu temu (analiza okoline i konteksta, mapiranje ključnih dionika, postavljanje ciljeva, taktike, mjerenje uspješnosti)
- Prezentacija zadatka i dobivanje povratnih informacija
- Najvažnije stavke potrebne za dobar početak bilo koje komunikacijske kampanje
Više informacija o seminaru možete pročitati na Strategy and PR Tactics – Kako kreirati učinkovitu strategiju u odnosima s javnošću – ONLINE.
Integrated Communication Campaigns – Marketinški alati u PR-u – ONLINE
- Strategija i taktike integriranih komunikacijskih kampanja
- Alati integriranih komunikacijskih kampanja
- Osmišljavanje i upotreba kreativnih rješenja u odnosima s javnošću
- Određivanje ciljanih skupina
- Osmišljavanje ključnih poruka po ciljanim skupinama
- Prezentacija studija slučaja
- Rasprava i odgovori na pitanja.
Više informacija o seminaru možete pročitati na Integrated Communication Campaigns – marketinški alati u PR-u – ONLINE
Media Communication – Kako iskoristiti moć medija u PR-u - ONLINE
- Koja je zadaća PR-a, a koja medija
- Što povezuje, a što razdvaja djelatnike u odnosima s javnošću i novinare
- Kako komunicirati s novinarima
- Što novinari očekuju, a što im PR-ovci mogu dati
- Izazivanje pažnje medija
- Koje su najbolje tehnike plasiranja objava i informacija
- Analiza pisanih priopćenja, objava na društvenim mrežama, video materijala, intervjua, briefinga i press konferencija
Više informacija o seminaru možete pročitati na Media Communication – Kako iskoristiti moć medija u PR-u – ONLINE
Media Training – Savladajte komunikaciju s medijima – ONLINE
- Upravljanje ugledom organizacije kroz medije
- Razumijevanje medijske scene i funkcioniranja medija
- Važnost i funkcija medija kao ciljane javnosti
- Pravila nastupanja u medijima
- Priprema nastupa u medijima
- Definiranje, formuliranje i komuniciranje ključnih poruka
- Tehnike odgovaranja na novinarska pitanja
- Verbalna i neverbalna komunikacija u TV nastupu
- Što da i što ne u razgovoru s novinarima
- Dobri i loši primjeri iz prakse
- Praktična iskustva i savjeti
- Simulacije stvarnih situacija
Više informacija o seminaru možete pročitati na Media Training – Savladajte komunikaciju s medijima – ONLINE
PR Toolbox - Pisane, govorne i vizualne tehnike u odnosima s javnošću - ONLINE
- Osnovni alati koji se koriste u odnosima s javnošću
- Kreiranje priopćenja za medije, briefa za novinare i drugih potrebnih materijala
- Kako se definira i prepoznaje vijest
- Kako klijentu objasniti što je prikladno za komunikaciju s medijima, a što nije
- Određivanje strateških smjernica u komunikaciji
- Kako se razvijaju odnosi s medijima – naglasak na stvaranje odnosa povjerenja
- Prikaz dobrih i loših primjera iz prakse
- Završna praktična vježba
Više informacija o seminaru možete pročitati na PR Toolbox – Pisane, govorne i vizualne tehnike u odnosima s javnošću – ONLINE
Digital Channels & PR - Integracija digitalnih kanala u komunikacijske strategije – ONLINE
- Uključivanje digitalnih kanala u komunikacijske strategije
- Izbor pravih digitalnih taktika i alata
- Integracija PR taktika kroz društvene mreže
- Izbor pravih digitalnih kanala za pojedine ciljne skupine
- Osmišljavanje viralnih PR kampanja
- Prezentacija studija slučaja
Više informacija o seminaru možete pročitati na Digital Channels & PR – Integracija digitalnih kanala u komunikacijske strategije – ONLINED
Creating Publicity and Reputation Management – Izazivanje medijske pozornosti i upravljanje reputacijom - ONLINE
- Što je reputacija, a što upravljanje reputacijom
- Tko (zaista) upravlja reputacijom
- Društveni mediji i drugi snovi (i noćne more) upravljanja reputacijom
- Utjecaj i uloga konkurencije u upravljanju reputacijom
- Koliko “vrijedi” reputacija
- Mjerenje, analiza ili upravljanje reputacijom
- Što privlači pozornost medija
- Kako privući pozornost medija
- Koji tipovi medija postoje i kako naći svoje mjesto u mixu
- Marketing vs. PR – tko odlučuje što je vijest, a što reklama
- Prepoznavanje vijesti vs. kreiranje vijesti
- Interaktivan i dinamičan pristup predavanju uz dobre i lose primjere iz prakse
- Primjeri velikih PR projekata dm-a
- Analiza pogrešaka velikih PR projekata
- Od greške do prilike – prilike koje smo iskoristili
- Uloga medija kroz izgradnju novih prilika
Više informacija o seminaru možete pročitati na Creating Publicity and Reputation Management – Izazivanje medijske pozornosti i upravljanje reputacijom – ONLINE.
Crisis communication – Tehnike i metode kriznog komuniciranja - ONLINE
- Definiranje krize i kriznog upravljanja
- Svaka kriza je kriza percepcije: uloga percepcije u krizi
- 3 faze kriznog upravljanja
- Uloga kriznog komuniciranja u kriznom upravljanju
- Od prijatelja do frenemija (maskiranih prijatelja) – mapiranje dionika u kriznom komuniciranju
- Kako izraditi krizni komunikacijski plan
- Definiranje kriznog komunikacijskog tima i uloga glasnogovornika
- Tips&tricks – poštivanje načela zlatnog sata, izbjegavanje informacijskog vakuma kroz metodu mapiranja poruka, zašto nikada ne smijete reći „Nemam komentara“
- Razumijevanje javnosti kroz atribuciju odgovornosti – javnost uvijek želi uperiti prst u krivca
- 5C pravilo kriznog komuniciranja
- Strategije odgovora na krizu
- Studija slučaja: Uvođenje nove formulacije Euthyroxa, lijeka za bolesti štitnjače na hrvatsko tržište
- Vježba za polaznike: Simulacija krizne situacije
Više informacija o seminaru možete pročitati na Crisis communication – Tehnike i metode kriznog komuniciranja.
Crisis communication – Tehnike i metode kriznog komuniciranja – vježbe - ONLINE
- Najbolji i najgori primjeri kriznog komuniciranja kroz praksu
- Uloga PR-ovaca u kriznoj situaciji
- Praktični savjeti za krizna stanja
- Pitanja i diskusija
Više informacija o seminaru možete pročitati na Crisis communication – Tehnike i metode kriznog komuniciranja.
Influencer Marketing Tools for PR – Influencer marketing kao moćan alat PR-a - ONLINE
- Što je influencer marketing
- Što su točno influenceri
- Povijest influencera – kako su se razvijali kroz vrijeme (ne, ovo sada nisu prvi influenceri koje imamo i koristimo)
- Jesu li influenceri za mene i moj brand
- Mogu li ja postati influencer i kako
- Kako uključiti influencere u medijski mix
- Kako mjeriti uspješnost kampanje
- Što je sljedeće u influencer marketingu – budućnost ovakvog načina oglašavanja
- Praktični zadaci – slaganje kampanja s influencerima
- Praktični primjeri – uspješne influencerske kampanje i jako neuspješne influencerske kampanje te kako su nastale
Više informacija o seminaru možete pročitati na Influencer Marketing Tools for PR – Influencer marketing kao moćan alat PR-a – ONLINE.
PR & Media Analytics – Praćenje medija i analitika - ONLINE
- Medijsko praćenje (engl. media monitoring) – što, kako, zašto?
- Kako prikupljene informacije iskoristiti kao akcijsko znanje za odnose s javnošću, ali i za druge odjele u organizaciji (marketing, prodaja, HR…)
- Tipovi medijskih analiza i njihova primjena
- Tipovi praćenja vijesti i društvenih medija
- Profil medijskog praćenja i postavke ključnih riječi
- Medijsko praćenje društvenih medija
- Online medijsko praćenje
- PR metrika i njihovo vezanje uz druge KPI-jeve
- Competitive intelligence uz korištenje agregiranih informacija skupljenim u medijima
- Praktična vježba za polaznike – korištenje naprednih social liste ning alata i njihova primjenu za postojeći posao polaznika
Više informacija o seminaru možete pročitati PR & Media Analytics – Praćenje medija i analitika.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 1. travnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta. Svi moduli bit će snimljeni, tako da je propuštene module moguće nadoknaditi pregledom snimke.