fbpx

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Prodajna Akademija

14. studenoga 2024. - 30. siječnja 2025.

10. travnja 2025. - 5. lipnja 2025.

Upisi su u tijeku

Prijava na program
8 redovnih modula
64 nastavnih sati

Dokumentacija za download:

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Prodajna Akademija napredni je program stručnog usavršavanja koji upravo odgovora na aktualne izazove poslovanja te razvija nužne prodajne i managerske kompetencije. Namijenjen je managerima, poduzetnicima te svim osobama zaposlenim u prodajnim odjelima i zainteresiranim za napredovanje u području prodaje.

Organizacija i upravljanje prodajom, uz prodajne vještine i tehnike, čini osnovne i najvažnije kompetencije većine poduzetnika i managera, a posebice zaposlenika u sektoru prodaje. Učinkovitost prodajnih timova, uz individualnu prodajnu sposobnost managera, predstavlja ključni čimbenik u rastu i razvoju tvrtke.

Polaznici će tijekom programa Prodajna Akademija intenzivno raditi na osobnom rastu i razvoju u prodajnom aspektu, naučit će upravljati svojim vremenom, stresom, kako biti učinkovitiji te kako adekvatno poslovno pregovarati u prodaji i koristiti emocionalnu inteligenciju. Također će se baviti i inovativnim alatima u prodaji koji se intenzivno razvijaju i koriste u doba digitalizacije i promjene AI. Sva predavanja obogaćena su brojnim praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Predavači na programu Prodajna Akademija su iskusni stručnjaci s višegodišnjim radnim iskustvom na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu te su održali tisuće prodajnih treninga u najvećim domaćim i inozemnim tvrtkama. Polaznicima će prenijeti napredna, korisna i praktična načela izvrsne prodaje, koja će moći pretvoriti u rast svojih osobnih i prodajnih rezultata organizacije u kojoj su zaposleni.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Analiza tržišta: Pregled tržišnih trendova, konkurencije i potreba kupaca
  • Segmentacija tržišta: Identifikacija ciljanih tržišnih segmenata i pristup njihovoj prodaji
  • Prodajne tehnike i kako odabrati ispravnu?
  • Motivacija prodajnih timova, intrinzična i ekstrinzična motivacija
  • Strategije prodaje: Razvoj strategija za postizanje prodajnih ciljeva, uključujući diferencijaciju, pozicioniranje i marketinške taktike
  • Definiranje prodajnog procesa
  • Analiza ključnih prodajnih okidača i njihova primjena u različitim fazama prodajnog procesa
  • Prilagodba prodajnih okidača specifičnim potrebama kupaca i tržišta
  • Praktične strategije za identifikaciju prilika za cross-selling i up-selling u prodajnom procesu
  • Napredne tehnike cross-sellinga i up-sellinga
  • Interaktivne vježbe i davanje povratne informacije

Više informacija pročitajte na ‘Strategija prodaje

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Pregled trendova digitalne transformacije u prodaji
  • Razumijevanje utjecaja digitalnih tehnologija na prodajne procese i strategije
  • Primjeri najbolje prakse u primjeni digitalnih alata u prodaji
  • Korištenje podataka za personalizaciju prodaje
  • Analiza podataka kupaca za prilagodbu prodajnih strategija i ponuda
  • Implementacija alata za automatizaciju i personalizaciju komunikacije s kupcima
  • Razumijevanje suvremenih trendova u digitalnoj prodaji i njihova primjena u poslovanju
  • Razumijevanje principa kreiranja privlačnog i relevantnog sadržaja za prodajne svrhe
  • Analiza prednosti i izazova prodaje putem online platformi i virtualnih alata
  • Kreiranje interaktivnih prodajnih iskustava

Više informacija o seminaru možete pročitati na ‘Digitalni prodajni kanali i platforme

Više o predavačici

Sadržaj:

  • Zašto je važna poslovna politika i utjecaj na  odlučivanje, budžetiranje i realizaciju planova
  • Važnost, struktura KPI, profitabilnost ključnih kupaca
  • Komercijalna politika i usklađivanje sa ključnim kupcima
  • Analiza tržišta, SWOT
  • Hijerarhija proizvoda, snaga prodaje u kategoriji, customer creation
  • Unapređenje prodaje, benchmarking
  • Kako kupac odlučuje, decision tree
  • Prodajna rješenja
  • Cross-selling i up-selling
  • Down selling i alternative
  • Projektna prodaja
  • Proaktivna prodaja i prodajne prilike usmjerene na ostvarenje dugoročnih ciljeva
  • Kako se diferencirati u poslovnim pregovorima kod ključnih kupaca
  • Interaktivna radionica, vježbanje na primjerima, analiza situacija, razrada potencijalnih rješenja.

Više informacija o seminaru možete pročitati na Key Account Management – Prodajne prilike i prodajna rješenja za ključne kupce.

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu
  • Zašto koristiti cross-selling i up-selling
  • Praktičan primjer prodajnog procesa – Role Play
  • Najčešće pogreške u prodaji

Case study i zadatci koje rješavaju polaznici:

  • prodajne metode i alati
  • kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga
  • otvaranje prodajnog razgovora
  • prodajni lijevak
  • korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora (otvorena, zatvorena, neutralna)
  • opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka – prednost – korist)
  • prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema
  • rješavanje prigovora na cijenu
  • zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti

Više informacija o seminaru možete pročitati na poveznici Napredne prodajne vještine

Više o predavačici

Sadržaj:

  • Kako vješto pregovarati i povećati učinkovitost u prodaji
  • Prodajne strategije i njihov izbor
  • Pregovaračke taktike (usmjerenost na realizaciju)
  • Kako pregovarati s kupcima u cilju povećanja udjela u prodaji,
  • Najčešće greške u pregovorima (jednostrani zaključci, problematična argumentacija…)
  • Pregovarate s teškim pregovaračima (manipulativne taktike…)
  • Trendovi u pregovaranju s domaćim i stranim partnerima (transformacije u prodaji)

Više informacija o seminaru možete pročitati na ‘Tehnike poslovnog komuniciranja i pregovaranja

Više o predavačici

Sadržaj:

  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case study)
  • Analiza kupaca – kako prepoznati gdje nam nestaje dobit (case study)
  • Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti (case study)
  • Određivanje načina tržišne komunikacije s obzirom na planiranu prodaju
  • Kako marketinške aktivnosti utječu na dobit
  • Kako uspješno kombinirati različite prodajne kanale (specifičnosti različitih prodajnih kanala, odabir pravog prodajnog kanala za određeni proizvod)
  • Analiza konkurencije, praćenje grane i rasta cjelokupnog tržišta te utjecaj tih podataka na vlastito poduzeće, planiranje pomoću analize konkurencije

Više informacija o seminaru možete pročitati na Prodajna analiza i alati za mjerenje rezultata prodaje.

Više o predavačici

Sadržaj: 

  • Što je prigovor i zašto klijenti prigovaraju?
  • Uzroci i pozitivne i negativne posljedice konflikata
  • Perspektive – analiza motiva i interesa sudionika
  • Važnost osobne odgovornosti u reakciji na konfliktne situacije – Your Response Ability
  • Vježbe aktivnog slušanja – cilj eliminacija pretpostavki
  • Mi dajemo boju prigovoru – moćna (protu)pitanja za izbacivanje prigovora – vježbe!
  • Pet tehnika za učinkovito rješavanje konflikata i izgradnju pozitivnih odnosa
  • Kako koristiti ChatGPT za pripremu odgovora na prigovore kupaca
  • Role play – trijadna vježba – promatrač, kolega i suradnik
  • Kako prihvatiti kritiku, kako je izreći, kako dati pohvalu, a kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije?
  • Kako funkcionira naš um (pod stresom)?
  • Upravljanje stresnim situacijama na poslu (time & goal management)
  • Upoznavanje vlastitih mehanizama reakcije na stres
  • Disanjem protiv stresa: dišem li pravilno?
  • Trening abdominalnog disanja: praktične vježbe i savjeti
  • Mindfulness vježba

Više informacija o seminaru možete pročitati na Upravljanje prigovorima, stresom i konfliktnim situacijama.

Više o predavačici

Sadržaj:

Kako inovativne tehnologije transformiraju prodaju

  • Pregled ključnih trendova u prodaji kroz digitalnu transformaciju prodaje
  • Važnost inovacija za suvremene prodajne timove kroz povećanje produktivnosti i ostvarivanje konkurentske prednosti
  • Case study – Kako uspješno implementirati inovativne tehnologije za transformaciju prodaje

Osnove Design Thinkinga i njegova primjena u prodaji

  • Koncept design thinkinga i njegove faze
  • Primjena design thinkinga u prodajnom procesu
  • Case study

Grupna radionica

  • Praktične strategije za povećanje prodaje kroz AI i automatizaciju
  • Korištenje AI za analizu podataka i generiranje leadova
  • Personalizacija ponuda putem AI
  • Prednosti automatiziranih komunikacijskih alata
  • Case study

Inovativne tehnologije za povećanje prodaje

  • Pregled inovativnih tehnologija koje poboljšavaju korisničko iskustvo i angažman kupaca
  • Uloga CRM sustava u upravljanju odnosima s kupcima
  • Automatizacija marketinških kampanja
  • Praćenje i analiza korisničkih podataka
  • Case study + diskusija oko alata koji se koriste kod sudionika

Interaktivni rezime sa svim sudionicima

  • Ključni pointi i ideje razvijene tijekom radionice
  • Odgovori na pitanja i diskusija

Više informacija potražite na ‘Optimizacija prodaje‘.

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika programa Prodajna Akademija:

Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati uspješniji prodavači.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

1.500,00 € + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 28. ožujka :

1.390,00 € + PDV

U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.


Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu cijenu programa.


Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul možete nadoknaditi s idućom generacijom. Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

Prijava na program

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Ovim putem želim Vam zahvaliti na održanom seminaru, a također i gđi. prof. Mariji Novak-Ištok, koja nam je svojim stručnim i zanimljivim nastupom održala predavanje. Taj petak je proletio u trenu, a u toj izuzetno ugodnoj atmosferi, interaktivnoj komunikaciji s puno praktičnih savjeta, osjećala sam se iznimno zadovoljno za vrijeme i nakon seminara. Sa sobom sam ponijela nova znanja i još jedno novo životno iskustvo, za koja vjerujem da će biti jako korisna na mom privatnom i poslovnom putu.  

Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka

Bilo mi je izuzetno zadovoljstvo sudjelovati na treningu 'Poslovno pregovaranje u prodaji' koji nam je pružio nova saznanja o pregovaranju u području prodaje, te u potpunosti nadmašio moja očekivanja. Posebno bi željela naglasiti da je predavač, g. Perkov odradio sjajan posao, te svojim znanjem, iskustvom i entuzijazmom uspio ne samo održati stalnu koncentraciju i interes, kao i osigurati proaktivnost polaznika, nego nam je dao nove korisne smjernice koje su primjenjive u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Sve pohvale predavaču i organizaciji cijelog treninga!  

Vlatka Iličić, REAM d.o.o.

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

 

Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić

Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati seminaru kod gospođe Očko u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. Organizacija seminara je bila veoma dobra, a predavačica je jako stručna i iskusna. U svakom slučaju, sve je bilo na više nego zadovoljavajućem nivou.  

Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“

 

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup