Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Prodajna Akademija

29. listopada 2021. - 21. siječnja 2022.

Upisi su u tijeku

PRIJAVA NA PROGRAM
6 redovnih modula
48 nastavnih sati
Više o voditelju

Prodajna Akademija napredni je program stručnog usavršavanja koji upravo odgovora na aktualne izazove poslovanja te razvija nužne prodajne i managerske kompetencije. Namijenjen je managerima, poduzetnicima te svim osobama zaposlenim u prodajnim odjelima i zainteresiranim za napredovanje u području prodaje.

Organizacija i upravljanje prodajom, uz prodajne vještine i tehnike, čini osnovne i najvažnije kompetencije većine poduzetnika i managera, a posebice zaposlenika u sektoru prodaje. Učinkovitost prodajnih timova, uz individualnu prodajnu sposobnost managera, predstavlja ključni čimbenik u rastu i razvoju tvrtke.

Polaznici će tijekom programa Prodajna Akademija intenzivno raditi na osobnom rastu i razvoju u prodajnom aspektu, naučit će upravljati svojim vremenom, stresom, kako biti učinkovitiji te kako adekvatno poslovno pregovarati u prodaji i koristiti emocionalnu inteligenciju. Sva predavanja obogaćena su brojnim praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Predavači na programu Prodajna Akademija su iskusni stručnjaci s višegodišnjim radnim iskustvom na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu te su održali tisuće prodajnih treninga u najvećim domaćim i inozemnim tvrtkama. Polaznicima će prenijeti napredna, korisna i praktična načela izvrsne prodaje, koja će moći pretvoriti u rast svojih osobnih i prodajnih rezultata organizacije u kojoj su zaposleni.

Sva predavanja programa Prodajna Akademija obogaćena su brojnim praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Dokumentacija za download:

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu
  • Zašto koristiti cross-selling i up-selling?
  • Praktičan primjer prodajnog procesa – role play
  • Najčešće pogreške u prodaji
    Case study i zadatci koje rješavaju polaznici:
    Prodajne metode i alati
    – Kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga
    – Otvaranje prodajnog razgovora
    – Prodajni lijevak
    – Korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora (otvorena, zatvorena, neutralna)
    – Opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka – prednost – korist)
    – Prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema
    – Rješavanje prigovora na cijenu
    – Zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Upravljanje osobnim imageom i imageom odjela, tima, tvrtke
    Image kao komunikacija
    Zlatna pravila dobrog imagea
  • Poslovna retorika
    Komunikacija licem u lice/face to face (F2F)
    Forme verbalnog komuniciranja: razgovori, pregovori, sastanci…
  • Neverbalna komunikacija
    Govor tijela u funkciji pojačavanja, slabljenja ili obezvrjeđivanja verbalne komunikacije
    Primjeri poželjnih i opasnih neverbalnih signala
  • Vještine telefoniranja
    Izbjegavanje nesporazuma pri telefoniranju
    Bonton telefoniranja
  • Pisano komuniciranje/Dopisivanje
    Specifičnost pisanog komuniciranja
    Zlatna pravila dobrog pisanja
  • Elementarni  poslovni bonton u EU
    Jedinstvenosti i posebnosti suvremenog poslovnog bontona u zemljama EU/međusobni utjecaj globalizacije i nacionalnih kultura
    Tips & Tricks uljuđenog poslovnog komuniciranja s domaćim i stranim poslovnim partnerima

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavaču

Sadržaj seminara:

  • Koji su obvezni elementi vrhunske pripreme za pregovaranje?
  • Pet strategija pregovaranja (prema G. Tudoru)
  • Razlika između distributivnog i integralnog pristupa pregovaranju (prema Lewicky, et al.)
  • Šest taktika za integrativne (principijelne) pregovore
  • Osam koraka u prodajnom pregovaranju
  • Kako prevladati „strah od mrtve točke“?
  • Određivanje najbolje alternativne inačice (BATNA)
  • Kako postati „win-win“ pregovarač (prema poslovnoj školi Harvard)?
  • Tko su i kako se postaviti prema teškim (agresivnim) pregovaračima kod kojih je maksimalno izražena želja za jednostranom pobjedom?
  • Zašto je važno razviti umijeće slušanja?
  • Kojih je sedam najčešćih psiholoških tipova pregovarača, kako ih prepoznati i kako im parirati?

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj programa:

  • “Teški” ljudi” – interni i eksterni klijenti
  • “Zašto sugovornici mogu biti i/li postati “teški”?
  • “Teški” kolege na istoj razini – interno, horizontalno komuniciranje
  • “Teški” podređeni – interno, vertikalno silazno komuniciranje
  • “Teški” nadređeni – interno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • “Teški” klijenti – eksterno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • Važna pitanja koja si trebamo postaviti u komuniciranju s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Konstruktivna komunikacija – kako da, a kako ne komunicirati s “teškim” internim i eksternim klijentima
  •   Emocionalna inteligencija i komunikacija s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Načelni savjeti/vještine ophođenja s uzrujanim internim i eksternim klijentima

Više informacija o seminaru potražite ovdje

Više o predavačici
Više o predavačici

Sadržaj seminara: 

9.00 – 13.00 dr. sc. Jasminka Samardžija

  • Što je prigovor i zašto klijenti prigovaraju?
  • Uzroci i pozitivne i negativne posljedice konflikata
  • Uspješno riješen prigovor snaženje partnerskog odnosa – Primjeri!
  • Vježbe aktivnog slušanja – cilj. eliminacija pretpostavki
  • Mi dajemo boju prigovoru – moćna (protu)pitanja za izbacivanje prigovora – Vježbe!
  • Postupak reagiranja na primjedbe u 3 faze – Vježbe!
  • Direktne i indirektne tehnike rješavanja konflikata – vježbe u paru
  • Vježbe u paru – usmeni odgovori na konkretne prigovore internih i eksternih klijenata
  • Kako prihvatiti kritiku, kako je izreći, kako dati pohvalu, a kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije?

14.00 – 16.00 dr. sc. Ana Havelka Meštrović

  • Kako funkcionira naš um (pod stresom)?
  • Upravljanje stresnim situacijama na poslu (time & goal management)
  • Upoznavanje vlastitih mehanizama reakcije na stres
  • Disanjem protiv stresa: Kako promjene u disanju utječu na mene?
  • Trening abdominalnog disanja– polaznici će naučiti kako pravilno izvoditi vježbu abdominalnog disanja

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case study)
  • Analiza kupaca – kako prepoznati gdje nam nestaje dobit (case study)
  • Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti (case study)
  • Određivanje načina tržišne komunikacije s obzirom na planiranu prodaju
  • Kako marketinške aktivnosti utječu na dobit
  • Kako uspješno kombinirati različite prodajne kanale (specifičnosti različitih prodajnih kanala, odabir pravog prodajnog kanala za određeni proizvod)
  • Analiza konkurencije, praćenje grane i rasta cjelokupnog tržišta te utjecaj tih podataka na vlastito poduzeće, planiranje pomoću analize konkurencije

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika programa Prodajna Akademija:

Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati uspješniji prodavači.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

6.500,00 kn + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 15. listopada:

5.900,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Svi redovni polaznici Prodajne Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborne module.


Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul možete nadoknaditi s idućom generacijom. Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.300,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

PRIJAVA NA PROGRAM

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Ovim putem želim Vam zahvaliti na održanom seminaru, a također i gđi. prof. Mariji Novak-Ištok, koja nam je svojim stručnim i zanimljivim nastupom održala predavanje. Taj petak je proletio u trenu, a u toj izuzetno ugodnoj atmosferi, interaktivnoj komunikaciji s puno praktičnih savjeta, osjećala sam se iznimno zadovoljno za vrijeme i nakon seminara. Sa sobom sam ponijela nova znanja i još jedno novo životno iskustvo, za koja vjerujem da će biti jako korisna na mom privatnom i poslovnom putu.  

Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka

Bilo mi je izuzetno zadovoljstvo sudjelovati na treningu 'Poslovno pregovaranje u prodaji' koji nam je pružio nova saznanja o pregovaranju u području prodaje, te u potpunosti nadmašio moja očekivanja. Posebno bi željela naglasiti da je predavač, g. Perkov odradio sjajan posao, te svojim znanjem, iskustvom i entuzijazmom uspio ne samo održati stalnu koncentraciju i interes, kao i osigurati proaktivnost polaznika, nego nam je dao nove korisne smjernice koje su primjenjive u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Sve pohvale predavaču i organizaciji cijelog treninga!  

Vlatka Iličić, REAM d.o.o.

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

 

Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić

Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati seminaru kod gospođe Očko u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. Organizacija seminara je bila veoma dobra, a predavačica je jako stručna i iskusna. U svakom slučaju, sve je bilo na više nego zadovoljavajućem nivou.  

Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“

 
  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se