Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Prodajna Akademija

14. studenoga 2025. - 15. siječnja 2026.

Upisi su u tijeku

Prijava na program
8 redovnih modula
64 nastavnih sati

Dokumentacija za download:

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Prodajna Akademija napredni je program stručnog usavršavanja koji upravo odgovora na aktualne izazove poslovanja te razvija nužne prodajne i managerske kompetencije. Namijenjen je managerima, poduzetnicima te svim osobama zaposlenim u prodajnim odjelima i zainteresiranim za napredovanje u području prodaje.

Organizacija i upravljanje prodajom, uz prodajne vještine i tehnike, čini osnovne i najvažnije kompetencije većine poduzetnika i managera, a posebice zaposlenika u sektoru prodaje. Učinkovitost prodajnih timova, uz individualnu prodajnu sposobnost managera, predstavlja ključni čimbenik u rastu i razvoju tvrtke.

Polaznici će tijekom programa Prodajna Akademija intenzivno raditi na osobnom rastu i razvoju u prodajnom aspektu, naučit će upravljati svojim vremenom, stresom, kako biti učinkovitiji te kako adekvatno poslovno pregovarati u prodaji i koristiti emocionalnu inteligenciju. Također će se baviti i inovativnim alatima u prodaji koji se intenzivno razvijaju i koriste u doba digitalizacije i promjene AI. Sva predavanja obogaćena su brojnim praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Predavači na programu Prodajna Akademija su iskusni stručnjaci s višegodišnjim radnim iskustvom na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu te su održali tisuće prodajnih treninga u najvećim domaćim i inozemnim tvrtkama. Polaznicima će prenijeti napredna, korisna i praktična načela izvrsne prodaje, koja će moći pretvoriti u rast svojih osobnih i prodajnih rezultata organizacije u kojoj su zaposleni.

Pregled programa po modulima

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Analiza tržišta: Pregled tržišnih trendova, konkurencije i potreba kupaca
  • Segmentacija tržišta: Identifikacija ciljanih tržišnih segmenata i pristup njihovoj prodaji
  • Prodajne tehnike i kako odabrati ispravnu?
  • Motivacija prodajnih timova, intrinzična i ekstrinzična motivacija
  • Strategije prodaje: Razvoj strategija za postizanje prodajnih ciljeva, uključujući diferencijaciju, pozicioniranje i marketinške taktike
  • Definiranje prodajnog procesa
  • Analiza ključnih prodajnih okidača i njihova primjena u različitim fazama prodajnog procesa
  • Prilagodba prodajnih okidača specifičnim potrebama kupaca i tržišta
  • Praktične strategije za identifikaciju prilika za cross-selling i up-selling u prodajnom procesu
  • Napredne tehnike cross-sellinga i up-sellinga
  • Interaktivne vježbe i davanje povratne informacije

Više informacija pročitajte na ‘Strategija prodaje

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Pregled trendova digitalne transformacije u prodaji
  • Razumijevanje utjecaja digitalnih tehnologija na prodajne procese i strategije
  • Primjeri najbolje prakse u primjeni digitalnih alata u prodaji
  • Korištenje podataka za personalizaciju prodaje
  • Analiza podataka kupaca za prilagodbu prodajnih strategija i ponuda
  • Implementacija alata za automatizaciju i personalizaciju komunikacije s kupcima
  • Razumijevanje suvremenih trendova u digitalnoj prodaji i njihova primjena u poslovanju
  • Razumijevanje principa kreiranja privlačnog i relevantnog sadržaja za prodajne svrhe
  • Analiza prednosti i izazova prodaje putem online platformi i virtualnih alata
  • Kreiranje interaktivnih prodajnih iskustava

Više informacija o seminaru možete pročitati na ‘Digitalni prodajni kanali i platforme

Više o predavačici

Sadržaj:

  • Zašto je važna poslovna politika i utjecaj na  odlučivanje, budžetiranje i realizaciju planova
  • Važnost, struktura KPI, profitabilnost ključnih kupaca
  • Komercijalna politika i usklađivanje sa ključnim kupcima
  • Analiza tržišta, SWOT
  • Hijerarhija proizvoda, snaga prodaje u kategoriji, customer creation
  • Unapređenje prodaje, benchmarking
  • Kako kupac odlučuje, decision tree
  • Prodajna rješenja
  • Cross-selling i up-selling
  • Down selling i alternative
  • Projektna prodaja
  • Proaktivna prodaja i prodajne prilike usmjerene na ostvarenje dugoročnih ciljeva
  • Kako se diferencirati u poslovnim pregovorima kod ključnih kupaca
  • Interaktivna radionica, vježbanje na primjerima, analiza situacija, razrada potencijalnih rješenja.

Više informacija o seminaru možete pročitati na Key Account Management – Prodajne prilike i prodajna rješenja za ključne kupce.

Više o predavaču

Sadržaj:

  • Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu
  • Zašto koristiti cross-selling i up-selling
  • Praktičan primjer prodajnog procesa – Role Play
  • Najčešće pogreške u prodaji

Case study i zadatci koje rješavaju polaznici:

  • prodajne metode i alati
  • kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga
  • otvaranje prodajnog razgovora
  • prodajni lijevak
  • korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora (otvorena, zatvorena, neutralna)
  • opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka – prednost – korist)
  • prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema
  • rješavanje prigovora na cijenu
  • zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti

Više informacija o seminaru možete pročitati na poveznici Napredne prodajne vještine

Više o predavačici

Sadržaj:

  • Kako vješto pregovarati i povećati učinkovitost u prodaji
  • Prodajne strategije i njihov izbor
  • Pregovaračke taktike (usmjerenost na realizaciju)
  • Kako pregovarati s kupcima u cilju povećanja udjela u prodaji,
  • Najčešće greške u pregovorima (jednostrani zaključci, problematična argumentacija…)
  • Pregovarate s teškim pregovaračima (manipulativne taktike…)
  • Trendovi u pregovaranju s domaćim i stranim partnerima (transformacije u prodaji)

Više informacija o seminaru možete pročitati na ‘Tehnike poslovnog komuniciranja i pregovaranja

Više o predavačici

Sadržaj:

  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case study)
  • Analiza kupaca – kako prepoznati gdje nam nestaje dobit (case study)
  • Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti (case study)
  • Određivanje načina tržišne komunikacije s obzirom na planiranu prodaju
  • Kako marketinške aktivnosti utječu na dobit
  • Kako uspješno kombinirati različite prodajne kanale (specifičnosti različitih prodajnih kanala, odabir pravog prodajnog kanala za određeni proizvod)
  • Analiza konkurencije, praćenje grane i rasta cjelokupnog tržišta te utjecaj tih podataka na vlastito poduzeće, planiranje pomoću analize konkurencije

Više informacija o seminaru možete pročitati na Prodajna analiza i alati za mjerenje rezultata prodaje.

Više o predavačici

Sadržaj: 

  • Što je prigovor i zašto klijenti prigovaraju?
  • Uzroci i pozitivne i negativne posljedice konflikata
  • Perspektive – analiza motiva i interesa sudionika
  • Važnost osobne odgovornosti u reakciji na konfliktne situacije – Your Response Ability
  • Vježbe aktivnog slušanja – cilj eliminacija pretpostavki
  • Mi dajemo boju prigovoru – moćna (protu)pitanja za izbacivanje prigovora – vježbe!
  • Pet tehnika za učinkovito rješavanje konflikata i izgradnju pozitivnih odnosa
  • Kako koristiti ChatGPT za pripremu odgovora na prigovore kupaca
  • Role play – trijadna vježba – promatrač, kolega i suradnik
  • Kako prihvatiti kritiku, kako je izreći, kako dati pohvalu, a kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije?
  • Kako funkcionira naš um (pod stresom)?
  • Upravljanje stresnim situacijama na poslu (time & goal management)
  • Upoznavanje vlastitih mehanizama reakcije na stres
  • Disanjem protiv stresa: dišem li pravilno?
  • Trening abdominalnog disanja: praktične vježbe i savjeti
  • Mindfulness vježba

Više informacija o seminaru možete pročitati na Upravljanje prigovorima, stresom i konfliktnim situacijama.

Više o predavačici

Sadržaj:

Kako inovativne tehnologije transformiraju prodaju

  • Pregled ključnih trendova u prodaji kroz digitalnu transformaciju prodaje
  • Važnost inovacija za suvremene prodajne timove kroz povećanje produktivnosti i ostvarivanje konkurentske prednosti
  • Case study – Kako uspješno implementirati inovativne tehnologije za transformaciju prodaje

Osnove Design Thinkinga i njegova primjena u prodaji

  • Koncept design thinkinga i njegove faze
  • Primjena design thinkinga u prodajnom procesu
  • Case study

Grupna radionica

  • Praktične strategije za povećanje prodaje kroz AI i automatizaciju
  • Korištenje AI za analizu podataka i generiranje leadova
  • Personalizacija ponuda putem AI
  • Prednosti automatiziranih komunikacijskih alata
  • Case study

Inovativne tehnologije za povećanje prodaje

  • Pregled inovativnih tehnologija koje poboljšavaju korisničko iskustvo i angažman kupaca
  • Uloga CRM sustava u upravljanju odnosima s kupcima
  • Automatizacija marketinških kampanja
  • Praćenje i analiza korisničkih podataka
  • Case study + diskusija oko alata koji se koriste kod sudionika

Interaktivni rezime sa svim sudionicima

  • Ključni pointi i ideje razvijene tijekom radionice
  • Odgovori na pitanja i diskusija

Više informacija potražite na ‘Optimizacija prodaje‘.

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

• Uvod u psihologiju kupca i potrošača
• Osnove psihologije ličnosti, motivacija i zašto kupujemo
• B2B i B2C perspektiva kupaca
• Koji su elementi iskustva kupnje, kako kupac doživljava našu tvrtku i cijeli proces kupnje
• Vježba: kako unaprijediti iskustvo kupnje sukladno profilu i specifičnim potrebama naših kupaca

Zbog zadržavanja kvalitete radionice, maksimalni broj polaznika ograničen je na 15 polaznika.

Više informacija potražite na Psihologija prodaje

Prikaži sadržaj svih modula

Ciljna skupina polaznika programa Prodajna Akademija:

Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati uspješniji prodavači.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

1.500,00 € + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 1. studenog:

1.390,00 € + PDV

U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.


Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovnu cijenu programa.

Svi redovni polaznici Prodajne Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborni modul.


Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul možete nadoknaditi s idućom generacijom. Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

Prijava na program

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Ovim putem želim Vam zahvaliti na održanom seminaru, a također i gđi. prof. Mariji Novak-Ištok, koja nam je svojim stručnim i zanimljivim nastupom održala predavanje. Taj petak je proletio u trenu, a u toj izuzetno ugodnoj atmosferi, interaktivnoj komunikaciji s puno praktičnih savjeta, osjećala sam se iznimno zadovoljno za vrijeme i nakon seminara. Sa sobom sam ponijela nova znanja i još jedno novo životno iskustvo, za koja vjerujem da će biti jako korisna na mom privatnom i poslovnom putu.  

Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka

Bilo mi je izuzetno zadovoljstvo sudjelovati na treningu 'Poslovno pregovaranje u prodaji' koji nam je pružio nova saznanja o pregovaranju u području prodaje, te u potpunosti nadmašio moja očekivanja. Posebno bi željela naglasiti da je predavač, g. Perkov odradio sjajan posao, te svojim znanjem, iskustvom i entuzijazmom uspio ne samo održati stalnu koncentraciju i interes, kao i osigurati proaktivnost polaznika, nego nam je dao nove korisne smjernice koje su primjenjive u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Sve pohvale predavaču i organizaciji cijelog treninga!  

Vlatka Iličić, REAM d.o.o.

Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!

 

Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić

Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati seminaru kod gospođe Očko u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. Organizacija seminara je bila veoma dobra, a predavačica je jako stručna i iskusna. U svakom slučaju, sve je bilo na više nego zadovoljavajućem nivou.  

Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“

 

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup