PowerTalk – Utjecajna poslovna komunikacija
Nekvalitetna komunikacija često rezultira nesporazumima, pogrešnim pretpostavkama i, na kraju, ozbiljnim financijskim gubicima. Kako bi se izbjegli takvi rizici, ključno je uspostaviti učinkovitu komunikaciju i osigurati jasna očekivanja za sve uključene strane.
Cilj ovog sveobuhvatnog programa je osposobiti polaznike da prepoznaju i razumiju različite tipove osobnosti te prilagode svoj komunikacijski stil svakom pojedincu. Bez obzira na to surađujete li s dobro poznatim internim timovima ili dugogodišnjim vanjskim klijentima, prilagodba komunikacije prema specifičnom tipu osobnosti ključna je za uspjeh. Također, kroz edukaciju će se polaznici naučiti snalaziti u različitim izazovnim poslovnim situacijama te razumjeti razliku između interne organizacijske komunikacije i prezentiranja u javnosti.
Na ovoj edukaciji otkrit ćete:
- Kako uspostaviti istinski odnos s vašim sugovornicima
- Tajne jasne i prilagođene komunikacije
- Metode izgradnje povjerenja s lakoćom
- Alate za uspješno javno komuniciranje
- Načine efikasne krizne komunikacije
Pregled programa po modulima
Konverzacijska agilnost odnosi se na sposobnost pojedinca da se prilagodi različitim komunikacijskim situacijama, stilovima i izazovima u stvarnom vremenu. To je ključna vještina koja omogućuje fleksibilno i efikasno upravljanje komunikacijom, bez obzira na kontekst ili sugovornike. Tijekom edukacije polaznici će istražiti funkcije i dimenzije liderske komunikacije te usvojiti agilne načine, tehnike i alate za jačanje liderskog utjecaja. Polaznici će imati prilike istražiti i vlastite potencijale uvjerljivog i utjecajnog nastupa, kao i daljnjeg razvijanja osobnog liderskog stila komunikacije.
Sadržaj:
- Model konverzacijske agilnosti za postizanje konstruktivnog i produktivnog poslovnog dijaloga
- Detektiranje i uklanjanje najvećih komunikacijskih zapreka u poslovnim razgovoru
- Primjena neuroznanstvenih komunikacijskih spoznaja za ostvarivanje učinkovitije komunikacije
- Najučinkovitiji komunikacijski obrasci za izgradnju povjerenja
- Osvještavanje vlastitih komunikacijskih obrazaca
- Tehnika dijagnosticiranja sugovornikovih komunikacijskih obrazaca
- Načini postizanja razumijevanja i konstruktivne komunikacije sa sugovornikom
- Alati konverzacijske agilnosti za vođenje i usmjeravanja poslovnih razgovora
Controlling the Rapport - Učinkovita komunikacija s različitim tipovima ličnosti
Loša komunikacija može dovesti do nesporazuma, pogrešnih pretpostavki i na kraju do ozbiljnih financijskih gubitaka. Kako bismo izbjegli financijski gubitak radi loše komunikacije, važno je uspostaviti efikasnu komunikaciju i osigurati jasna očekivanja za sve uključene strane. Cilj ove edukacije je naučiti polaznike da prepoznaju i razumije različite tipove osobnosti te ostvare mogućnost prilagodbe komunikacije svakom tipu. Iako se interni timovi međusobno dobro poznaju, a vanjski klijenti nekada s nama dugo surađuju, važno je, za prilagodbu komunikacije, znati staviti svakog sugovornika u okvirnu kategoriju. Na treningu polaznici otkrivaju tajne uspostavljanja istinskog odnosa, ostvarivanja jasne komunikacije te izgradnje povjerenja s lakoćom. Ove sposobnosti ne samo da će vas približiti vašem cilju, već će i naglasiti pravu važnost kvalitetnih odnosa.
Sadržaj:
- Važnost rapporta – razvoja odnosa sa sugovornicima
- Pregled različitih komunikacijskih stilova i osobnosti (DISC model)
- Kako identificirati tip osobnosti sugovornika
- Prilagodba komunikacije različitim tipovima osobnosti
- Rješavanje izazovnih situacija s osobama različitih karaktera
- Praktične simulacije: Interakcija s različitim “tipovima osobnosti”
- Smjernice za konstantan rast i razvoj osobnog komunikacijskog stila
Public Performance – Tehnike za efektan javni nastup
Prezentirajte s utjecajem. Postanite majstor prezentacijskih vještina – od upravljanja sobom i svojim reakcijama do prezentiranja sa stilom i utjecajem. Kako su me drugi doživjeli? Jesam li ostavio/la željenu sliku o svojoj kompaniji i sebi? Jesam li prenio/la pravu poruku? Ljudi neprekidno utječu na to kako ih drugi opažaju, doživljavaju, interpretiraju njihove kretnje, fizički izgled i izrečeno. Seminar je dizajniran za direktore i managere kako bi pojmili te jasno i koncizno verbalizirati ulogu i važnost vlastite poslovne uloge role modela u organizaciji, ojačali retoričke vještine i konciznost izričaja i jasno prenijeli vlastiti , ali i kreirali svoj osobni samoprezentacijski model.
Sadržaj:
- Načini i tehnike prezentiranja
- Povezanosti i odnosi samopoštovanja i taktika predstavljanja
- Kako uobičajeno kreiramo javnu sliku o sebi? – načini i vrste samopredstavljanja prema obilježjima pojedinca
- Utvrđivanje osobnog stila prezentiranja
- Priprema, struktura i izvedba javnih prezentacija
- Osobni prezentacijski model – kako se predstaviti u 30 ili 60 sekundi odnosno u 3 minute
- Prezentirajte s utjecajem – naučite komunicirati efikasno: jasno, kratko i s utjecajem u svakoj situaciji
- Vještina slušanja govora i sažetci
- Jačanje sugestivnosti i uvjerljivosti prilikom razgovora – vježbe
- Vježbe za prevladavanje straha od javnog govora i vježbe za stvaranje potrebne količine govorničke smionosti
- Konkretni obrasci odgovora na neočekivana, neugodna i teška pitanja od strane auditorija
The Inner Voice of the Organization - Interna organizacijska komunikacija
Povjerenje je imperativ u sadašnjem sve složenijem okruženju rada – nove potrebe zaposlenika, nove generacije, online i hibridni model rada, radnici iz trećih zemalja, sve veći utjecaj umjetne inteligencije… Internom komunikacijom grade se odnosi i izgrađuje povjerenje. Uloga voditelja u izgradnji povjerenja u organizaciji je ključna. Oni su pokretači interne komunikacije i stvaraju uvjete da komunikacija bude učinkovita. Zato je važno da voditelji osvijeste svoju komunikacijsku ulogu i budu osnaženi u njoj. Da budu podržani edukacijom i treningom i tako dobiju komunikacijske alate koji će im pomoći u komunikaciji. Što je interna komunikacija kvalitetnija, razvija se povjerenje i stvaraju se uvjeti da organizacija koristi svoj puni potencijal – raste angažiranost i zadovoljstvo zaposlenika, učinkovitost poslovanja se povećava, lakše je upravljati promjenama i kriznim situacijama.
Sadržaj:
- Svrha internog komuniciranja na individualnoj i organizacijskoj razini
- Strateško planiranje interne komunikacije
- Sadržaj interne komunikacije i što je važno komunicirati
- One voice“ pristup vođenju razgovora vezanih uz važne teme
- Optimalan komunikacijski mix i poluge efikasne interne komunikacije
- Faktori efikasnosti koji osiguravaju optimalnu komunikaciju
- Alati za komunikaciju (Upute za vođenje individualnih/timskih razgovora važnih i/ili osjetljivih tema…)
- Komunikacija promjene
Crisis Communication - Komunikacija u doba kriza i promjena
Ali to nipošto nije vrijeme za rezignaciju, neaktivnost i pesimizma već, naprotiv to JE pravo vrijeme za (pro)aktivnost, pozitivnosti, kreativnost…Kriza je oduvijek i upozorenje i prilika. Upozorenje se odnosi na jasne znakove da je nešto ili – kao sada, mnogošto, krenulo u krivo te prilika da se to pravodobno ispravi i pronađu novi, bolji načini. Trenutna kriza je globalnih razmjera i ima puno specifičnosti, pa u medijima čujemo i vidimo: neočekivana, nepredvidiva; nepoznata…Je li to zaista tako? No, ni jedna kriza, uključujući i nepoznati virus i/li potres – to ne bi trebale biti jer se i prvo (virus) i drugo (potres) stalno događaju na ovoj nama jedinoj, s naše strane ugroženoj, planeti.
No, sve krize imaju puno toga zajedničkog, pa postoje i načini i alati kako ih – (ako je ikako moguće) spriječiti,na koji način se za njih pripremati, pravodobno ih prepoznati, obuzdati, rješavati i – u konačnici, nešto naučiti iz krize, kako bi ih u istom ili nekom novom obliku idući put dočekali spremniji. Naime, krize se neprestano događaju. Uz to, rješavanje kriza je, po mnogima, glavni posao menadžera.
Sadržaj:
- Razumijevanje prirode krize i njenog utjecaja na timove.
- Ključne razlike između redovne i krizne komunikacije.
- Osnove učinkovite komunikacije: jasnoća, empatija i konzistentnost.
- Psihološki utjecaj promjena na zaposlenike: otpor i anksioznost.
- Identifikacija ključnih dionika unutar tima.
- Postavljanje jasnih ciljeva krizne komunikacije.
- Upravljanje dezinformacijama i glasinama unutar tima.
- Kako prilagoditi stil komunikacije prema timu i pojedincima.
- Važnost transparentnosti i povjerenja u kriznim situacijama.
Edukacija je namijenjena voditeljima i članovima timova i projekata, direktorima, ravnateljima i svim poslovnim ljudima koji žele usavršiti različite oblike poslovne komunikacije.
Moguće je provesti cjelokpuni program ili pojedine module unutar programa, ovisno o zrelosti tvrtke i nivou razvoja interne komunikacije unutar organizacijske kulture.
Cijena edukacijskog programa:
Povezane Akademije
HR Akademija
Mini MBA - Leadership Skills ONLINE





