Roko Vodopija je manager i konzultant sa više od 25 godina profesionalnog iskustva upravljanja i savjetovanja vodećih regionalnih kompanija u stabilnim i dinamičnim tržišnim uvjetima. Radio je na vodećim rukovodećim pozicijama i savjetovao velik broj kompanija s poslovanjem u srednjoj i jugoistočnoj Europi.
Između ostalog, upravljao je vodećom nacionalnom mliječnom industrijom u vlasništvu fonda rizičnog kapitala te kao predsjednik uprave proveo operativno restrukturiranje nacionalnog maloprodajnog lanca. Osim toga, upravljao je marketinškom i prodajnom funkcijom u TDR-u, Dukatu i Plivi.
Kao konzultant je u Kearney-u radio na projektima rasta i unapređenja efikasnosti, dok je u BDO-u vodio projekte razvoja strategija i unapređenja poslovanja javnih poduzeća.
Tijekom karijere stjecao je znanja o problemima i njihovim konceptualnim rješenjima u različitim područjima (Prihodi, rashodi, organizacija, strategija, …), industrijama (Roba široke potrošnje, maloprodaja, farmaceutika), kontekstima (Stabilnost, restrukturiranje, integracija, osnivanje i rast) i na različitim tržištima.
Specijalnost su mu transformacija i operativno unapređenje poslovanja društava u maloprodaji i industriji široke potrošnje, a njegov pragmatičan i provjeren pristup rada proizlazi iz kombinacije konzultantskog i management iskustva.
Danas radi u EY Parthenonu, gdje pruža podršku u akvizicijama te vodi projekte razvoja strategije te transformacije društava u regiji Srednje i istočne Europe.
Seminari:
Executive Communication Skills – Stilovi komunikacije uspješnih uprava.