Communication Skills for Managers – Dobrom komunikacijom do uspješnih timova
Prijava na seminarMenadžer (lider) unutar organizacije direktno je odgovoran za poslovne rezultate, ali i izgradnju kompetencija svog tima. Ovo posljednje često se zaboravlja ili stavlja u drugi plan te smo svjedoci situacija u kojem tvrtke imaju problema sa svakodnevnim funkcioniranjem, kašnjenjem s rokovima, padom kvalitete rada, sindromom izgaranja na radnom mjestu i sl. Uzrok svega toga najčešće su nejasno definirani zadaci i očekivanja, općenito loša komunikacija unutar timova, premalo uloženog vremena u edukaciju zaposlenica i zaposlenika, ignoriranje prvih simptoma loše organizacije poslovnih procesa te odbijanja prilagođavanju novim uvjetima rada (eksternim i internim). U sklopu seminara ‘Communication Skills for Managers – Dobrom komunikacijom do uspješnih timova’ polaznice i polaznici saznat će kako mogu kroz komunikaciju doskočiti svim potencijalnim izazovima, izgraditi sebe u jakog lidera i, što je najvažnije, uspješno voditi svoj tim i pripremiti ga na sve (ne)predviđene poslovne situacije.
Ovaj je seminar dio modularnog programa Mini MBA – Management skills.
Sadržaj seminara:
- Razlika u komunikaciji pri vođenju manjih i većih timova
- Izbor članova tima – koje karakteristike tražiti u svojim budućim suradnicima
- Kako analizirati projekt i raspored zadataka unutar tima
- Zašto je važno pravovremenom komunikacijom osnažiti članove tima da samostalno donose odluke i postepeno upravljaju procesima
- Važnost kritičkog promišljanja i povratne informacije unutar tima
- Upravljanje očekivanjima i adekvatno praćenje razvoja pojedinih članova tima
- Kako prezentirati ideje i planove članovima tima, svojim nadređenima te prema ostalim javnostima
- Konkurencija i njihov rad – trebaju li nas brinuti i kako tome pristupiti?
- Kako poboljšati koncentraciju i povećati produktivnost – pogled iznutra
- Organizacija i strukturiranje komunikacije za sastanke – interno i s vanjskim suradnicima/klijentima
- Komunikacijski projekti s „nemogućim“ ciljevima i upravljanje njihovom realizacijom – primjer iz prakse
- Case study – primjer vođenja vlastite firme
- Rasprava i odgovori na pitanja
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 9. siječnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.