Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

PR & Communications Management – ONLINE

24. studenoga 2025. - 23. siječnja 2026.

21. travnja 2026. - 5. lipnja 2026.

Upisi su u tijeku

Prijava na program
11 redovnih modula
44 nastavna sata

Dokumentacija za download:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Akademija ‘PR & Communications Management – ONLINE’ polaznicima će otvoriti vrata u PR-ovski posao uvjeravanja, zaštite, poboljšanja ili izgradnje reputacije putem medija, društvenih medija ili samoproizvedene komunikacije. Polaznici će kroz 11 redovnih, sistematski i pomno isplaniranih modula, usvojiti odnose s javnošću, usvojiti vještine boljeg razumijevanja komunikacije kompanije s internom i eksternom javnosti s ciljem stvaranja pozitivnog mišljenja o kompaniji kroz različite komunikacijske kanale, njegovim proizvodima/uslugama što će u konačnici pridonijeti i efikasnijem poslovanju u cijelosti. Po završetku Akademije polaznici će znati analizirati resurse kompanije, unaprijediti odnose s javnošću, ‘pronaći’ pozitivne poruke i znati ih pretočiti u pozitivne priče koje treba plasirati u medije. Također, naučit će i, kada su vijesti loše, kako formulirati najbolje odgovore i ublažiti štetu.

Odnosi s javnošću jedan su od najučinkovitijih načina izgradnje marketinških strategija i stvaranja čvrste reputacije, a kompanije ulažu iznimne resurse kako bi ostale na vrhu svojih PR-ovskih strategija i ostvarili još veće prinose s boljim ROI-jevima. Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude, polaznici će imati prilike učiti od vodećih agencija za odnose s javnošću, stručnjaka iz medija te vodećih osoba iz korporativnog sektora.

 

Online snimka programa 

Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije. Ukoliko niste u mogućnosti čekati navedene datume održavanja programa i želite pogledati edukacije čim prije, snimka cijelog online edukacijskog programa, kao i svakog modula održanog u sklopu prethodne generacije, dostupna je na zahtjev uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimak programa“.

Pregled programa po modulima

Više o predavačici
  • Što su odnosi s javnošću?
  • Zašto bez komunikacijske strategije nema uspješnog poslovanja?
  • Korporativno komuniciranje
  • Ciljevi u komunikaciji – što su i kako odrediti najvažnije?
  • Vrste taktika u komunikacijama: uvod u alate i komunikacijske kanale
  • Jesu li društvene mreže postale glavni alat komunikacije s javnostima?
  • Najveći izazovi u odnosima s javnošću i kako ih savladati
  • Upravljanje resursima
  • Kad i kako znamo da imamo uspješnu PR kampanju?
  • Primjeri uspješnih komunikacijskih strategija
  • Rad u grupi – osmišljavanje komunikacijske strategije na zadanu temu (analiza okoline i konteksta, mapiranje ključnih dionika, postavljanje ciljeva, taktike, mjerenje uspješnosti)
  • Prezentacija zadatka i dobivanje povratnih informacija
  • Najvažnije stavke potrebne za dobar početak bilo koje komunikacijske kampanje

Više informacija o seminaru možete pročitati na Strategy and PR Tactics – Kako kreirati učinkovitu strategiju u odnosima s javnošću – ONLINE.

Više o predavaču
  • Strategija i taktike integriranih komunikacijskih kampanja
  • Alati integriranih komunikacijskih kampanja
  • Osmišljavanje i upotreba kreativnih rješenja u odnosima s javnošću
  • Određivanje ciljanih skupina
  • Osmišljavanje ključnih poruka po ciljanim skupinama
  • Prezentacija studija slučaja
  • Rasprava i odgovori na pitanja.

Više informacija o seminaru možete pročitati na Integrated Communication Campaigns – marketinški alati u PR-u – ONLINE

 

Više o predavačici
  • Koja je zadaća PR-a, a koja medija
  • Što povezuje, a što razdvaja djelatnike u odnosima s javnošću i novinare
  • Kako komunicirati s novinarima
  • Što novinari očekuju, a što im PR-ovci mogu dati
  • Izazivanje pažnje medija
  • Koje su najbolje tehnike plasiranja objava i informacija
  • Analiza pisanih priopćenja, objava na društvenim mrežama, video materijala, intervjua, briefinga i press konferencija

Više informacija o seminaru možete pročitati na Media Communication – Kako iskoristiti moć medija u PR-u – ONLINE

 

Više o predavaču
  • Upravljanje ugledom organizacije kroz medije
  • Razumijevanje medijske scene i funkcioniranja medija
  • Važnost i funkcija medija kao ciljane javnosti
  • Pravila nastupanja u medijima
  • Priprema nastupa u medijima
  • Definiranje, formuliranje i komuniciranje ključnih poruka
  • Tehnike odgovaranja na novinarska pitanja
  • Verbalna i neverbalna komunikacija u TV nastupu
  • Što da i što ne u razgovoru s novinarima
  • Dobri i loši primjeri iz prakse
  • Praktična iskustva i savjeti
  • Simulacije stvarnih situacija

Više informacija o seminaru možete pročitati na Media Training – Savladajte komunikaciju s medijima – ONLINE

Više o predavačici
  • Osnovni alati koji se koriste u odnosima s javnošću
  • Kreiranje priopćenja za medije, briefa za novinare i drugih potrebnih materijala
  • Kako se definira i prepoznaje vijest
  • Kako klijentu objasniti što je prikladno za komunikaciju s medijima, a što nije
  • Određivanje strateških smjernica u komunikaciji
  • Kako se razvijaju odnosi s medijima – naglasak na stvaranje odnosa povjerenja
  • Prikaz dobrih i loših primjera iz prakse
  • Završna praktična vježba

 

Više informacija o seminaru možete pročitati na PR Toolbox – Pisane, govorne i vizualne tehnike u odnosima s javnošću – ONLINE

Više o predavaču
  • Uključivanje digitalnih kanala u komunikacijske strategije
  • Izbor pravih digitalnih taktika i alata
  • Integracija PR taktika kroz društvene mreže
  • Izbor pravih digitalnih kanala za pojedine ciljne skupine
  • Osmišljavanje viralnih PR kampanja
  • Prezentacija studija slučaja

Više informacija o seminaru možete pročitati na Digital Channels & PR – Integracija digitalnih kanala u komunikacijske strategije – ONLINE

Više o predavačici
  • Što je reputacija, a što upravljanje reputacijom
  • Tko (zaista) upravlja reputacijom
  • Društveni mediji i drugi snovi (i noćne more) upravljanja reputacijom
  • Utjecaj i uloga konkurencije u upravljanju reputacijom
  • Koliko “vrijedi” reputacija
  • Mjerenje, analiza ili upravljanje reputacijom
  • Što privlači pozornost medija
  • Kako privući pozornost medija
  • Koji tipovi medija postoje i kako naći svoje mjesto u mixu
  • Marketing vs. PR – tko odlučuje što je vijest, a što reklama
  • Prepoznavanje vijesti vs. kreiranje vijesti
  • Interaktivan i dinamičan pristup predavanju uz dobre i lose primjere iz prakse
  • Primjeri velikih PR projekata dm-a
  • Analiza pogrešaka velikih PR projekata
  • Od greške do prilike – prilike koje smo iskoristili
  • Uloga medija kroz izgradnju novih prilika

Više informacija o seminaru možete pročitati na Creating Publicity and Reputation Management – Izazivanje medijske pozornosti i upravljanje reputacijom – ONLINE.

  • Što je influencer marketing
  • Što su točno influenceri
  • Povijest influencera – kako su se razvijali kroz vrijeme (ne, ovo sada nisu prvi influenceri koje imamo i koristimo)
  • Jesu li influenceri za mene i moj brand
  • Mogu li ja postati influencer i kako
  • Kako uključiti influencere u medijski mix
  • Kako mjeriti uspješnost kampanje
  • Što je sljedeće u influencer marketingu – budućnost ovakvog načina oglašavanja
  • Praktični zadaci – slaganje kampanja s influencerima
  • Praktični primjeri – uspješne influencerske kampanje i jako neuspješne influencerske kampanje te kako su nastale

Više informacija o seminaru možete pročitati na Influencer Marketing Tools for PR – Influencer marketing kao moćan alat PR-a – ONLINE.

Više o predavaču
  • Medijsko praćenje (engl. media monitoring) – što, kako, zašto?
  • Kako prikupljene informacije iskoristiti kao akcijsko znanje za odnose s javnošću, ali i za druge odjele u organizaciji (marketing, prodaja, HR…)
  • Tipovi medijskih analiza i njihova primjena
  • Tipovi praćenja vijesti i društvenih medija
  • Profil medijskog praćenja i postavke ključnih riječi
  • Medijsko praćenje društvenih medija
  • Online medijsko praćenje
  • PR metrika i njihovo vezanje uz druge KPI-jeve
  • Competitive intelligence uz korištenje agregiranih informacija skupljenim u medijima
  • Praktična vježba za polaznike – korištenje naprednih social liste ning alata i njihova primjenu za postojeći posao polaznika

Više informacija o seminaru možete pročitati PR & Media Analytics – Praćenje medija i analitika.

Više o predavačici
  • Definiranje krize i kriznog upravljanja
  • Svaka kriza je kriza percepcije: uloga percepcije u krizi
  • 3 faze kriznog upravljanja
  • Uloga kriznog komuniciranja u kriznom upravljanju
  • Od prijatelja do frenemija (maskiranih prijatelja) – mapiranje dionika u kriznom komuniciranju
  • Kako izraditi krizni komunikacijski plan
  • Definiranje kriznog komunikacijskog tima i uloga glasnogovornika
  • Tips&tricks – poštivanje načela zlatnog sata, izbjegavanje informacijskog vakuma kroz metodu mapiranja poruka, zašto nikada ne smijete reći „Nemam komentara“
  • Razumijevanje javnosti kroz atribuciju odgovornosti – javnost uvijek želi uperiti prst u krivca
  • 5C pravilo kriznog komuniciranja
  • Strategije odgovora na krizu
  • Studija slučaja: Uvođenje nove formulacije Euthyroxa, lijeka za bolesti štitnjače na hrvatsko tržište
  • Vježba za polaznike: Simulacija krizne situacije

Više informacija o seminaru možete pročitati na Crisis communication – Tehnike i metode kriznog komuniciranja.

Više o predavačici
  • Najbolji i najgori primjeri kriznog komuniciranja kroz praksu
  • Uloga PR-ovaca u kriznoj situaciji
  • Praktični savjeti za krizna stanja
  • Pitanja i diskusija

Više informacija o seminaru možete pročitati na Crisis communication – Tehnike i metode kriznog komuniciranja.

Prikaži sadržaj svih modula

KOTIZACIJA:

Redovna cijena programa:

1000,00 € + PDV

Promotivna cijena programa za uplate do 14. studenog:

890,00 € + PDV

U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.


Snimke održanih seminara dostupne su na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovnu cijenu.


Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).


Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta. Svi moduli bit će snimljeni, tako da je propuštene module moguće nadoknaditi pregledom snimke.

Prijava na program

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Edukacija je zaista bila odlična! Sve pohvale za stručne predavače i cjelokupni koncept! I platformu i edukaciju sam već preporučila dalje! Do novih susreta, mnogo lijepih pozdrava iz Sarajeva!

Nadina Muminović, dm drogerie markt d.o.o.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup