Dubravka Štefanac Vinovrški, svoju je karijeru započela 2002. godine za vrijeme studija na Filozofskom fakultetu u tada najvećoj medijskoj kući Europapress holding. Vodila je marketinške komunikacije tvrtke Siemens s fokusom na B2B segment te bila na čelu odjela za marketing i odnose s javnošću u FMCG industriji. Deset godina u tvrtki dm-drogerie markt obnašala je funkciju menadžerice marketinga i odnosa s javnošću gdje je ostvarila brojna postignuća za vođenje projekata. Osim postignuća u upravljanju reputacijom brenda te strateškom komuniciranju, Dubravka je bila odgovorna i za neke od najuspješnijih marketinških i komunikacijskih projekata u retail segmentu poput loyalty i CRM programa te za employer branding. Od 2019. direktorica je korporativnih komunikacije u A1 Hrvatska, gdje vodi interne i eksterne komunikacije kompanije s gotovo 2.000 zaposlenih u izuzetno dinamičnoj industriji. Osim za upravljanje timom i vanjskim agencijama, zadužena je i upravljanje društveno odgovornim inicijativama kompanije te employer branding strategiju.
Seminari:
Leadership Communication – Učinkovita komunikacija iz pozicije lidera – ONLINE, Crisis Communication – Tehnike i metode kriznog komuniciranja – ONLINE.