Marketing Campaigns & Analytics – Postavljanje kampanji i mjerenje rezultata na društvenim mrežama – ONLINE
Prijava na seminarDruštvene su mreže promijenile način na koji komuniciramo, konzumiramo sadržaj i koristimo internet. Također, omogućile su tvrtkama i brendovima da lakše i brže komuniciraju sa svojim kupcima/klijentima. Međutim, zasićenjem sadržaja na društvenim mrežama javlja se potreba da se objave na društvenim mrežama dodatno “poguraju” kako bi ih vidio veći broj korisnika, točnije javlja se potreba za oglašavanjem. Oglašavanje na društvenim mrežama omogućuje povećanje svijesti o tvrtki/brendu, dosezanje većeg broja korisnika te prilagođenu komunikaciju ciljnim skupinama. Na ovom ćete seminaru naučiti kako planirati i kreirati oglašivačke kampanje, pratiti njihovu uspješnost i optimizirati ih za bolju učinkovitost.
Po završetku seminara, polaznici će:
- Biti upoznati sa svim bitnim pojmovima u oglašavanju na društvenim mrežama te sa svim prednostima digitalnog oglašavanja
- Naučiti koristiti alate za oglašavanje poput Facebook Ads Managera, LinkedIn Campaign Managera i Twitter Ads Managera
- Moći pokrenuti svoje prve kampanje na društvenim mrežama
- Moći definirati ciljeve oglašavanja i primijeniti odgovarajuću strategiju kod postavljanja kampanja
- Znati iščitati rezultate kampanja i izvući zaključke iz njih
Specijalistički seminar ‘Marketing Campaigns & Analytics – Postavljanje kampanji i mjerenje rezultata na društvenim mrežama – ONLINE’ je modul naprednog online programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Social Media Specialist – ONLINE
Dokumentacija za download:
Sadržaj seminara:
- Uvod u oglašavanje na društvenim mrežama
- Osnovni pojmovi
- Oblici oglašavanja na društvenim mrežama
- Formati oglasa na društvenim mrežama
- Određivanje ciljeva oglašavanja
- Postavljanje mjerenja za pravilno praćenje rezultata oglašavanja
- Mogućnosti targetiranja – kako doći do ciljne skupine na društvenim mrežama
- Prolazak kroz alate – Facebook Ads Manager; LinkedIn Campaign Manager, Twitter Ads Manager
- Određivanje budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama – koliko uložiti u oglašavanje na društvenim mrežama?
- Analytics – analiza rezultata i optimizacija kampanja
- Korisni linkovi i alati
Cilj seminara:
Cilj seminara je polaznicima pružiti teorijski i praktični okvir koji će im omogućiti da samostalno vode kampanje na društvenim mrežama – za sebe, svoju tvrtku ili za druge. Polaznici će naučiti kako kreirati oglašivačke kampanje, pratiti njihovu uspješnost i optimizirati ih za bolju učinkovitost. Modul je posvećen praktičnom učenju i upoznavanju načina rada u alatima oglašavanja, s naglaskom na Facebook Ads Manager kao alat za oglašavanje na najvećim društvenim mrežama – Facebooku i Instagramu.
Ciljna skupina:
Seminar je namijenjen članovima marketinških timova, digitalnim specijalistima koji se bave društvenim mrežama te svima koji žele naučiti više o digitalnom oglašavanju. Ako ste u svojoj tvrtki ili timu zaduženi za društvene mreže i želite naučiti više o oglašavanju na društvenim mrežama, ili želite proširiti svoje znanje iz digitalnog marketinga, ovaj je seminar za vas.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 15. travnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Snimka održanog webinara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 20% na redovnu cijenu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.