Digitalna prodaja u praksi: Kako primijeniti alate koji donose rezultate
Prijava na seminarEdukacija za prodajne stručnjake, voditelje timova i terenske prodavače koji žele konkretna rješenja za optimizaciju prodajnog procesa, ali imaju ograničeno vrijeme i/ili resurse baviti se tehničkim detaljima digitalizacije. Tijekom edukacije polaznici rade na tome kako mogu primijeniti digitalne alate i inovativne pristupe za konkretan rast svojih prodajnih rezultata već danas.
Polaznici će usvojiti:
- Praktične strategije kako iskoristiti digitalne alate za vlastite prodajne ciljeve
- Primjere iz prakse i rješenja prilagođena vašim izazovima
- Jednostavne tehnike kako koristiti AI asistenta za svakodnevne prodajne zadatke
- Grupnu radionicu gdje ćemo prilagoditi alate baš vašoj situaciji
- Jasne korake što, kako i kada primijeniti za rast prodajnih rezultata
Ovaj seminar je jedan od modula koji se provodi u sklopu specijalističkog programa ‘Prodajna Akademija‘.
Sadržaj:
Kako inovativne tehnologije transformiraju prodaju
- Koji su ključni trendovi u prodaji, ali fokus na one koji su odmah primjenjljivi
- Kako tehnologije pomažu prodajnim timovima da povećaju produktivnost i konkurentnost
- Case Study: Primjeri konkretne primjene tehnologija u prodajnim procesima
Kako iskoristiti tehnologije za povećanje vlastitih prodajnih rezultata
- Kratki pregled alata koji mogu pomoći baš vama (bez tehničkih izraza)
- Primjeri iz prakse: Kako drugi koriste AI i automatizaciju za bržu i lakšu prodaju
- Case Study: Prodajni proces prije i nakon optimizacije
Osnove Design Thinkinga i njegova primjena u prodaji
- Koncept i faze Design Thinkinga bez teorije, kroz praktične primjere
- Kako koristiti Design Thinking za bolje razumijevanje kupca i kreiranje prilagođenih ponuda
- Case Study
- Grupna radionica: Razrada vlastitog prodajnog izazova kroz Design Thinking pristup
AI Prodajni asistent – Vaš osobni pomoćnik u prodaji
- Što je AI asistent za prodaju i kako vam može olakšati svakodnevne zadatke
- Pisanje e-mailova, priprema ponuda, analiza kupaca – sve bez dodatnog IT znanja
- Primjena AI alata u terenskoj i direktnoj prodaji
- Praktična vježba: Kako koristiti AI alate i koje za pripremu prodajnog sastanka u 5 minuta
Inovativne tehnologije za povećanje prodaje
- Koje tehnologije poboljšavaju korisničko iskustvo i angažman kupaca
- Kako CRM sustavi mogu olakšati praćenje i upravljanje odnosima s kupcima
- Automatizacija marketinških kampanja ali s naglaskom na jednostavne korake koje vi možete kontrolirati
- Case Study + Diskusija: Iskustva sudionika: koji alati im najviše pomažu u svakodnevnoj prodaji
Kako personalizirati komunikaciju s kupcima brzo i jednostavno
- Praktične metode kako AI i digitalni alati mogu pomoći da se istaknete kod kupca
- Automatizacija bez “automatiziranog” osjećaja: kako ostati osoban uz pomoć tehnologije
- Primjena za one koji nisu decision makeri: Kako vlastitim rezultatima motivirati tim i nadređene na digitalne promjene
Interaktivna radionica: Prilagodba alata vašim prodajnim ciljevima
- Grupna analiza: koji su vaši izazovi u prodaji i kako tehnologija može pomoći
- Odabir konkretnih alata koji vam mogu odmah donijeti rezultate
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 8. siječnja
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Povezane Akademije





