Napredne prodajne vještine
Prijava na seminarVještine prodaje i pregovaranja s klijentima potrebno je kontinuirano razvijati radi uspješnog i dugoročno održivog odnosa. Prilagodba prodavača svakom pojedinačnom klijentu/kupcu je neophodna, stoga prodavač mora razumjeti i naučiti raspoznavati koje pregovaračke taktike i stilove može primijeniti u pojedinim prodajnim aktivnostima. Kreiranje jedinstvenoga prodajnog prijedloga, uz korištenje adekvatnih prodajnih metoda i alata, te proaktivan pristup samoj prodaji, omogućit će prodavaču bolju i uspješniju prodaju.
Polaznici na seminaru prolaze prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema, što uključuje i prigovore na cijenu, a pokazat ćemo i najčešće pogreške u prodaji. Kroz “prodajni lijevak” prodavače će se usmjeriti na korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora za uspješno zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti.
Specijalistički seminar Napredne prodajne vještine prvi je modul naprednog programa usavršavanja u području prodaje: Prodajna Akademija
Sadržaj seminara:
- Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu?
- Zašto koristiti cross-selling i up-selling?
- praktičan primjer prodajnog procesa – Role Play
- najčešće pogreške u prodaji
Case study i zadatci koje rješavaju polaznici:
– prodajne metode i alati
– kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga
– otvaranje prodajnog razgovora
– prodajni lijevak
– korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora (otvorena, zatvorena, neutralna)
– opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka – prednost – korist)
– prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema
– rješavanje prigovora na cijenu
– zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti
Cilj seminara Napredne prodajne vještine:
Primjerom pokazati polazniku praktično korištenje svih faza prodajnog procesa i potom vježbati na praktičnim primjerima kako bi polaznik povećao broj zaključenih prodaja na osobno zadovoljstvo i zadovoljstvo svoje tvrtke. Posebno mjesto pripada cross-sellingu, up-sellingu kao i prodajnim okidačima i njihovoj primjeni u uspješnom zaključivanju prodaje. Seminar će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovita i jasna prezentacija obogaćena je velikim brojem praktičnih primjera i pripremljenih vježbi. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.
Ciljna skupina polaznika:
Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati usješniji prodavači.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 21. studenog:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.