Leadership Excellence
U suradnji s iskusnim managerima razvili smo sveobuhvatan program koji osnažuje managere i leadere s iskustvom kroz tri segmenta – rad na sebi, timski rad, i poslovanje tvrtke.
Ovaj program namijenjen je menadžerima koji su spremni promijeniti se iz temelja. Kroz proces introspekcije, analiziranja vlastitih emocija i prihvaćanja autentičnosti, ovaj program vodi na put osobne promjene.
Provedba razvojnog programa:
Pripremne aktivnosti: 30 minuta po segmentu
Edukacija:
- Vođenje i razvoj sebe
- Self Transformation – Rad na sebi za uspješno vođenje tima u promjenama
- Impression Management – Tehnike samopredstavljanja i body language za managere
- Personal Branding and Storytelling – Kako komunicirati vlastite uspjehe u poslovanju
- Vođenje i razvoj timova
- Communication Skills for Top Leaders
- SDI – upravljanje različitostima u timovima
- Problem Solving Skills
- Upravljanje poslovanjem
- Uspješno vođenje projekata
- Proces donošenja etičkih odluka
- Financije za Managere
3 x 3 modula = 9 modula – 72 nastavna sata
*(trajanje 1 dan po modulu uživo ili 2 x 4 nastavna sata online)
Individualni coaching: 8 – 10 sesija po 60 minuta (opcionalno) simultano uz edukaciju
Follow up zadatak: kontinuirano u dogovorenom vremenskom razdoblju + samorefleksija na svaki zadatak putem upitnika.
Pregled programa po modulima
Svaki segment započinje anonimnim upitnikom koji daje polaznicima mogućnost da osvijeste svoja područja za napredak i daju trenerima uvid u specifičnosti za prilagodnu programa.
Rad na sebi
M1: Self Transformation – Rad na sebi za uspješno vođenje tima u promjenama
Kad pričamo o poslovnim promjenama i transformacijama naglasak se uglavnom stavlja na poslovnu i tehnološku dimenziju, a ključ uspjeha transformacije u današnjem brzo mijenjajućem poslovnom okruženju zapravo je povezan s promjenom mentalnog sklopa leadera i zaposlenika, te ključnim leadership znanjima i vještinama o tome kako uspješno voditi (sebe) i zaposlenike kroz proces promjene. Cilj treninga je inspirirati leadere kroz promišljanje o novom potrebnom midset-u za uspjeh na sljedećem nivou i osnažiti ih znanjima i alatima da budu uspješni u brzo mijenjajućem poslovnom okruženju i novim paradigmama, osvijestiti razliku između promjene i tranzicije, proći kroz faze tranzicije i razjasniti na što obratiti pažnju u svakoj fazi kako bi proces promjene bio uspješan dati ključne alate za upravljanje procesom promjene po fazama. Ova jednodnevna radionica uvod je u temu promjene i tranzicije u kojoj će polaznici dobiti okvir i osnove kako razmišljati o promjenama i tranziciji, na što obratiti pažnju kako bi oni i njihovi timovi bili uspješni u novoj paradigmi. Na radionici koristimo W. Bridges model tranzicije i promjene (kraj/neutralna zona/novi početak).
Sadržaj:
- Nova krivulja S rasta – ‘Najveći neprijatelj budućih uspjeha, su prošli uspjesi’ Gdje smo sada i gdje idemo?
- Promjena vs. transformacija – Razlika
- Faze transformacije
- Kraj – sprovod, žalovanje, empatija, komunikacija …
- Neutralna zona – ‘Reshape model – promijenit ću stav i ponašanje ako ….’
- Novi početak – slavljenje uspjeha, nagrađivanje novih ponašanja …
- Razumijevanje karakteristika svake faze, osvještavanje kako se ja kao leader mijenjam u svakoj fazi, te kako vodim svoje ljude kroz proces promjene.
- Ja kao uspješan leader u vođenju procesa promjene – inovativna znanja i alati za uspjeh, ‘well-being’ i otpornost
M2:Impression Management – Tehnike samopredstavljanja i body language za managere
Impression management, power and influence specijalistički je seminar kojim se stječu vještine samopredstavljanja i bodylanguagea. Odvija se kao jedan od modula u sklopu specijalističkog programa Mini MBA – Management Skills. Prezentirajte s utjecajem. Postanite majstor prezentacijskih vještina – od upravljanja sobom i svojim reakcijama do prezentiranja sa stilom i utjecajem. Kako su me drugi doživjeli? Jesam li ostavio/la željenu sliku o svojoj kompaniji i sebi? Jesam li prenio/la pravu poruku? Ljudi neprekidno utječu na to kako ih drugi opažaju, doživljavaju, interpretiraju njihove kretnje, fizički izgled i izrečeno. Seminar je dizajniran za direktore i managere kako bi pojmili te jasno i koncizno verbalizirati ulogu i važnost vlastite poslovne uloge role modela u organizaciji, ojačali retoričke vještine i konciznost izričaja i jasno prenijeli vlastiti , ali i kreirali svoj osobni samoprezentacijski model.
Sadržaj:
- Načini i tehnike samopredstavljanja
- Povezanosti i odnosi samopoštovanja i taktika samopredstavljanja
- Kako uobičajeno kreiramo javnu sliku o sebi? – načini i vrste samopredstavljanja prema obilježjima pojedinca:
- Utvrđivanje osobnog stila samopredstavljanja
- Priprema, struktura i izvedba samopredstavljanja
- Osobni samoprezentacijski model – kako se predstaviti u 30 ili 60 sekundi odnosno u 3 minute
- Prezentirajte s utjecajem
- Prezentirajte s utjecajem – naučite komunicirati efikasno: jasno, kratko i s utjecajem u svakoj situaciji
- Vještina slušanja govora i sažetci
- Jačanje sugestivnosti i uvjerljivosti prilikom razgovora – vježbe
- Vježbe za prevladavanje straha od javnog govora i vježbe za stvaranje potrebne količine govorničke smionosti
- Konkretni obrasci odgovora na neočekivana, neugodna i teška pitanja od strane auditorija
- Body language for executives
- Detektiranje i tumačenje neverbalnih i znakova – video primjeri + komentari
- Najveće snage i slabosti u liderskoj komunikaciji – muška vs. ženska
- Tajne dobrog prezentiranja na ZOOMu
M3: Personal Branding and Storytelling – Kako komunicirati vlastite uspjehe u poslovanju
‘Ako ti ne ispričaš svoju priču, netko drugi će je ispričati umjesto tebe.’
Sada kada je većina rada hibridna, promjena konstantna, kada pripadamo većem broju timova, radimo u matrici, surađujemo s više ljudi i naša reputacija (i reputacija naših tvrtki) dostupna je na jedan on-line klik. Kako definirati svoju svrhu i graditi svoj leadership brend, te se pobrinuti da se ono što vi kao leaderi, vaš tim i organizacija radite vidi, čuje i cijeni?
Radionica je bazirana i dizajnirana na stvarnom osobnom i poslovnom kontekstu. Počinje od razumijevanja sebe i definiranja svrhe i osobnog branda te daje konkretna znanja i alate koji se primjenjuju na licu mjesta, tako da polaznici odlaze sa prvom verzijom svrhe, osobnog branda, planom komunikacije i pričama kako bi ostvarili cilj koji su definirali na početku radionice.
Sadržaj:
- Zašto je samosvijest i jasnoća svrhe važna za leadere (i njihove timove)
- Kako odmah definirati svoju svrhu i svoj brand (barem prvu verziju)
- Definirati jedan važan poslovni cilj i povezano s ciljem napraviti konkretan plan: Mapiranja dionika i Komunikacije off-line i on-line
- Kroz ‘STORYTELLING MODEL’ naučiti vješto i dosljedno pričati osobne i poslovne priče s ciljem postizanja poslovnih rezultata.
- Razumjeti zašto je odabir riječi važan (energija riječi)
- Kanali i učestalosti komunikacije
- Poboljšali svoj osobni brand i prisutnost on-line
- Kako u isto vrijeme graditi svoj brand i brand svoje kompanije
Timski rad
M4: Communication Skills for Top Leaders – Stilovi komunikacije uspješnih managera
Ovo je interaktivan trening kojim se stječu vještine utvrđivanja prioriteta i komunikacije managera koji vode timove i na višim su direktorskim pozicijama. Velika je razlika biti funkcijski/ linijski manager (Financije, Nabava, Proizvodnja, Prodaja, …) i član/ predsjednik uprave. Manager koji postaje odgovorna osoba u društvu; direktor, predsjednik ili član uprave brzo shvati da nov kontekst poslovanja zahtijeva drugačije sposobnosti. Bez obzira na ostvarene rezultate i iskazani potencijal managera na prethodnoj poziciji, često se događa da perspektivni na novim, C-level managerskim pozicijama budu neuspješni jer nisu upoznati s opsegom novog posla ili nemaju razvijene vještine komunikacije. Danas se od uprava prije svega zahtijevaju razumijevanje, prioritizacija, prilagodljivost i vještina komunikacije te ćemo tijekom ovog seminara otvoriti važna pitanja, podijeliti iskustva i ponuditi praktična rješenja relevantnih pitanja novog člana/ predsjednika uprave kao i već iskusnih članova uprava društava.
Sadržaj:
- Ključna pitanja i izazovi u komunikaciji s vlasnicima/ nadzornim odborom
- Zadaci nadzornog odbora/ vlasnika upravi
- Pitanja uprava prema nadzornom odboru/ vlasniku
- Koliko vremena treba posvetiti businessu, a koliko komunikaciji nadzornim odborom/ vlasnikom
- Komunikacija promjene
- Problemi uprave u komuniciranju potrebe za promjenom
- Značaj konsenzusa i je li pametno pitati ljude jesu li za promjenu
- Javno komunicirati strategiju – da ili ne
- Komunikacija u kontekstu postojeće organizacije
- Kako motivirati svoje zaposlenike?
- Stil komunikacije
- Iskrenost vs elokvencija
- Emotivna vs odmjerena prezentacija
- Usmena vs pismena komunikacija
- Kako komunicirati kritiku
- Neki trikovi loših managera, ali uspješnih komunikatora
M5: SDI® Alat za osobni i timski razvoj – Od samoprocjene do produktivnog upravljanja različitostima
Seminar Strength Deployment Inventory (SDI®) bavi se alatima potrebnim za osobni i timski razvoj, a to se odnosi na proces koji započinje od samoprocjene koja je preduvjet uspješnom upravljanju različitostima s ciljem boljeg razumijevanja, jasnije komunikacije i prevencije potencijalnih nesporazuma i konflikata. Tijekom seminara govorit će se o važnosti emocionalne inteligencije pri vođenju tima te o motivaciji i prepoznavanju okidača konflikata kako bi ih se uspješno i pravovremeno preveniralo. Osim navedenog, seminar pred polaznike postavlja zadatak osmišljanja vlastitog akcijskog plana u kojem će raditi na ponašanjima koja mogu doprinijeti poboljšanju rezultata i odnosa s drugima.
Sadržaj:
- Što je emocionalna inteligencija i kako utječe na uspješno upravljanje timom
- Što je SDI® (Strength Deployment Inventory) alat i kako ga primijeniti u svrhu unaprjeđenja interpersonalnih odnosa
- Koja je boja moje motivacije
- Kako prepoznati što motivira druge
- Koji je ključ kvalitetnog timskog rada
- Kako prepoznati okidače konflikta te prevenirati konflikt
- Tajne uspješnog upravljanja konfliktom
- Individualni akcijski plan – koja ponašanja trebam promijeniti za bolje rezultate u interakciji s drugima
Svaki polaznik na edukaciji će ispuniti SDI upitnik, čiji će se individualni rezultati tumačiti na radionici.
M6: Kritičko razmišljanje i rješavanje problema
Kontinuirano se suočavamo s problemima koji zahtijevaju od nas da donosimo odluke. Većina odluka je postignuta bez potrebe za složenim procesom donošenja odluka. Gladni smo? Odlučili smo jesti. Neki problemi su složeniji, kao što je odlučivanje o tome kako odrediti prioritet našeg rada ili razumjeti zašto proces nije uspio i odlučiti što učiniti što zahtijeva racionalan pristup rješavanju problema. Često stvari postaju još složenije ili naše odluke mogu imati značajan utjecaj na naše živote, karijere ili živote onih oko nas. Tada moramo imati sposobnost kritičkog razmišljanja i pobrinuti se da u našoj logici nema nedostataka. U drugim slučajevima problem je toliko neobičan da prkosi racionalnom i kritičkom mišljenju, a to su vremena kada kreativno rješavanje problema postaje neprocjenjiv alat. Seminar je namijenjen menadžerima, supervizorima i administratorima koji će imati koristi od boljih sposobnosti rješavanja problema i odlučivanja, te poslovnim profesionalcima koji žele podići svoje kritičko razmišljanje na višu razinu koristeći svoje iskustvo i intuiciju kako bi napravili prave poteze i odluke.
Sadržaj:
- Pozornost na detalje
- Uravnoteženo odlučivanje i konceptualno razmišljanje
- Kreativnost
- Ocjenjivanje mogućnosti
- Intuitivno odlučivanje i dugoročno planiranje
- Aktivno slušanje
- Praktično i proaktivno razmišljanje
- Analiza trenutnog stanja
- Rješavanje problema i predviđanje potencijalnih problema
- Problemski zadaci
Upravljanje poslovanjem
M7: Uspješno vođenje projekata
Sadržaj:
- Važnost upravljanja projektnim timom i vanjskim suradnicima
- Razvoj projektnih timova
- Upravljanje projektnim timovima – interpersonalne i timske vještine
- Komunikacija i upravljanje timovima
- Rješavanje konflikata na projektu
- Upravljanje angažmanom vanjskih suradnika
- Praćenje angažmana vanjskih suradnika
- Upravljanje opsegom (scope) i vremenom projekta
- Definiranje opsega projekta (scope)
- Izrada WBS-a – Work Breakdown Structure
- Provjera opsega i kontrola opsega projekta
- Postavljanje efikasnog redoslijeda projektnih aktivnosti
- Procjena trajanja aktivnosti
- Izrada rasporeda
- Kontrola rasporeda/kalendara aktivnosti
- Upravljanje troškovima
- Plan upravljanja troškovima
- Procjena troškova
- Određivanje budžeta
- Kontrola troškova
- Upravljanje rizicima projekta
- 11 principa upravljanja rizicima
- Prednosti upravljanja rizicima
M8: Integritet u donošenju odluka i izgradnji timske kulture
Integritet i etičko donošenje odluka igraju ključnu ulogu u svakom aspektu poslovnog svijeta. Ukratko oni podupiru izgradnju povjerenja, sprječavaju pravne i financijske probleme, povećavaju produktivnost i učinkovitost, održavaju pozitivno radno okruženje i osiguravaju dugoročnu održivost organizacije. Sposobnost prepoznavanja i rješavanja etičkih dilema u poslovanju može imati dugoročne posljedice na uspjeh organizacije, njezinu reputaciju i odnose s dionicima, stoga ova edukacija pruža alate, tehnike i strategije kako biste donosili odluke koje su u skladu s najvišim etičkim standardima, promičući integritet i odgovornost u svrhu postizanja održivog poslovanja.
Sadržaj:
- Definiranje etičkog donošenja odluka
- Identifikacija etičkih dilema te važnost integriteta u poslovanju
- Etika i liderstvo: Uloga lidera u promicanju etičkog ponašanja
- Izgradnja povjerenja i transparentnosti.
- Integritet u korporativnoj kulturi
- Promicanje etičkog ponašanja kroz oblikovanje korporativne kulture, usklađivanje vrijednosti organizacije s etičkim standardima, te izgradnja pozitivnog radnog okruženja i timske kulture.
- Kultura odgovornosti
- Promicanje kulture u kojoj svaki pojedinac osjeća odgovornost za svoje postupke i njihove posljedice
- Poslovna etika i društvena odgovornost
- Integriranje etičkih načela u širu društvenu odgovornost poslovanja, uključujući brigu o zajednici, zaštitu okoliša i unaprjeđenje društvene pravde kao ključnih elemenata održivog poslovanja.
M9: Financije za Managere
Aktualni turbulentni uvjeti poslovanja primoravaju poslovne subjekte da se kontinuirano, dovoljno brzo i sveobuhvatno prilagođavaju tržišnim uvjetima i optimiziraju poslovanje. Saznanja o tome „gdje se nalazimo“ (analize) u odnosu na „gdje smo bili“ (rezultati prethodnih razdoblja) i „gdje smo se uputili“ (planovi) omogućit će razvoj kreativnosti i time prepoznavanje novih prigoda i ključnih područja za unaprjeđenja. To se u najvećoj mjeri postiže kroz razvoj kompetencija ljudi i njihovu transformaciju: od sagledavanja dijelova prema sagledavanju cjeline; od percepcije da su bespomoćni objekti do percepcije da su aktivni su-kreatori stvarnosti; od reagiranja na sadašnjost prema kreiranju budućnosti; od razumijevanja linearnih uzročno-posljedičnih veza prema sagledavanju međusobnih odnosa; od pojedinačnog prema zajedničkom mišljenju. Pri tome se poseban se fokus, neovisno o radnom mjestu, usmjerava na usavršavanje i širu primjenu znanja iz ekonomike poslovanja. Pravilno bilježenje podataka u dobro strukturirane evidencije i aplikacije, njihovo očitavanje i vrednovanje poslovanja financijskim pokazateljima, uspoređivanje s najboljima i konkurentima, razumijevanje i uravnoteženo upravljanje odnosima sa svim dionicima, upravljanje novčanim tokom, upravljanje financijskim rizicima, upravljanje troškovima procesa i resursa te ulaganjima, sve su to elementi financijsko-računovodstvenog poslovanja.
Sadržaj:
- Pravne i stručne osnove financijsko – računovodstvenog poslovanja
- Struktura i sadržaj temeljnih financijskih izvještaja
- Analitički postupci i razumijevanje ključnih podataka i pokazatelja
- Kako upravljati troškovima u turbulentnom poslovnom okruženju? Što se postiže postupcima selekcije?
- Kako upravljati financijskim rizicima, s naglaskom na naplatu potraživanja i likvidnost
- Planiranje i vrednovanje investicijskih odluka
- Praktični dio sastoji se od analitičkih vježbi (horizontalne i vertikalne analize, izračuni i vrednovanje financijskih pokazatelja) koje se provode u obliku rada u timovima
Follow-up aktivnosti
Svaki segment završava potpisanim follow up zadatkom koji uključuje primjenu naučenih tehnika i znanja u realnom poslovnom kontekstu i vođenoj samorefleksiji implementacije naučenog.
Cjelokupni razvojni proces završava završnim sastankom svih polaznika i prezentacije cijelog procesa razvoja te smjernicama za daljnji razvoj.
Individualni coaching
Individualni coaching oblik je individualnog razvoja koji se može primijeniti na razne razvojne izazove. Razlikujemo coaching fokusiran na unapređenje vještina i rezultata rada (skills & performance coaching), razvojni coaching koji priprema pojedince za sadašnju ili buduću poziciju, te transformativni coaching koji pomaže pojedincu u rješavanju širih osobnih izazova.
U ovom programu će se provoditi individualni coaching sa zainteresiranim managerima koji će u tom procesu uz pomoć coacha lakše prolaziti kroz introspekciju i implementaciju naučenog između pojedinih segmenata i edukacija unutar programa.
Tehnička podrška – materijali, feedback, upitnici za pripremu i follow up nalaze se na platformi za e-učenje Thinkific.
Cijena edukacijskog programa:





