Data-Driven Moves – Martech, Analitika i Atribucija – ONLINE
Prijava na seminarOvaj modul razvija temeljnu vještinu svakog digitalnog stručnjaka – donošenje odluka temeljenih na podacima.
Modul se fokusira na postavljanje plana mjerenja, analizu korisničkog ponašanja, atribuciju rezultata i izvještavanje (kroz metode ili alate kao GA4, Looker Studio, Hotjar i slično).
Polaznici će naučiti kako postaviti kvalitetno praćenje korisničkih interakcija (kroz strategiju i alate kao Google Tag Manager), analizirati put korisnika kroz web i kampanje te razumjeti koji kanali doprinose konverzijama – uz jasnu atribuciju – kao i njene limitacije.
Kroz praktične primjere, polazinici će naučiti kako vizualizirati podatke za jasnu prezentaciju rezultata i savjetovanje za donošenje konkretnih akcija. Polaznik će naučiti čitati i tumačiti podatke kao digitalni analitičar, povezivati ponašanje korisnika s poslovnim rezultatima, te koristiti te podatke za optimizaciju oglašavanja i UX-a. Uz mjerenje što donosi rezultat – znati objasniti i gdje se budžet gubi.
Specijalistički seminar Data-Driven Moves – Martech, Analitika i Atribucija – ONLINE četvrti je modul naprednog online programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Performance marketing – ONLINE.
Sadržaj seminara:
- Uvod u data-driven marketing: razlika između metrike, KPI-ja i poslovnog cilja
- Postavljanje plana mjerenja prema strategiji poslovne organizacije
- Google Tag Manager (GTM): osnovna i napredna implementacija tagova i trigera
- Postavljanje praćenja makro i mikrokonverzija (scroll, klik, vrijeme na stranici, video pregledi itd.)
- GA4 u praksi: napredna konfiguracija, događaji, konverzije, segmenti i korisničke putanje
- Praćenje vanjskih kampanja i UTM parametri: kako točno mjeriti što donosi promet i rezultate
- Atribucijski modeli: last click vs. data-driven (i ostali) – kako utječu na odluke
- Cross-channel analiza: koji kanali surađuju, a koji troše budžet bez povrata
- Custom dashboardi: izrada preglednih izvještaja u Looker Studio
- Kako tumačiti GA4, Ads i CRM alate za punu sliku korisničkog puta
- Najčešće pogreške u analitici i kako ih izbjeći (npr. dupli eventi, nepravilno praćenje)
Cilj seminara:
Ovaj modul razvija ključnu vještinu suvremenog digitalnog stručnjaka – donošenje odluka temeljenih na podacima. Polaznici će naučiti kako postaviti kvalitetan sustav mjerenja, pratiti korisničke interakcije kroz alate poput GA4 i GTM-a, tumačiti podatke i modele atribucije te vizualizirati rezultate za donošenje učinkovitih marketinških odluka i optimizaciju budžeta.
Ciljna skupina:
Digitalni marketing stručnjaci koji žele dublje razumjeti podatke i povećati ROI kampanja, voditelji kampanja, analitičari i specijalisti za performance marketing, freelanceri i konzultanti koji upravljaju više klijenata i budžeta, voditelji e-commerce i growth timova koji donose strateške odluke na temelju podataka te svi stručnjaci koji žele pretvoriti podatke u konkretne poslovne rezultate.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 1. travnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Snimka online seminara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta
Povezane Akademije





