Power Talk – Utjecajna poslovna komunikacija
20. studenoga 2025. - 15. siječnja 2026.
Prijava na programNekvalitetna komunikacija često rezultira nesporazumima, pogrešnim pretpostavkama i, na kraju, ozbiljnim financijskim gubicima. Kako bi se izbjegli takvi rizici, ključno je uspostaviti učinkovitu komunikaciju i osigurati jasna očekivanja za sve uključene strane – izgraditi Power Talk.
Upravo iz tog razloga smo na jednom mjestu okupili sve treninge iz komunikacijskih vještina koje provodimo u narednom edukacijskom razdoblju kako bi Vam olakšali odabir teme koje Vam najviše trebaju ili se priključili na cijeli set seminara.
Kroz ove treninge (jednodnevni i dvodnevni treninzi) polaznici će naučiti prepoznati i razumijeti različite tipove osobnosti te prilagode svoj komunikacijski stil svakom pojedincu. Bez obzira na to surađujete li s dobro poznatim internim timovima ili dugogodišnjim vanjskim klijentima, prilagodba komunikacije prema specifičnom tipu osobnosti ključna je za uspjeh. Također, kroz edukaciju će se polaznici naučiti snalaziti u različitim izazovnim poslovnim situacijama te razumjeti razliku između interne organizacijske komunikacije i prezentiranja u javnosti.
Na ovoj edukaciji otkrit ćete:
- Kako uspostaviti istinski odnos s vašim sugovornicima
- Tajne jasne i prilagođene komunikacije
- Metode izgradnje povjerenja s lakoćom
- Alate za uspješno javno komuniciranje
- Načine efikasne komunikacije uz storytelling metodu
Pregled programa po modulima
Sadržaj:
Priprema za javni nastup
- Određivanje ciljeva nastupa
- Struktura i sadržaj nastupa
- Analiza publike
Upravljanje tremom
- Vrste treme
- Kako pobijediti strah od javnog nastupa?
- Tehnike upravljanja tremom
Javno nastupanje
- Oblikovanje ključnih poruka
- Prezentacijske vještine: kako privući i zadržati pozornost publike?
- Verbalna, neverbalna komunikacija i najčešće greške
Medijski nastupi
- Kako govoriti jezikom medija?
- Koje poruke publika pamti, a mediji prenose?
- Dobri i loši primjeri iz prakse
Odgovaranje na pitanja
- Kako odgovarati na novinarska pitanja?
- Kako odgovoriti na neželjena pitanja novinara?
- Kako potaknuti raspravu s publikom?
Osnove govornih vježbi
- Tehnike disanja u javnom nastupu
- Vježbe za bolji glas
- Vježbe za bolju dikciju
Više informacija o treningu potražite na poveznici: Javni i medijski nastup
Moć pregovaranja – Tehnike koje dovode do cilja
Sadržaj:
- Važnost pregovaračke vještine u leadershipu
- Psihološki tipovi pregovarača
- Koraci pregovaračkog procesa
- Priprema za pregovore
- Mapiranje varijabli
- Vještine potrebne za pregovore
- Aktivno slušanje, čitanje emocija
- Što nam kaže govor tijela
- Kako kontrolirati razgovor – moć pitanja u pregovorima
- Stvari na koje treba misliti tijekom pregovaranja
- Različite uloge u pregovorima
- Pregovaračke strategije
- Osnovne taktike pregovaranja
- Savjeti za učinkovito pregovaranje
- Zatvaranje pregovora
Više o seminaru možete potražiti na poveznici: Moć pregovaranja
Personal Branding & Storytelling – Kako komunicirati vlastite uspjehe u poslovanju
Sadržaj:
- Zašto je samosvijest i jasnoća svrhe važna za leadere (i njihove timove)
- Kako odmah definirati svoju svrhu i svoj brand (barem prvu verziju)
- Definirati jedan važan poslovni cilj i povezano sa ciljem napraviti konkretan plan: Mapiranja dionika i Komunikacije off-line i on-line
- Kroz ‘STORYTELLING MODEL’ naučiti vješto i dosljedno pričati osobne i poslovne priče s ciljem postizanja poslovnih rezultata.
- Razumjeti zašto je odabir riječi važan (energija riječi)
- Kanali i učestalosti komunikacije
- Poboljšali svoj osobni brand i prisutnost on-line
- Kako u isto vrijeme graditi svoj brand i brand svoje kompanije
Više informacija možete potražiti na sljedećoj poveznici: Storytelling
Dobrom komunikacijom do uspješnih timova
Sadržaj seminara:
- Razlika u komunikaciji pri vođenju manjih i većih timova
- Izbor članova tima – koje karakteristike tražiti u svojim budućim suradnicima
- Kako analizirati projekt i raspored zadataka unutar tima
- Zašto je važno pravovremenom komunikacijom osnažiti članove tima da samostalno donose odluke i postepeno upravljaju procesima
- Važnost kritičkog promišljanja i povratne informacije unutar tima
- Upravljanje očekivanjima i adekvatno praćenje razvoja pojedinih članova tima
- Kako prezentirati ideje i planove članovima tima, svojim nadređenima te prema ostalim javnostima
- Konkurencija i njihov rad – trebaju li nas brinuti i kako tome pristupiti?
- Kako poboljšati koncentraciju i povećati produktivnost – pogled iznutra
- Organizacija i strukturiranje komunikacije za sastanke – interno i s vanjskim suradnicima/klijentima
- Komunikacijski projekti s „nemogućim“ ciljevima i upravljanje njihovom realizacijom – primjer iz prakse
- Case study – primjer vođenja vlastite firme
- Rasprava i odgovori na pitanja
Za više informacija o seminaru možete potražiti na sljedećoj poveznici: Dobrom komunikacijom do uspješnih timova
Poslovna komunikacija i bonton
Sadržaj seminara:
- Upravljanje osobnim imageom i imageom odjela, tima, tvrtke
Image kao komunikacija
Zlatna pravila dobrog imagea - Poslovna retorika
Komunikacija licem u lice/face to face (F2F)
Forme verbalnog komuniciranja: razgovori, pregovori, sastanci… - Neverbalna komunikacija
Govor tijela u funkciji pojačavanja, slabljenja ili obezvrjeđivanja verbalne komunikacije
Primjeri poželjnih i opasnih neverbalnih signala - Vještine telefoniranja
Izbjegavanje nesporazuma pri telefoniranju
Bonton telefoniranja - Pisano komuniciranje/Dopisivanje
Specifičnost pisanog komuniciranja
Zlatna pravila dobrog pisanja - Elementarni poslovni bonton u EU
Jedinstvenosti i posebnosti suvremenog poslovnog bontona u zemljama EU/međusobni utjecaj globalizacije i nacionalnih kultura
Tips & Tricks uljuđenog poslovnog komuniciranja s domaćim i stranim poslovnim partnerima
Više informacija o seminaru potražite na sljedećoj poveznici: Poslovna komunikacija i bonton
Impression Management, Power And Influence – Tehnike samopredstavljanja i body language za managere
Sadržaj seminara:
- Načini i tehnike samopredstavljanja
- Povezanosti i odnosi samopoštovanja i taktika samopredstavljanja
- Kako uobičajeno kreiramo javnu sliku o sebi? – načini i vrste samopredstavljanja prema obilježjima pojedinca:
- Utvrđivanje osobnog stila samopredstavljanja
- Priprema, struktura i izvedba samopredstavljanja
- Osobni samoprezentacijski model – kako se predstaviti u 30 ili 60 sekundi odnosno u 3 minute
- Prezentirajte s utjecajem
- Prezentirajte s utjecajem – naučite komunicirati efikasno: jasno, kratko i s utjecajem u svakoj situaciji
- Vještina slušanja govora i sažetci
- Jačanje sugestivnosti i uvjerljivosti prilikom razgovora – vježbe
- Vježbe za prevladavanje straha od javnog govora i vježbe za stvaranje potrebne količine govorničke smionosti
- Konkretni obrasci odgovora na neočekivana, neugodna i teška pitanja od strane auditorija
- Body language for executives
- Detektiranje i tumačenje neverbalnih i znakova – video primjeri + komentari
- Najveće snage i slabosti u liderskoj komunikaciji – muška vs. ženska
- Tajne dobrog prezentiranja na ZOOMu
Više informacija o seminaru potražite na sljedećoj poveznici: Impression Management
Edukacija je namijenjena voditeljima i članovima timova i projekata, direktorima, ravnateljima i svim poslovnim ljudima koji žele usavršiti različite oblike poslovne komunikacije.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 4. studenog:
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa.
Svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom. Snimke održanih seminara dostupne su na zahtjev. Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Po završetku programa polaznicima će biti dostavljeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Povezane Akademije
Mini MBA – Management Skills
Prodajna Akademija





