Tanja Šincek je nova predavačica na seminaru ‘Optimizacija prodaje – Digitalna transformacija i inovativne strategije za uspjeh’, koji se odvija u sklopu moderniziranog specijalističkog programa ‘Prodajna Akademija’.
Tanja Šincek je priznata stručnjakinja s više od 15 godina iskustva u području prodaje i digitalnog poslovanja. Njena karijera spoj je desetljeća iskustva u prodaji i bogatog znanja iz eCommerca, što joj omogućuje da tvrtkama pomogne u ostvarivanju poslovnih ciljeva i usmjeravanju prema digitalnim inovacijama. Zahvaljujući svojoj specijalizaciji u kreiranju i optimizaciji web trgovina, te razvoju online poslovnih modela, Tanja je odigrala ključnu ulogu u pokretanju preko 300 web projekata i razvoju više od 150 uspješnih digitalnih strategija.
Njeno iskustvo ne završava samo u tehničkim aspektima digitalizacije; Tanja je kroz svoje mentorstvo pomogla brojnim tvrtkama i poduzetnicima da poboljšaju svoje poslovanje, naročito u segmentu prodaje, digitalnog marketinga i primjene umjetne inteligencije za optimizaciju poslovnih procesa. Njezina filozofija temelji se na vjerovanju da, iako je svaki poslovni projekt jedinstven, postoje univerzalni principi koji vode do uspjeha. Kroz suradnju s njom, tvrtke mogu naučiti kako izgraditi profitabilne web trgovine, optimizirati B2B i B2C modele, smanjiti troškove te maksimalno iskoristiti nove tehnologije, poput AI alata, za unapređenje poslovanja.
Tanja Šincek donosi priliku za istinsku transformaciju poslovanja. Seminar ‘Optimizacija prodaje – Digitalna transformacija i inovativne strategije za uspjeh’ koji vodi omogućava stjecanje konkretnih vještina koje su ključne za uspjeh u današnjem digitalnom okruženju. Bilo da želite ojačati svoje prodajne timove, optimizirati online poslovanje ili iskoristiti mogućnosti koje pruža umjetna inteligencija, Tanjino iskustvo i stručno vođenje pružit će vam potrebne alate za postizanje vaših poslovnih ciljeva, te da budete spremni za izazove i prilike koje donosi budućnost poslovanja.