Pred nama je mjesec bogat programima i seminarima iz različitih područja poslovanja. Provjerite što vas sve očekuje u travnju!
ONLINE PROGRAMI:
Project Management ONLINE – Upravljanje projektima po PMI metodi (16. travnja – 26. svibnja)
Social Media Specialist – ONLINE (23. travnja – 26. svibnja)
AKADEMIJE U ZAGREBU:
Akademija Digitalnog Marketinga (16. travnja – 18. lipnja)
Project Management Akademija (22. travnja – 17. lipnja)
Prodajna Akademija (23. travnja – 2. srpnja)
Financijska Akademija (23. travnja – 24. lipnja)
Mini MBA – Management Skills (9. travnja – 10. lipnja)
HIBRIDNO (Zagreb i online):
HR Akademija – HIBRIDNO (16. travnja – 8. srpnja)
Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću – HIBRIDNO (23. travnja – 18. lipnja)
SEMINARI:
Google Ads – osnovni modul ONLINE (1. travnja)
Brand Management on Social Media – Upravljanje reputacijom na društvenim mrežama ONLINE (7. travnja)
Google Ads – napredni modul ONLINE (8. travnja)
Designing Fluid Communication – Dizajniranje učinkovite komunikacije (9. travnja)
Google Analytics – Analiza uspješnosti web sjedišta ONLINE (15. travnja)
Measuring Employee Engagement – Implementacija mjerenja angažiranosti zaposlenika ONLINE (15./16. travnja)
Business & HR Strategy – Strateški menadžment ljudskih potencijala HIBRIDNO (16. travnja)
Impression Management, Power and Influence – Tehnike samopredstavljanja i body language za managere (16. travnja)
Strategija digitalnog marketinga (16. travnja)
Napredni Excel za poslovne korisnike – ONLINE (21./22. travnja)
SMM – Community Management ONLINE (21. travnja)
Organisational (Re)Design – Utjecaj organizacijskog dizajna na uspjeh HR-a HIBRIDNO (22. travnja)
Employee Learning and Development Experience – Metode i tehnike efikasnog razvoja zaposlenika ONLINE (22. travnja)
Social Media Strategy – Planiranje i izrada strategije nastupa na društvenim mrežama ONLINE (23. travnja)
Strategy and PR Tactics – Kako kreirati učinkovitu strategiju u odnosima s javnošću HIBRIDNO (23. travnja)
Financijsko računovodstvo (23. travnja)
SMM – Radionica Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube ONLINE (23. travnja)
Napredne prodajne vještine (23. travnja)
Social Media Platform Selection – Kako odabrati pravu društvenu mrežu? (28. travnja)
HR Planning and Recruitment – Učinkovito planiranje i regrutacija zaposlenika HIBRIDNO (29. travnja)
LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn mreže ONLINE (29. travnja)
Interpersonal Skills of Effective Managers – Upravljanje vremenom, konfliktima i stresom (29. travnja)
SEO – Optimizacija web stranica za tražilice (29. travnja)
Social Media Content – Kreiranje učinkovitog sadržaja za društvene mreže ONLINE (30. travnja)