Digitalni marketing postao je esencijalni dio svih marketinških aktivnosti, a znanja iz područja oglašavanja i komunikacije putem Interneta postala su nužna svakoj osobi koja se bavi marketingom, PR-om ili prodajom. Svi manageri i poduzetnici trebaju poznavati zakonitosti, tehnike i alate promocije putem Interneta kako bi razumjeli način na koji se njihovi klijenti informiraju o proizvodima i uslugama te donose odluke o kupnji.
Marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.
U 2014. godini najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, i to od 9%, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na Internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja Internet marketinga.
Mirakul Edukacijski centar 2. listopada upisat će novu generaciju polaznika Internet marketing Akademije, višemjesečnog specijalističkog modularnog programa stručnog usavršavanja. Program se sastoji od 10 modula ukupnog trajanja 100 nastavnih sati, a održat će se od 2. listopada do 8. travnja 2016. godine.
Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz deset modula, optimalno raspoređenih tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta.
Na programu ćete saznati: – koji su najpopularniji trendovi u području digitalnog oglašavanja – kako oglašavati u realnom vremenu – na koje sve kanale plasirati sadržaj kako bi došao do krajnjeg, ciljanog kupca – kako napraviti oglas s dizajnom koji poziva na akciju.
Prema nedavno provedenim istraživanjima, u svibnju se pregledalo preko milijardu Internet stranica od strane oba spola u skoro podjednakoj mjeri u Hrvatskoj. Najviše pregleda ostvarilo se sa stolnih računala i laptopa, ali čak 32,8% prometa ostvareno je s mobitela, dok je 5,2% ostvareno s tablet uređaja.
Mjerenje učinkovitosti marketinških aktivnosti postalo je sveti gral marketinga u digitalnom oglašavanju i nužno je poznavati složene alate i tehnike pomoću kojih se online kampanje mogu optimizirati, izmjeriti i dati najveći mogući povrat na ulaganje.
Upravo zato je Mirakul okupio vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog poslovanja koji u sklopu programa Internet marketing Akademije polaznicima prenose aktualna specijalistička znanja i najnovije trendove iz područja digitalnog marketinga, uče ih kako koristiti najnovije alate i tehnike za online marketinške aktivnosti i mjerenje učinkovitosti istih, te ih upoznaju s uspješnim studijama slučaja.
Mirakul Edukacijski centar do sada je iz područja Internet marketinga educirao preko tisuću polaznika iz vodećih hrvatskih tvrtaka i institucija, a prosjek ocjena svih seminara je iznad 4,5 – što je dokaz ispunjenih očekivanja polaznika.
Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – kongresni centar FORUM Zagreb. Upisi su započeli, svoje mjesto možete rezervirati već sada.
Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći ovdje.