Jasminka Horvat Martinović nova je predavačica seminara The Importance of Strategic Networking i Sustainable Strategy u sklopu ekskluzivnih programa Mini MBA Executive Leadership te Mini MBA Management Skills. Svojim bogatim iskustvom u osigurateljnoj industriji i izuzetnim rezultatima u vodstvu i strategiji, osigurat će polaznicima stjecanje ključnih znanja o profesionalnom umrežavanju i implementaciji održivih poslovnih strategija.
Kao General Manager CROMA-e i liderica s više od 25 godina iskustva, Jasminka je uspješno vodila procese integracije, akvizicije i profitabilnog rasta u raznim tvrtkama. Njezin rad prepoznat je brojnim nagradama, uključujući titulu Manager godine i prestižnu nagradu Zlatna kuna za Wiener osiguranje u 2021. godini. Također, više godina je proglašavana jednom od najmoćnijih žena hrvatskog biznisa prema Liderovom izboru.
Jasminka Horvat Martinović kontinuirano se usavršavala na prestižnim poslovnim školama diljem svijeta, uključujući Harvard Business School, London Business School i IMD, gdje je pohađala programe iz područja leadershipa i strategije. Ovo bogato obrazovno iskustvo čini je izuzetnom predavačicom, spremnom prenijeti svoje znanje o strateškom umrežavanju i održivom razvoju.
Seminar ‘The Importance of Strategic Networking’ održat će se 28. studenoga 2024. u TRINOMU (Strojarska cesta 24, Zagreb) kao dio programa ‘Mini MBA Management Skills‘. Polaznici će naučiti kako izgraditi profesionalnu mrežu kontakata koja je ključna za napredovanje u karijeri. Seminar će se fokusirati na vještine emocionalne inteligencije i učinkovite komunikacije, te kako strateški pristupiti umrežavanju kako bi se maksimizirale karijerne prilike, a predavačica Jasminka će podijeliti svoje uvide o različitim vrstama networkinga i kako optimizirati te veze za profesionalni uspjeh.
‘Sustainable Strategy’ održat će se 17. siječnja 2025. u Grand Hotel (Zagreb) kao modul programa ‘Mini MBA Executive Leadership’ . Polaznici će se fokusirati na izazove definiranja i provedbe održivih poslovnih strategija te naučiti kako izbjeći najčešće prepreke u implementaciji strategija, poput “culture eats strategy for breakfast” te kako koristiti execution loop za uspješno provođenje strategije.