Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Programi nagrađivanja kao dodatni motivator putovanja

Programi nagrađivanja kao dodatni motivator putovanja

Tijekom prethodne godine domaće zračne luke oborile su rekord i prevezle više od 8 milijuna putnika. Dobra zračna povezanost s vodećim svjetskim gradovima, otvaranje novih (sezonskih) linija uz proširenje kapaciteta i poboljšanje kvalitete usluge na zračnim terminalima trebali bi povećati promet avioprijevoznicima.

Usluge avioprijevoza u Hrvatskoj pružaju mnogi vodeći avioprijevoznici. Oni neprestano ulažu u kvalitetu usluga, proširenje ponude i sigurnosti zračnog prometa. Tako će i domaća aviokompanija Croatia Airlines u nadolazećem srednjoročnom razdoblju u najvećoj mjeri ostvariti ulaganja koja su izravno vezana uz core business i letenje, održavanje i operiranje zrakoplova te poslove koji osiguravaju visoku razinu sigurnosti.

Najbolje avio kompanije

Prestižnu Skytraxovu nagradu, takozvani „zrakoplovni Oscar“ – The World Airlines Awards, za 2016. godinu osvojila je tvrtka Emirates iz Dubaija. Na drugom mjestu nalazi se Qatar Airways iz Dohe, a slijedi ga Singapore Airlines iz Singapura. Nagrada Skytrax temelji se na podatcima prikupljenim iz preko 20 milijuna putničkih anketa putnika iz oko 104 zemlje. Priznanje je u sklopu iste manifestacije dobila i Croatia Airlines, koja je proglašena jednom od najboljih zrakoplovnih kompanija u istočnoj Europi (zauzela je četvrto mjesto).

10 najboljih zrakoplovnih kompanija (izvor: Skytrax):

  1. Emirates
  2. Qatar Airways
  3. Singapore Airlines
  4. Cathay Pacific
  5. ANA All Nippon Airways
  6. Etihad Airways
  7. Turkish Airlines
  8. EVA Air
  9. Qantas Airways
  10. Lufthansa

Prednosti charter letova

Posebna vrsta leta u kojemu se zrakoplov s posadom stavlja na raspolaganje zakupcu, charter let, ima niz prednosti. Tom je prigodom zakupcu, odnosno putnicima koji putuju u aranžmanu zakupca, omogućen izravni let i najbrža zračna veza do odredišta. Osim toga, zakupac charter leta može organizirati prijevoz veće grupe putnika te prilagoditi red letenja i uslugu na letu prema vlastitim potrebama, navode iz Croatia Airlinesa.

Online prodaja i rezervacija karata

U posljednjih godinu dana većina kompanija uvela je opcije putovanja bez predane prtljage unutar Europe, što se odražava i na nešto niže cijene karata, ali i na strože uvjete po pitanju samih promjena. U nekim slučajevima, za takve karte promjene nisu moguće, čak ni uz nadoplatu. Kompanija British Airways ukinula je posluživanje hrane na europskim letovima, hrana se može naručiti i platiti nekoliko dana prije samog leta, a ukoliko putujete kompanijom Qatar Airways s presjedanjem, u Dohi možete ostati do 96h uz predočenje besplatne vize. Vizu je potrebno zatražiti online, najkasnije 7 dana prije početka putovanja, navodi Dajana Šehić, Ulix exclusive travel experience.

Noviteti u programima nagrađivanja putnika

Najpopularnije programe nagrađivanja koje putnici koriste navela nam je Dajana Šehić. To su:

  • Miles & More Star Alliance (Lufthansa, Croatia Airlines, Austrian Airlines, Brussels Airlines…)
  • Flying Blue Air France i KLM
  • Privilege Club Qatar Airways
  • Milles and Smilles Turkish Airlines

Lufthansa je nositelj programa lojalnosti Miles & More u kojem sudjeluje 9 zrakoplovnih kompanija. Milje se prikupljaju letenjem i hotelskim smještajem, ali i shoppingom u Miles & More partner trgovinama te plaćanjem Miles & More partner karticama. Prikupljene milje mogu se koristiti za kupnju zrakoplovne karte, kupnju u Miles & More trgovini ili se pak mogu donirati u dobrotvorne svrhe Help Alliance-u ili SOS Dječjim selima.

Croatia Airlines putnicima omogućuje prikupljanje milja u Miles & More programu, kao i u ostalim loyalty programima Star Alliancea. Prikupljene milje putnici mogu koristiti za nagradne karte, smještaj u hotelima, rent-a-car i druge nagrade. Također, putnici ostvaruju statuse u kojima je moguće koristiti pogodnosti, kao što su premještaj u viši razred putovanja, korištenje VIP salona u zračnim lukama, višak prtljage bez naplate te druge pogodnosti.

Od brojnih pogodnosti u ponudi Qatar Airwaysa ističu članstvo u Privilege Club programu prilagođenom potrebama njihovih individualnih putnika. Neke od pogodnosti članstva uključuju mogućnost pristupa salonima poslovnog razreda, povećanje ograničenja za dopuštenu težinu prtljage, upgrade u poslovni razred, mogućnost zamjene Qmilja za besplatne karte ili korištenje istih za kupnju u Qatar Duty Free trgovinama u zračnoj luci Hamad International u Dohi i mnoge druge povlastice. Uz navedeno, Qatar Airways je član globalnog udruženja oneworld, čime omogućuju svojim putnicima uživanje prednosti 14,250 dnevnih letova iz 1,000 zračnih luka u više od 150 zemalja svijeta, navodi Barbara Iva Šelendić, Commercial Manager Hrvatska.

Korporativni programi aviokompanija

Brojne aviokompanije u ponudi imaju korporativne programe. Qatar Airways u ponudi za korporativne klijente ističe Qbiz program nagrađivanja vjernosti. Program je osmišljen i prilagođen potrebama korporativnih klijenata kojima se ostvaruju brojne pogodnosti i značajne uštede na letovima u više od 150 odredišta diljem svijeta. Namijenjen za mala i srednja poduzeća ili velika poduzeća s manjim obujmom putovanja, Qbiz omogućava da putem personaliziranog računa tvrtke prikupljaju Qmilje na letovima Qatar Airwaysa koje je zatim moguće zamijeniti za upgrade u poslovni razred ili besplatne karte. Dodatna prednost programa je i povezanost s njihovim individualnim programom vjernosti Privilege Club, što omogućava svim djelatnicima da, osim na račun tvrtke, Qmilje prikupljaju i na svoj individualni Privilege Club račun.

Lufthansa u ponudi ima Partner Plus Benefit program. U sklopu programa nude letove za više od 500 odredišta u preko 150 zemalja svijeta (prijevoznici u programu su Austrian Airlines, ANA All Nippon Airways, Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa, LOT Polish Airlines, Swiss International Air Lines, United Airlines), karte se mogu automatski upisati u račun preko rezervacija kod svoje turističke agencije, putem kreditne kartice ili ručno direktnim unosom u račun klijenta, posebnim ponudama za klijente postoji mogućnost prikupljanja dodatnih bodova (npr. dvostruke/trostruke bodove za odredišta u ponudi), zaposlenici i dalje prikupljaju milje na privatne račune programa za putnike koji često putuju, a zajednički bodove na račun tvrtke – dvostruka dobit i pristupiti računu tvrtke može se ostvariti 24 sata dnevno preko Interneta korisničkim imenom i lozinkom. Bodove za nagrade moguće je iskoristiti kako najbolje odgovara potrebama tvrtke i/ili motivirati zaposlenike.

Dodatni sadržaji tijekom putovanja

Zrakoplovne kompanije sve više uvode dodatne sadržaje za putnike tijekom putovanja. Tako je Croatia Airlines uvela vlastiti online check-in, čime je putnicima pružena još ujednačenija i kvalitetnija usluga. U većini europskih i hrvatskih zračnih luka u koje lete zrakoplovi Croatia Airlinesa objavljen je proces migracije na novi DCS (Departure Contol System), odnosno sustav za registraciju putnika, na koji se online check-in nadovezuje. Pritom je i dodatno unaprijeđena usluga web check-ina, koja je, osim za polazne letove, odsad dostupna i za transferne letove, a putnicima je omogućena i prijava preko mobilnih uređaja.

Na temelju suradnje Croatia Airlinesa i Zračne luke Franjo Tuđman putnici s premium statusom mogu se koristiti uslugom Star Gold Track. Riječ je o usluzi kojom se putnicima poslovnoga i prvog razreda te vlasnicima Star Gold kartice omogućuje brži i jednostavniji prolazak putničkih dokumenata u zračnoj luci.

Ponuda za putnike poslovne klase Croatia Airlinesa

Putnicima Croatia Airlinesa na svim letovima nudi se besplatan servis hrane i pića, koji se razlikuje ovisno o razredu putovanja, duljini leta te dobu dana. Putnici poslovnog razreda od 30. studenoga 2016. godine mogu uživati u novim obrocima pod nazivom Inspirirani Hrvatskom, koji su pripremljeni korištenjem autohtonih recepata i namirnica primorske i kontinentalne Hrvatske. U poslovnom razredu nude se i posebne vrste obroka, koji se mogu naručiti prigodom kupnje karte.

-Kako bi obogatili postojeću uslugu u zrakoplovu, putnicima se nudi i mogućnost kupnje na letu u njihovom Sky shopu, a u ponudi su ponajprije reprezentativni hrvatski proizvodi. A u vezi s posebnim prigodama, kao što je rođendan ili proslava vjenčanja, putnici mogu kupiti torte i pjenušac, koje poslužujemo na letu. Sve putnike očekuje osobni primjerak putnog časopisa Croatia, a najmlađe putnike knjižica Supi – navode iz Croatia Airlinesa.

Cijena leta privatnim prijevozom

Let privatnim avioprijevozom nudi niz prednosti, od maksimalne privatnosti, komfora, do prilagodbe vlastitom vremenu te prijevoz u konačnici često ispadne znatno povoljniji. Tako je cijena letova aviokompanije Jung Sky često povoljnija od putovanja ekonomskom klasom redovnim linijama. Putnici na najracionalniji način raspolažu svojim vremenom, a ukoliko se radi o povratnim letovima u istom danu ili dan kasnije s pet do šest putnika, cijena može biti i manja po putniku nego u redovnim linijama. Uzevši u obzir činjenicu da klijenti mogu na ovaj način obići u dan ili dva i po tri do četiri odredišta, putovanje Jung Sky poslovnim zrakoplovima se definitivno isplati.

Privatnost i diskrecija

Važne odrednice privatnog leta svakako su privatnost i diskrecija. Jung Sky pruža kvalitetu i sigurnost svakom putniku. Kod letenja poslovnim zrakoplovima ostvaruju se značajne uštede vremena, a koliko to danas znači pojedincu najbolje zna on sam. Ušteđeno vrijeme putovanja može se pretvoriti u produktivno radno vrijeme, podijeliti ga s vašim najdražima ili ga jednostavno provesti kao dodatni odmor. Putnici Jung Skya izbjegavaju presjedanje, čekanje u redu za check in ili gubitak prtljage. Na let se dolazi desetak minuta prije samog leta, odmah se leti ravno na odredište te nema gubitka prtljage. Klijenti Jung Skya uživaju u privatnoj atmosferi te udobnom letu u tihoj i urednoj kabini. Posada Jung Skya svojim klijentima pruža fleksibilnost u polascima, u slučaju kašnjenja posada i avion čekaju klijenta, a može se na zahtjev letjeti i ranije od inicijalnog dogovora.

Posebne ponude putovanja avioprijevoznika iz regije

Lufthansa svoje najatraktivnije ponude objavljuju svaka dva tjedna, a prvi ih dobivaju pretplatnici njihovih e-novosti, Miles & More članovi te turističke agencije koje prodaju njihove karte.

Iz Croatia Airlinesa navode da je uvedena nova mobilna aplikacija, koja putnicima omogućuje planiranje i organizaciju putovanja na najbrži i najjednostavniji način. Ta aplikacija vlasnicima mobilnih uređaja s operativnim sustavom Android i iPhone omogućuje kupnju zrakoplovnih karata, registraciju za let (check-in) i primanje ukrcajne propusnice (boarding pass) u obliku bar kôda. Putnicima su u sklopu nove aplikacije dostupne i druge važne informacije u vezi s putovanjem, kao što su provjera reda letenja, status leta ili pak pregled posebnih ponuda Croatia Airlinesa. Korisnicima mobilnih uređaja sve navedene funkcionalnosti dostupne su i na kompanijskoj stranici m.croatiaairlines.hr.

-U Qatar Airwaysu nastojimo inspirirati putnike da idu dalje i čine više od običnog te ih našim sloganom „Going places together“ pozivamo na istraživanje svijeta zajedno. Putnicima iz Hrvatske Qatar Airways pruža jedinstveno iskustvo putovanja od trenutka rezerviranja do samog povratka, zahvaljujući neprestano rastućoj mreži odredišta, modernoj floti zrakoplova, vrhunskoj usluzi tijekom leta, kao i tijekom tranzita. Za sve naše putnike koji su u tranzitu od 5 do 96 sati, omogućili smo dobivanje besplatne tranzitne vize koja omogućuje ulazak u Dohu, Katar – navodi Barbara Iva Šelendić.

Najpopularnija turistička odredišta

Zapitali smo zrakoplovne kompanije koja su, prema njihovim informacijama, bila najpopularnija turistička odredišta tijekom protekle godine. Iz Lufthanse navode da klasična podjela na business i leisure putovanja nije potpuno precizna, te da u globalu najviše putnika imaju na europskim letovima za velika poslovna odredišta (London, Madrid, Milano, Pariz, Stockholm) te glavna turistička odredišta (Porto, Barcelona te sezonski vrlo popularnih Reykjavika ili pak Mallorce i Ibize).

Iz Croatia Airlinesa navode da su među najtraženijim odredištima London, Pariz, Rim, Amsterdam i Frankfurt. Što se tiče sezonskih letova, najviše je zanimanja za putovanja u Barcelonu, a putnici su prepoznali i atraktivnost izravnih letova iz Zagreba u Lisabon, Milano, Prag i Sankt Peterburg. Riječ je o linijama koje su uvedene lani, a na kojima će zrakoplovi Croatia Airlinesa letjeti i ove turističke sezone. Uoči Uskrsnih blagdana, koji tradicionalno predstavljaju početak turističke sezone, kompanija uvodi i mnoge druge sezonske linije prema mnogim europskim tržištima, a povećava se i broj tjednih letova na postojećim linijama u domaćem i međunarodnom prometu.

Qatar Airways putnike iz Hrvatske od prošle godine 10 puta tjedno povezuje s najpopularnijim turističkim odredištima kao što su Bangkok na Tajlandu, Bali i Maldivi, uz nesmetano presjedanje u zračnoj luci Hamad International u Dohi, koja je nedavno postala jedna od 6 elitnih zračnih luka na svijetu te jedina na Bliskom istoku koja ponosno nosi prestižnih 5 Skytrax zvjezdica, što predstavlja zlatni standard u zrakoplovnoj industriji. Prošle godine svjedočili su i otvaranju novih turističkih odredišta kao što su Krabi na Tajlandu, Windhoek u Namibiji i Mahe na Sejšelima, koji su već postali popularna odredišta za putnike iz Hrvatske.

Sve popularniji sezonski letovi

Sezonski letovi sve su traženiji među putnicima, pa ih većina zrakoplovnih kompanija ima u svojoj ponudi. Dajana Šehić kaže da veliki broj kompanija otvara svoje letove prema odredištima na Jadranu i gotovo ih je nemoguće sve nabrojati, a izdvaja sezonske letove kompanije Croatia Airlines iz Zagreba prema Sankt Peterburgu, Milanu, Veneciji i Lisabonu. Iz Zadra se ovo ljeto može putovati i do novih destinacija: Beča, Münicha, Bristola, Kopenhagena, Glasgowa i Milana. Iz Splita možete letjeti direktnim letovima za Oslo, Goeteborg, Prag i dr. Easy Jet će ove ljetne sezone iz Dubrovnika letjeti prema Belfastu, Baselu, Manchesteru i Napulju.

Lufthansa grupacija (Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss te Brussels Airlines) u svojem portfelju ima i sezonske letove. Od europskih to su najčešće mediteranske destinacije ljeti, a zimi putovanja za daleke destinacije poput Capetowna, Maurcijusa, Paname, Sejsela itd.

Osim sezonskih letova, kompanije uvode i nove linije. Dajana Šehić od novih linija izdvaja Zagreb-Dubai – direktan let s kompanijom Emirates, kao i opciju da do Aucklanda od 5. veljače možemo stići samo s jednim presjedanjem s kompanijom Qatar Airways. Od 7. lipnja iz Zagreba se može letjeti i za Toronto direktnim letom kompanije Air Transat.

Barbara Iva Šelendić ističe da je Qatar Airways u protekloj godini dodao čak 14 novih poslovnih i odredišta za odmor, među kojima ističe Windhoek u Namibiji, Krabi na Tajlandu i Mahe na Sejšelima. -Kako bi još više potaknuli naše putnike na istraživanje svijeta zajedno, u 2017. godini mrežu širimo s dodatnih 15 odredišta, uključujući i Chiang Mai na Tajlandu, Medan u Indoneziji te Auckland na Novom Zelandu, čime su Qatar Airwaysovi putnici od 4. veljače dobili priliku iskusiti najduži komercijalni let na svijetu – navodi Barbara Iva Šelendić.

S ljetnim redom letenja vraća se i ranojutarnji Lufthansin let iz Zagreba za Frankfurt. Ovaj let nudi vrlo dobru poveznicu za sjevernoameričke letove te, naravno, gotovo sve europske letove. Također, tu je SWISS sa svojom linijom za Zurich. Od kraja travnja tu je i nova Lufthansina linija Pula-Frankfurt te Austrian Airlinesa za Zadar.

Investicije u domaće aerodrome

Domaće zračne luke tijekom prethodne godine oborile su rekorde i lani su prevezle više od 8 milijuna putnika, a najveći broj putnika stigao je tijekom ljetnih mjeseci u žaru turističke sezone. Od značajnih investicija izdvajamo dubrovački aerodrom i novi terminal Zračne luke Franjo Tuđman, koji bi značajno trebali povećati kapacitete, a oba bi trebala imati aviomostove.

Novootvorena zgrada dubrovačkog terminala na kojoj će ukupno biti četiri aviomosta i kroz koje će putnici moći direktno iz zgrade ulaziti u zrakoplove, imat će kapacitet za opsluživanje više od dva milijuna putnika godišnje. Do početka ljetne sezone postupak preseljenja u potpunosti bi trebao biti dovršen te bi s radom trebao započeti prošireni terminal zračne luke.

Novi terminal Zračne luke Franjo Tuđman nakon tri godine gradnje trebao bi uskoro biti otvoren. U novom terminalu trenutačno je ugrađena oprema za kapacitet od 3,5 milijuna putnika godišnje, a kapacitet same zgrade iznosi pet milijuna putnika. Ukupna vrijednost investicije u novi terminal iznosi 331 milijun eura.

 

 

 

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup