Upravljanje prigovorima, stresom i konfliktnim situacijama
Prijava na seminarUpravljanje prigovorima, stresom i konfliktnim situacijama će poboljšati vaše odnose s drugima, naučit ćete termine kojima možete izbjeći neugodne situacije i njihove posljedice uvijek imajući na umu željeni ishod komunikacijskog procesa, odnosno kako reagirati u potencijalno konfliktnim situacijama. Doznat ćete kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije odnosno kako pravilno reagirati na primjedbe u tri koraka.
Cilj seminara Upravljanje prigovorima, stresom i konfliktnim situacijama je rješavanje postojećih konflikata i pravilno prihvaćanje odnosno izgovaranje kritike kako bi se smanjila razina stresa kojoj ste dnevno izloženi.
Specijalistički seminar Upravljanje prigovorima, stresom i konfliktnim situacijama dio je naprednog programa usavršavanja u području prodaje: Prodajna Akademija
Sadržaj seminara:
- Što je prigovor i zašto klijenti prigovaraju?
- Uzroci i pozitivne i negativne posljedice konflikata
- Perspektive – analiza motiva i interesa sudionika
- Važnost osobne odgovornosti u reakciji na konfliktne situacije – Your Response Ability
- Vježbe aktivnog slušanja – cilj eliminacija pretpostavki
- Mi dajemo boju prigovoru – moćna (protu)pitanja za izbacivanje prigovora – vježbe!
- Pet tehnika za učinkovito rješavanje konflikata i izgradnju pozitivnih odnosa
- Kako koristiti ChatGPT za pripremu odgovora na prigovore kupaca
- Role play – trijadna vježba – promatrač, kolega i suradnik
- Kako prihvatiti kritiku, kako je izreći, kako dati pohvalu, a kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije?
- Kako funkcionira naš um (pod stresom)?
- Upravljanje stresnim situacijama na poslu (time & goal management)
- Upoznavanje vlastitih mehanizama reakcije na stres
- Disanjem protiv stresa: dišem li pravilno?
- Trening abdominalnog disanja: praktične vježbe i savjeti
- Mindfulness vježba
Cilj seminara Upravljanje prigovorima, stresom i konfliktnim situacijama:
- Konkretnim dijalozima unaprijediti ćete svoje interpersonalne vještine i naučiti ćete kako:
- pravilno reagirati na primjedbe
- riješiti postojeće konflikte
- prihvatiti kritiku i pravilno je izreći
- kako izbjeći konflikt
- kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije
- započeti imajući na umu kraj
- osvijestiti ćete utjecaj koji stresne situacije imaju na naš organizam
- naučiti ćete abdominalnim disanjem smanjiti stres
Metode rada:
Seminar će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovita i jasna prezentacija je obogaćena praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih situacija polaznika.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 5. prosinca:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.