Upravljanje odnosima s dobavljačima – ONLINE
Prijava na seminarKoncept lanca opskrbe je nastao prije tridesetak godina s razvojem informacijske tehnologije. Do tada smo poznavali logistiku, nabavu i proizvodnju. No, s razvojem digitalnih komunikacijskih kanala, tijek informacija je postao lakši, pa su se članovi lanca integrirali i uskladili. Lanac opskrbe je postao glavni konkurentski alat, a lakše je uspostaviti i upravljanje odnosima s dobavljačima.
Seminar Upravljanje odnosima s dobavljačima bavi se pojmovima selekcije, segmentacije i evaluacije dobavljača te nudi primjere iz svjetske i hrvatske prakse. Četvrti je modul specijalističkog višemodularnog programa Supply Chain Management – Upravljanje lancem opskrbe.
Teme se obrađuju koncepcijski kroz diskusiju sa sudionicima, kroz dijeljenje znanja i iskustva, te obradu poslovnih slučajeva, a zatim i kroz optimizacijske metode i rješavanje problemskih zadataka koji će se implementirati uz korištenje Excela. U okviru programa predstavit će se i najnoviji trendovi u području upravljanja lancem opskrbe i optimizacije kako bi isti inspirirali polaznike na kreativnost i razmišljanje out of the box.
Sadržaj:
- Razumijevanje i važnost odnosa s dobavljačima. Benefiti i izazovi upravljanja odnosom s dobavljačima.
- Formulacija poslovnih zahtjeva.
- Selekcija dobavljača i proces evaluacije.
- Kriteriji za segmentaciju i odabir dobavljača. Zašto surađujemo s (točno određenim) dobavljačima?
- Ocjenjivanje dobavljača.
- Poslovni zahtjevi i metrika – koje ključne pokazatelje koristiti?
- Pregovaračka moć nabave i dobavljača – kako se pripremiti za pregovore?
- Razvoj odnosa s dobavljačima – kontinuirana poboljšanja.
- Definiranje odgovornosti, razvoj tima i njihovih kompetencija.
- Ekonomski najpovoljnija ponuda.
Ciljana skupina:
Program je namijenjen srednjem managementu i zaposlenicima odgovornima za upravljanje lancem opskrbe, nabavu i upravljanje zalihama, te zaposlenicima u drugim dijelovima lanca opskrbe (prodaja, distribucija i IT) koji utječu na procese u lancu opskrbe i koji žele povećanjem protočnosti materijala i informacija poboljšati učinkovitost. Program je namijenjen konzultantima, kao i visokoj razini managementa koji želi imati širu sliku procesa u lancu opskrbe i njihove povezanosti s ostalim funkcijama.
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 29. svibnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.