Social Media Platform Selection – Kako odabrati pravu društvenu mrežu? – ONLINE
Prijava na seminarDruštvene mreže sve su bitniji dio jednadžbe zvane marketing, odnosno promocije vlastitog branda, proizvoda i usluga. Promovirani sadržaj (objave i oglasi), community management i ostale promotivne aktivnosti pomažu brandovima na društvenim mrežama da što bolje dođu do svojih ciljanih skupina i ostvare s njima dugoročni odnos. No, nije svejedno na kojim se kanalima promovirate i kojem dijelu publike, tj. korisnika. Postavljanje strategije branda na društvenim mrežama kreće različitim analizama, a potom i odabirom načina nastupa na istim kanalima, odnosno odabirom društvenih mreža. Na seminaru ćete naučiti kako analizirati vlastiti brand i komunikaciju, postaviti si prava pitanja i odrediti ciljeve, a sve kako biste znali odabrati najbolju kombinaciju društvenih mreža na kojima ćete biti prisutni.
Naučit ćete ili se podsjetiti zašto je uopće bitno koristiti društvene mreže za promociju branda, proći kroz kratki pregled najrelevantnijih društvenih mreža u Hrvatskoj te definirati razliku između dvije najvažnije vrste komunikacije i osvijestiti segmentiranost publike, tj. korisnika društvenih mreža. Najvažniji dio seminara jest detaljan pregled parametara, odnosno pitanja koja si trebate postaviti kako biste na kraju došli do pravog odabira društvenih mreža za svoj brand. Tijekom seminara, prolazit će se kroz praktične zadatke, koji će vam dati uvid u način odabira društvenih mreža, a primjenjivi su u stvarnom svijetu.
Specijalistički seminar ‘Social Media Platform Selection – Kako odabrati pravu društvenu mrežu? – ONLINE’ drugi je modul naprednog online programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Social Media Specialist – ONLINE
Digitalno poslovanje vezano uz održavanje online edukacija i virtualnih sastanaka oslonili smo na Zoom, vodeću svjetsku platformu za video komunikacije. Snimka održanog online modula dostupna je na zahtjev. Prijavu možete izvršiti redovnim putem, pri dnu stranice, uz napomenu „Prijava za snimku seminara“.
Sadržaj seminara:
- Zašto i kad je bitno koristiti društvene mreže za promociju branda?
- Kratki pregled najvažnijih društvenih mreža
- Razlika između B2C i B2B komunikacije na društvenim mrežama
- Publike, odnosno korisnici društvenih mreža
- Detaljan pregled parametara za odabir pravih društvenih mreža
- Važnost istraživanja tržišta, korisnika i konkurencije
- Što nakon odabira društvenih mreža?
- Praktični zadaci
- Pitanja i konzultacije
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena seminara za uplate do 22. listopada:
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK.
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Snimka održanog webinara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 20% na redovnu cijenu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.