Social Media Crisis Management – Krizno komuniciranje na društvenim mrežama – ONLINE
Prijava na seminarPredavanje Krizno komuniciranje na društvenim mrežama nastoji polaznicima dočarati koji koraci u kreiranju sadržaja i vođenju društvenih mreža mogu potaknuti ili prevenirati nastanak krize. Kroz konkretne primjere s Facebooka, Instagrama, Twittera, TikToka, LinkedIna i iz medija, polaznici dobivaju uvid u pozitivne i negativne prakse krizne komunikacije na društvenim mrežama te načine na koje se kriza može preliti s društvenih mreža ili na društvene mreže. Predavanje je namijenjeno svima koji žele razumjeti kako kvalitetno graditi imidž na društvenim mrežama te kako prevenirati eventualnu reputacijsku štetu koju može izazvati pogreška u kreiranju sadržaja i poruka. S polaznicima se obrađuju pitanja uzroka kriza, trajanja krize, krize kao smjera komunikacije i načina na koji se poruke na društvenim mrežama mogu formulirati kako bi se prevenirao nastanak krize. Nakon predavanja, polaznici će biti upoznati s komunikacijskim alatima kojima mogu sanirati trenutnu krizu, prevenirati buduće krize i pomoću kojih krizu mogu iskoristiti za izgradnju imidža.
Specijalistički seminar ‘Social Media Crisis Management – Krizno komuniciranje na društvenim mrežama – ONLINE’ je modul naprednog online programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Social Media Specialist – ONLINE
Dokumentacija za download:

Sadržaj seminara:
- Kako nastaje i što možemo nazvati krizom na društvenim mrežama
- Trajanje krize i kako se ona manifestira na drugim komunikacijskim kanalima
- Pregled primjera u kojima komunikacijsku krizu izazove brand
- Pregled primjera u kojima komunikacijsku kriza izazove pratitelj/pratitelji
- Kako se kriza manifestira na različitim društvenim mrežama (na primjeru Facebooka, Instagrama i Twittera)
- Primjeri u kojima brand namjerno izazove komunikacijsku krizu
- Kako izbjeći krizu
- Kako odgovoriti na kriznu situaciju na društvenim mrežama (u koracima)
- Kako izvući najbolje iz krize i nastaviti graditi imidž
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena seminara za uplate do 10. travnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Snimka održanog webinara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 20% na redovnu cijenu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.