SMM – Radionica Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube – ONLINE
Prijava na seminarDigitalni marketing na društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže (Social Media Marketing) kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca. Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno – iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.
Specijalistički seminar SMM – Radionica Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube – ONLINE je modul naprednog online programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Digitalni marketing – ONLINE
Dokumentacija za download:
Sadržaj seminara:
- Oglašavanje na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, Twitteru, Snapchatu, Pinterestu, Viber, WhatsAppu
- Kako odrediti ciljeve oglašavanja i kako ih mjeriti
- Mogućnosti targetiranja ciljnih skupina na društvenim mrežama
- Što su to remarketing i custom audience
- Koji su formati oglasa na društvenim mrežama
- Kako odrediti budžete za oglašivačku kampanju
- Prolazak kroz Facebook business manager
Cilj seminara:
Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju s posebnim naglaskom na njen društvenomrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Instagram i YouTube te LinkedIn, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi te dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.
Ciljna skupina polaznika:
Seminar i Radionica Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube namijenjene su osobama koje svoje poslovanje žele unaprijediti korištenjem društvenih mreža. Posebice se to odnosi na zaposlene u marketingu, prodaji, odnosima s klijetima ili servisnoj mreži. Čuli ste za Facebook, LinkedIn, YouTube i Instagram, ali niste imali do sada ideju kako ih koristiti za unaprjeđenje poslovanja? Nakon seminara ćete sigurno znati kako napraviti najbolje za svoju tvrtku. Društvene mreže u Hrvatskoj koristi razmjerno malo tvrtki, a prvi koji taj prostor prepoznaju, vjerojatno će najbolje proći. Banke i osiguravajuća društva tu su posebno slabo zastupljeni.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 13. ožujka:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Snimka online seminara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta