SEO-Optimizacija web stranica za tražilice – ONLINE
Prijava na seminarKako bi poslovi bili uspješni na modernom digitalnom tržištu, moraju biti prisutni i kvalitetno komunicirati na čitavom nizu kanala. Vjerojatno najperspektivniji, ali i najkonkurentniji, kanal su tražilice. Dnevno se obavi nekoliko milijardi pretraga, a pozicioniranje i dostupnost neke web stranice za relevantne pretraživane termine je od velike važnosti za njenu poslovnu budućnost. SEO-Optimizacija je niz praksi koje za cilj imaju povećanje vidljivosti neke web stranice u rezultatima pretraga, povećanje prometa preko tražilica, ali i utjecanje na kvalitetu samoga prometa te, na kraju, i na njegovu poslovnu perspektivnost. Na seminaru polaznici će naučiti kako stvoriti strategiju i prilagoditi je vlastitoj poslovnoj situaciji te kako je iskoristiti za poboljšanje poslovnih rezultata. Naučit će se snalaziti u moru specijaliziranih alata, istraživati ključne riječi i uklopiti ih u širu content strategiju te kako optimizirati tehničke elemente web stranica kako bi one bile dobro optimizirane i za tražilice, ali i za same posjetitelje.
Specijalistički seminar SEO-Optimizacija web stranica za tražilice – ONLINE drugi je modul naprednog online programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Digitalni marketing – ONLINE
Dokumentacija za download:
Sadržaj seminara:
- Razumijevanje tražilica i kako one funkcioniraju
- Postavljanje SEO strategije – kako smanjiti nesigurnost?
- Analiza i praćenje konkurencije – kako prepoznati konkurentsku strategiju i iskoristiti to u svoju korist?
- Važnost kvalitetnog sadržaja u optimizaciji web stranica
- Keywords – istraživanje ključnih riječi i izrada strategije
- Kako kreirati skalabilnu SEO content strategiju i prilagoditi je svojoj poslovnoj situaciji?
- Pretraživačka namjera – zašto ljudi uopće “guglaju” i kako prilagoditi svoju stranicu njihovim potrebama?
- Najčešći tehnički problemi i kako ih riješiti?
- Online autoritet i povećanje utjecaja web stranice
- Backlinkovi – važnost backlinkova i pripadajuća strategija
- SEO strategija kao generator prihoda – kako organski promet pretvoriti u akvizicije?
- SEO i ciljevi – kako postaviti kvalitetne SEO ciljeve i kako ih testirati?
- Savjeti i trikovi za dobro optimiziranu stranicu
Cilj seminara:
Cilj seminara je polaznike opremiti potrebnim kompetencijama kako bi mogli prepoznati SEO potencijal svojih web stranica te rasporediti svoje resurse (vrijeme i novac) kako bi napravili strategiju povećanja organske vidljivosti i ostvarili povećanje poslovnih rezultata. S obzirom na to da se SEO svodi na niz špekulacija, eksperimenata i testiranja, cilj edukacije je polaznicima pružiti teorijski i praktični okvir koji će im omogućiti da analizom tržišta i konkurencije naprave “neprobojnu” strategiju i uspješno je uklope u općenitu marketinšku strategiju. Kroz kombinaciju tehničke optimizacije, optimizacije sadržaja te analize tržišta, polaznicima će biti jasno što je sve potrebno da bi njihova stranica privlačila relevantne posjetitelje i kako na tome mogu izgraditi održivi poslovni model.
Po završetku tečaja, polaznici će operativno savladati osnove SEO strategije i moći će:
1. Prepoznati treba li im SEO i u kako rasporediti svoje kapacitete
2. Postaviti dugoročnu, skalabilnu, SEO strategiju
3. Prepoznati koji alati im trebaju za koji segment optimizacije
4. Prepoznati važnost sadržaja u razvoju strategije i postaviti kvalitetnu content strategiju
5. Napraviti tehničku analizu stranice i prepoznati potencijalne nedostatke ili prostor za napredak
6. Napraviti strategiju izgradnje backlinkova
7. Postaviti ciljeve i testirati ih
Ciljna skupina polaznika:
Ciljna skupina polaznika su svi koji žele svoje poslovanje djelomično ili u potpunosti temeljiti na web stranici. Ako ste vlasnik web stranice ili ste zaduženi za njeno upravljanje, ovaj seminar će pomoći u tome da naučite kako povećati svoju prisutnost na tražilicama, kako povećati količinu i kvalitetu organskog prometa te, na kraju, kako to pretvoriti u poslovne rezultate.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 26. veljače:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Snimka online seminara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta