Poslovno pregovaranje u prodaji
Prijava na seminarKao druga i središnja faza u trilogiji prodaje, pregovaranje je proces u kojemu dvije strane zadovoljavaju svoje potrebe pravednom podjelom dobivenog i nedobivenog. U pregovaranju se kombiniraju sustavi verbalne i neverbalne komunikacije. Tako primjerice, učinkoviti pregovarači slušaju puno više nego što pričaju, posebice kada im nasuprot sjede agresivni (tvrdi) sugovornici. Većina toga što se daje i želi dobiti uzrokuje određeno neslaganje jer strane imaju različite interese i vlastitu percepciju pregovaračke situacije. Način na koji pristupamo pregovorima treba biti naš promišljen izbor, dio naše strategije i naše pripreme. Vrijednost ustupaka za kupca često je, naime mnogo manja nego naš trošak i obrnuto. Kod pregovaranja nikada nemojmo emotivno reagirati, izgubiti strpljenje, provocirati i vrijeđati, niti pristati na nešto što ne želimo. Držimo se onoga što smatramo zadovoljavajućim minimumom dogovora (BATNA)! Ako se to ne dogodi, uvijek možemo ustati i otići.
Upravo na radionici „Poslovno pregovaranje u prodaji“ polaznici usavršavaju svoje sposobnosti neophodne da bi bili kompetentniji i uspješniji pregovarači. Na primjerima iz stvarnog poslovnog okruženja i iskustava predavača, polaznici timski i pojedinačno pregovaraju čak 2/3 predviđene satnice. ština i sposobnosti koje su neophodne da biste bili još kompetentniji pregovarač u prodaji. Ova radionica je sjajna prilika za to!
Specijalistički seminar Poslovno pregovaranje u prodaji dio je naprednog programa usavršavanja u području prodaje: Prodajna Akademija
Sadržaj seminara Poslovno pregovaranje u prodaji:
- Kako pregovarati i povećati dodatnu vrijednost u prodaji
- Koja je Vaša strategija pregovaranja
- Pregovaračke taktike usmjerene na realizaciju
- Kako pregovarati sa kupcima kada želite širiti asortiman ili povećati udio u prodaji
- Jednostrani zaključci i nedovoljno snažnih argumenata
- Efikasni ustupci u pregovorima
- Pregovarate sa teškim pregovaračima, a ni manipulativne taktike nisu strane
- Diskontinuitet i volatilnost poslovnog okruženja, te utjecaj na pregovaranje o cijenama
- Trendovi pregovaračke transformacije u prodaji
KOTIZACIJA:
Redovita cijena seminara:
Promotivna cijena za prijave do 11. travnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.