Personal Branding & Storytelling – Kako komunicirati vlastite uspjehe u poslovanju
Prijava na seminar‘Ako ti ne ispričaš svoju priču, netko drugi će je ispričati umjesto tebe.’
Sada kada je većina rada hibridna, promjena konstantna, kada pripadamo većem broju timova, radimo u matrici, surađujemo s više ljudi i naša reputacija (i reputacija naših tvrtki) dostupna je na jedan on-line klik. Kako definirati svoju svrhu i graditi svoj leadership brend, te se pobrinuti da se ono što vi kao leaderi, vaš tim i organizacija radite vidi, čuje i cijeni?
Radionica obuhvaća 6 tema:
-
- Osobni branding – što i zašto?
- Moj brand – koja je moja priča?
- Moj cilj – zašto pričate svoju priču?
- Moja publika – s kim razgovarate?
- Storytelling – kako uspješno komunicirati i pričati priče?
- Brendiranje on-line – LinkedIn
Radionica je bazirana i dizajnirana na stvarnom osobnom i poslovnom kontekstu. Počinje od razumijevanja sebe i definiranja svrhe i osobnog branda te daje konkretna znanja i alate koji se primjenjuju na licu mjesta, tako da polaznici odlaze sa prvom verzijom svrhe, osobnog branda, planom komunikacije i pričama kako bi ostvarili cilj koji su definirali na početku radionice.
Ova radionica je jedan od modula ekskluzivnog edukacijskog programa ‘Mini MBA Executive Leadership’
Sadržaj:
- Zašto je samosvijest i jasnoća svrhe važna za leadere (i njihove timove)
- Kako odmah definirati svoju svrhu i svoj brand (barem prvu verziju)
- Definirati jedan važan poslovni cilj i povezano sa ciljem napraviti konkretan plan: Mapiranja dionika i Komunikacije off-line i on-line
- Kroz ‘STORYTELLING MODEL’ naučiti vješto i dosljedno pričati osobne i poslovne priče s ciljem postizanja poslovnih rezultata.
- Razumjeti zašto je odabir riječi važan (energija riječi)
- Kanali i učestalosti komunikacije
- Poboljšali svoj osobni brand i prisutnost on-line
- Kako u isto vrijeme graditi svoj brand i brand svoje kompanije
Seminar je namijenjen leaderima koji žele definirati svoju svrhu i iz svoje autentičnosti postizati poslovne rezultate, vještije graditi svoju reputaciju, uspješno graditi svoju karijeru, voditi svoje timove, te unaprijediti svoje ‘storytelling’ i komunikacijske vještine.
Cilj radionice je pružiti konkretna znanja i alate kako bi polaznici uspješno:
- Prepoznali i razumjeli da su u trenutnom kontekstu promjena svrha, brand i komunikacija neophodni za postizanje konkretnih poslovnih rezultata
- Prepoznali i razumjeli da kao leaderi, trenutno ne možemo našim timovima garantirati sigurnost (ishoda, budućnosti), ali možemo raditi na jasnoći kroz vješto komuniciranje
- Definirali svoju svrhu i svoj leadership brand
- Postali vještiji u komunikaciji i predstavljanju sebe, svog rada i rada svog tima
- Definirali svoju publiku i dionike
- ‘Prodali’ svoje ideje i timske uspjehe
- Angažirali i motivirati svoj tim da učini ono što treba učiniti
- Prilagodili svoju komunikaciju različitim dionicima
- Definirali/odabrali gdje komunicirati off-line i virtualno za maksimalan osobni i timski uspjeh
- Naučili ispričati zanimljive osobne / poslovne priče vješto i dosljedno
- Poboljšali svoj osobni brand i prisutnost on-line (LinkedIn)
- ‘Co-brand’ sa svojom tvrtkom (osobni/employer branding)
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 7. ožujka 2025.:
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa.
Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima.
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.