Optimizacija prodaje – Digitalna transformacija i inovativne strategije za uspjeh
Prijava na seminarU današnje vrijeme digitalne transformacije, ključno je razumjeti i primijeniti nove tehnologije koje mogu značajno unaprijediti prodajne procese. Ovaj program je osmišljen kako bi prodajni timovi i menadžeri prodaje stekli dublje razumijevanje i praktične vještine potrebne za ostvarivanje konkurentske prednosti u dinamičnom tržišnom okruženju.
Kroz interaktivnu radionicu, grupne diskusije i praktične vježbe, sudionici će imati priliku iz prve ruke naučiti kako primijeniti ove inovacije u svom radnom okruženju. Na kraju programa, sudionici će biti opremljeni znanjem i alatima potrebnim za inoviranje i optimizaciju svojih prodajnih procesa, spremni za odgovore na izazove koje nosi budućnost prodaje.
Ovaj seminar je jedan od modula koji se provodi u sklopu specijalističkog programa ‘Prodajna Akademija‘.
Sadržaj:
Kako inovativne tehnologije transformiraju prodaju
- Pregled ključnih trendova u prodaji kroz digitalnu transformaciju prodaje
- Važnost inovacija za suvremene prodajne timove kroz povećanje produktivnosti i ostvarivanje konkurentske prednosti
- Case study – Kako uspješno implementirati inovativne tehnologije za transformaciju prodaje
Osnove Design Thinkinga i njegova primjena u prodaji
- Koncept design thinkinga i njegove faze
- Primjena design thinkinga u prodajnom procesu
- Case study
Grupna radionica
- Praktične strategije za povećanje prodaje kroz AI i automatizaciju
- Korištenje AI za analizu podataka i generiranje leadova
- Personalizacija ponuda putem AI
- Prednosti automatiziranih komunikacijskih alata
- Case study
Inovativne tehnologije za povećanje prodaje
- Pregled inovativnih tehnologija koje poboljšavaju korisničko iskustvo i angažman kupaca
- Uloga CRM sustava u upravljanju odnosima s kupcima
- Automatizacija marketinških kampanja
- Praćenje i analiza korisničkih podataka
- Case study + diskusija oko alata koji se koriste kod sudionika
Interaktivni rezime sa svim sudionicima
- Ključni pointi i ideje razvijene tijekom radionice
- Odgovori na pitanja i diskusija
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 9. siječnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.