Next Generation Businesses – Organizacijska struktura u digitalno doba – ONLINE
Prijava na seminarDigitalno doba iz temelja mijenja kako naš svakodnevni život, tako i poslovno okruženje. Pridodamo li u računicu i smjenu generacija koja se istovremeno događa, jasno je da tradicionalne organizacije sve lošije zadovoljavaju želje i potrebe suvremenih zaposlenika. Uz radne uvjete poput veće fleksibilnosti u pogledu lokacije ili vremena rada te fokusa na socijalno odgovorno i održivo poslovanje, nerijetko je potrebno reorganizirati i organizacijsku strukturu, tj. cjelokupnu podjelu odgovornosti unutar organizacije. Naravno, s obzirom da takve promjene ne utječu samo na zadovoljstvo i produktivnost zaposlenika već i na samo operativno poslovanje, njihovo uvođenje značajno je zahtjevnije od same prilagodbe radnih uvjeta ili uvođenja dodatnih benefita.
Tijekom modula polaznici će tako naučiti što odlikuje digitalno doba te kako vlastitu organizaciju prilagoditi njegovim odlikama. Uz inovativne modele organizacijske strukture prilagođene specifičnim industrijama, polaznici će dobiti dubinski uvid i u komplementarne metodologije iz sfera interne kolaboracije, podjele odgovornosti, povećanja transparentnosti i dr.
Uz primjere najbolje prakse globalnih i lokalnih organizacija, polaznici će tijekom modula naučeno moći primijeniti pri rješavanju prilagođenih studija slučaja, kao i u nizu tematskih rasprava koncipiranih u smjeru kritičkog osvrta na ranije spomenute primjere.
Ovaj seminar je jedan od modula u višemodularnom online programu Mini MBA – Digital Transformation Management.
Sadržaj:
- Karakteristike digitalnog doba i promjena kao jedina konstanta
- Smjena generacija i što odlikuje suvremenog zaposlenika
- Organizacijska struktura u tradicionalnim organizacijama
- Nove metodologije raspodjele odgovornosti
- Transformacija postojeće organizacijske strukture, procesa i procedura
Nakon seminara, polaznici bi trebali biti u mogućnosti procijeniti u kojem smjeru se njihovo poduzeće treba razvijati kako bi izvukli najveću vrijednost iz optimizacije i automatizacije poslovnih procesa, osuvremenjivanje organizacijske kulture, primjenu digitalnih alata i tehnologija u poslovanju te propitivanje poslovnih modela.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 2. studenog:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Snimka održanog seminara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovnu cijenu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.