Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Napredni Excel za poslovne korisnike

Prijava na seminar

Excel je jedan od najkorištenijih poslovnih programa danas u svijetu, no ipak mnogi poslovni korisnici koriste samo ograničeni set funkcionalnosti u Excelu. Napredne opcije kao što su Pivot tablice, analiza i napredno filtriranje podatka, bazne i razne ostale funkcije u praksi se vrlo rijetko koriste što korisnicima onemogućava jasan uvid i analizu vlastitih podataka. Zbog toga su isti problemi prisutni i kod vizualizacije podataka u obliku praktičnih i zornih grafova i dijagrama koji mogu puno jasnije dati uvid u podatke.

Ako ipak preferirate više edukacije online, u ponudi imamo seminar Napredni Excel za poslovne korisnike -ONLINE, koji se odvija putem Zoom aplikacije.
Više o predavaču

Sadržaj seminara:

Uvod:

  • kratki pregled korisnih prečica
  • objašnjenje vrsta podataka koje se mogu upisivati u ćelije te kako ih Excel tretira u pozadini
  • izrada serija i nizova brojeva, datuma, dana i mjeseci
  • razlika strukturiranih i nestrukturiranih podataka

Rad s podacima:

  • kratak opis osnovnog sortiranja
  • prilagođeno (napredno) sortiranje: sortiranje po vrstama zapisa u ćeliji, sortiranje po više kriterija odjednom, sortiranje po boji
  • filtriranje: kratak pregled osnovnog filtriranja, kombiniranje osnovnog i naprednog sortiranja s filtriranjem, filtriranje po vrsti podataka u stupcu, ručno postavljanje kriterija filtriranja (Custom Autofilter), postavljanje dvaju filtera na istom stupcu, logički operateri I i ILI kojima se definira odnos zadanih filtera, posebni znakovi „?“ i „*“ (wildcards) za fleksibilno postavljanje kriterija filtriranje

Funkcije:

  • unos i kopiranje funkcija u ćelijama
  • razlika relativnih i apsolutnih adresa te kako ih Excel u pozadini zapisuje
  • zamrzavanje/fiksiranje referenci pomoću znaka „$“ te djelomično zamrzavanje reference samo po stupcu ili retku.
  • kontrolne funkcije (COUNT, SUM, SUBTOTAL…), logičke funkcije (IF, COUNTIF, SUMIF…), tekstualne funkcije za izvlačenje podataka iz ćelija (LEFT, FIND, LEN…), datumske i vremenske funkcije (TODAY, WORKDAY, NETWORKDAY…)

3D formule:

  • referenciranje podataka iz drugih radnih listova i radnih knjiga i korištenje kompatibilnih funkcija
  • utjecaj rasporeda radnih listova na 3D formule
  • imenovanje pojedinačnih ćelija i rasponâ ćelija, referenciranje zadanih naziva u formulama, uređivanje imenovanih raspona
  • povlačenje podataka s interneta u Excel (npr. dnevna tečajna lista, online formulari i sl.) i referenciranje tih podataka u formulama

Prilagođeni (Custom) format:

  • vrste prilagođenih formata i izmjena postojećih kategorija
  • vrste podataka koje se mogu definirati kroz prilagođeni format
  • ručno postavljanje posebnih znakova za definiranje prilagođenog formata (postavljanje točke na kraju godine u datumu ili iza rednog broja, zaokruživanje brojeva i decimala, testiranje vrste unesenih podataka…)

Uvjetovano oblikovanje (Conditional Formatting):

  • kategorije uvjetovanog oblikovanja (pravila, skale boja i ikone)
  • postavljanje kriterija za uvjetovano oblikovanje
  • brisanje zadanih kriterija i uređivanje postojećih kriterija
  • definiranje prioriteta kod ćelija s višestrukim kriterijima
  • ručno postavljanje uvjetâ pomoću formule
  • referenciranje zapisa u drugim ćelijama za izmjenu formata u trenutno zadanoj ćeliji

Funkcija VLOOKUP:

  • detaljno objašnjenje VLOOKUP funkcije i svih njezinih dijelova
  • razlika između pretraživanja po specifičnom nizu znakova (Exact Match) i pretraživanja unutar rasponâ podataka (Approximate Match)
  • korištenje funkcije IF unutar VLOOKUP funkcije za fleksibilno pretraživanje te korištenje imenovanih raspona unutar funkcije VLOOKUP

Provjera valjanosti podataka (Data Validation):

  • pregled vrsta kriterija za definiranje uvjeta valjanosti podataka
  • postavljanje uvjeta na jednu i više ćelija
  • postavljanje poruke o vrsti željenog unosa
  • izmjena i micanje poruke o grešci u slučaju unosa podatka koji nije unutar zadanog kriterija valjanosti podataka.
  • izrada padajućih izbornika u ćelijama i popunjavanje izbornika s fiksnim vrijednostima ili referencama na postojeće podatke u tablici
  • kombiniranje padajućih izbornika s VLOOKUP funkcijom za izradu fleksibilnih izvještaja i formulara

Pivot tablica:

  • objašnjenje pivot tablice i kako posložene podatke zahtijeva za izradu
  • elementi pivot tablice
  • postavljanje elemenata u pivot tablicu
  • uređivanje podataka u pivot tablici pomoću filterâ
  • postavljanje funkcija za obradu podataka (SUM, COUNT, SUBTOTAL…) i korištenje višestrukih funkcija na istim podacima
  • izrada izvještaja iz podataka u pivot tablici
  • izrada grafikona (Pivot Chart) iz zadanih podataka i izravna izmjena grafikona kroz filtere unutar samog grafikona

Za učinkovito praćenje seminara potrebno je osobno računalo.

Cilj seminara:

Osvijestiti mogućnosti Excela postojećim korisnicima da se upoznaju s naprednim opcijama te tako ubrzaju, optimiziraju, adekvatno analiziraju i vizualiziraju svoje podatke u tom naprednom alatu. Kroz ovaj tečaj se prolazi kroz elemente Excela u naprednoj razini, a koje bi ih nakon usvajanja mogli odmah primijeniti u stvarnim situacijama. Tečaj se sastoji od teorijskog i praktičnog dijela.

Ciljna skupina:

Sve struke koje koriste tabelarne numeričke i tekstualne podatke koje je potrebno izračunavati, sortirati, filtrirati, analizirati i grafički prikazati. Svi koji rade u ekonomiji, računovodstvu, organizaciji, menadžmentu itd., a svakodnevno se susreću s velikom količinom podataka.

Potrebno predznanje:

Za adekvatno praćenje edukacije potrebno je imati predznanje, odnosno polaznik seminara treba znati koristiti se značajkama i funkcijama Excela koje se uče na našem seminaru ‘Osnove Excela za poslovne korisnike.’

KOTIZACIJA:

Redovna cijena seminara:

280,00 € + PDV

Promotivna cijena za uplate do 4. prosinca:

259,00 € + PDV

Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK.


U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.


Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Za polaznike su osigurani ručak i materijali na svim predavanjima. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Prijava na seminar

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Hvala za uvjerenje. Također zahvaljujem i na odličnom seminaru. Sve pohvale za prezentaciju. U svakom slučaju preporučiti ću Vaš seminar i drugima.

Anđa Pavlović, Porsche Croatia d.o.o.

Hvala na svemu. Ja sam vrlo, vrlo zadovoljna. Seminar je bio jako koristan, a predavač zanimljiv. Veselim se budućim edukacijama.

Mirela Jurčec Rajić, Lider Media

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup