Poslovna komunikacija i bonton
Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka
Home / Marketing / Google Ads (AdWords) – osnovni modul
Ako želite saznati kako učinkovito koristiti Google Ads za privlačenje novih kupaca i povećanje prodaje ili vam treba podsjetnik na osnove korištenja Adsa, onda je ovo seminar za vas.
Naučit ćete kako planirati i kreirati uspješnu kampanju, odabrati budžet i formate ovisno o ciljevima, te kako mjeriti uspješnost putem alata Google Analytics. Naglasak seminara je na praktičnim primjerima iz prakse, popraćenim konkretnim savjetima iz bogatog iskustva predavača.
Oglašavanje u tražilicama (SEM – Search Engine Marketing) oglašavanje je koje se plaća po učinku i stoga je dobrim poznavanjem načina na koji sustav posluje moguće postići ROI (Return on Investment – povrat ulaganja) od nekoliko tisuća do nekoliko desetaka tisuća puta. Pokazat će se hrvatski primjeri gdje i kako je postignuto da se na jednu uloženu kunu vrati tisuće kuna vrijednosti narudžbi. Google Ads seminar pokazat će kojim je tehnikama i na koji način moguće oglašavati samo ono što efikasno dovodi do narudžbe. Prezentirat će se najnovije tehnike oglašavanja, segmentacije i optimiziranja Google Ads kampanji.
Specijalistički seminar Google Ads (AdWords)-osnovni modul dio je naprednog programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Internet marketing Akademija
Predavač: Vice Božić
Više o predavačuMjesto održavanja predavanja i radionica: TRINOM, Strojarska cesta 24, Zagreb
Stjecanje znanja za samostalno kreiranje i upravljanje Google Ads kampanjama.
Seminar je namijenjen svima koji žele odgovore na pitanja:
1. Čuli ste za Internet marketing, najsnažniji promidžbeni alat na svijetu u ovom trenutku, ali niste sigurni odakle započeti?
2. Htjeli biste svoje poslovanje unaprijediti, ali ne raspolažete velikim proračunom i nemate na raspolaganju svo vrijeme ovog svijeta?
3. Željeli biste znati od kojeg ulaganja u promidžbu ostvarujete najbolji povrat, ne samo u Internet oglašavanju?
4. Želite znati koje povratne podatke možete dobiti i kako ih ispravno protumačiti?
5. Imate proizvod i uslugu za koju vjerujete da je na tržištu zanimljiva, ali ne znate kako najbolje prići svojoj ciljnoj skupini?
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 16. rujna:
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Ukoliko se želite informirati o uslugama i događajima koje organizira tvrtka Mirakul prijavite se na naš newsletter.
Prijavite se
Klijenti o nama
Poslovna komunikacija i bonton
Anita Bukovec, Hrvatska narodna banka
Pisanje i kreiranje strategije na društvenim mrežama
Zrinka Mrkonjić, VERN
Poslovno pregovaranje u prodaji
Vlatka Iličić, REAM d.o.o.
Strategy, Communications and Contests on Social Networks – Strategija nastupa i komunikacije na društvenim mrežama
Radica Jurkin, voditeljica Odjela za komunikaciju i multimedije HOO-a
HR Akademija
Anja Oppenheim Barešić, Q Agency
HR Akademija
Zrinka Stanić, Incore
Business & HR Strategy – Strateški menadžment ljudskih potencijala
U organizaciji Mirakula sam pohađala seminar „Strateški menadžment ljudskih potencijala“. Od predavačice, gđe. Matilde Ivaniš Knez dobila sam odgovore na sva postavljena pitanja te je svu teoriju popratila s konkretnim primjerima i kvalitetnim alatima. Dugogodišnje iskustvo u pozadini svih odgovora je očigledno. Osim što sam osobno bila polaznik jednog od seminara Mirakulovog bogatog programa, kao HR sam realizirala još nekoliko seminara za druge odjele i svaka suradnja bez iznimke je bila izrazito profesionalna. Veselim se budućim susretima!
Suzana Špika Šimera, Head of Human Resources, Include Ltd.
MINI MBA – LEADERSHIP SKILLS ONLINE
Ana Milas, SERENGETI
Mini MBA – Leadership Skills ONLINE
Maja Žilić, Pevex
Mini MBA – Leadership Skills ONLINE
Marina Mrđa, Končar Energetski transformatori
Mini MBA – Leadership Skills ONLINE
Josip Krajina, HRT
Social Media Specialist ONLINE
Tomislav Jelić, Star Import d.o.o.
Mini MBA
Zoran Škrobonja, INA Maziva
Napredne prodajne vještine
Prethodnih desetak godina prisustvovao sam brojnim edukacijama sličnog karaktera i mogu zaključiti da je prava rijetkost da netko toliko dugo može držati pažnju publike. G. Antolović na seminaru Napredne prodajne vještine pokazao je da ima karizmu, stručnost i sposobnost na jako zanimljiv i specifičan način prenijeti znanje. Drago mi je što sam imao prilike prisustvovati ovakvoj edukaciji!
Dinko Mandurić, Mesna industrija Ravlić
GDPR
Sandra Šimetić Širola, Privredna banka Zagreb
Mini MBA
Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb
HR Akademija
Iva Iličić, Spin Valis
Google Analytics
Ivona Mihaljević, RECRO
Finance for managers
Marko Čumbrek, Beta software
Prodajna analiza i alati za mjerenje rezultata prodaje
Jasmin Beširević, MKD „Mikrofin“
Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta
Želim pohvaliti održani seminar u petak. Predavač je stručno i na jednostavan način obradio temu, a sudionici su bili aktivni, produbljujući temu s kvalitetnim pitanjima i slučajevima iz prakse. I molim vas da prenesete pohvale konobaru koji je bio toliko ljubazan i pristojan da bi mogao biti mentor i pozitivan primjer većini konobara koji rade u turizmu.
Natalija Hrg, Ivančica d.d.
GDPR
Josip Sindičić, Marina Punat
Proces poboljšanja nabave
Mirta Brkan, Spin Valis
Proces poboljšanja nabave
Sandra Savić, Elektro kontakt
Uspješan i uvjerljiv javni nastup
Valentina Šantić, Erste & Steiermärkische banka
Reward Management
Advija Kulović, BH Telecom Sarajevo
Integrirana marketinška komunikacija na Internetu
Ovim putem želim izraziti pohvale na održani seminar. Predavači su motivirani, stručni i spremni na odgovaranje na specifična pitana polaznika. Teme su zanimljive, a sadržaj sveobuhvatan, ali i prilagođen polaznicima s malo predznanja.
Dario Antić, Thalassotherapia Crikvenica
Mini MBA
Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver
HR Akademija
Cijelu HR Akademiju smatram izuzetno korisnom, budući da dolazim iz tvrtke gdje su ljudski potencijali u smislu managementa i strateškog upravljanja tek u začetcima, te sam uz angažman, znanje i zaista stručnost svih predavača stekla dobar uvid u procese i prakse upravljanja ljudskim potencijalima.
Ana Marinović, Luka Ploče
Mini MBA
Ana Vukelić, Pandent
Internet marketing Akademija
Seminari su mi bili korisni kao dobra osnova za započeti rad s novim alatima, s kojima dosad nisam imao priliku raditi. Predavači su bili stručni s dosta iskustva iz prakse te je sama organizacija seminara na visokom nivou. Preporučio bih seminare svima zainteresiranima za Internet marketing.
Gordan Ćuk, TÜV Croatia d.o.o.
Mini MBA
Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum
Internet marketing Akademija
Zahvaljujem na odličnoj edukaciji – bilo nam je vrlo zanimljivo i korisno. Svi predavači, posebno g. Maričić, zaista su dali sve od sebe da podijele svoje veliko znanje i iskustvo s nama. Baš sam bila zadovoljna, a mislim i drugi polaznici.
Sandra Lovrić Lončarić, GDi GISDATA
HR Akademija
HR Akademija svakako daje dobar uvid u HRM procese, razumijevanje i širinu koncepta upravljanja ljudskim resursima i ljudskim potencijalima te je stoga osobito korisna osobama koje tek otpočinju karijeru u području ljudskih resursa, kao i osobama koje su na voditeljskim pozicijama, a koje neminovno zahtijevaju razumijevanje važnosti kvalitetnog upravljanja timom i ulaganja u potencijale.
Ana Vučković, Agencija za mobilnost i programe Europske unije
HR Akademija
Nakon što sam odslušala više od pola predviđenih modula edukacije – želim posebno istaknuti kao vrsne predavačice i stručnjakinje dvije osobe: gđu Nelu Bučević i gđu Jasminku Samardžiju. Bilo je vrlo vrlo zanimljivo, interaktivno i korisno za moj posao!
Željka Barić, Dom Duga Zagreb
Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.