Employer Branding Strategy – Kreiranje i implementacija uspješne EB strategije – ONLINE
Prijava na seminarSeminar ‘Employer Branding Strategy – Kreiranje i implementacija uspješne strategije ONLINE’ sedmi je modul edukacijskog programa HR Excellence Training – ONLINE.
Ako niste u mogućnosti pratiti edukaciju u predviđenom terminu, istu možete pogledati kao snimku.
Brendiranje danas ne veže se više samo uz proizvode i/ili usluge koje neka organizacija nudi na tržištu već se i sami poslodavci žele što bolje brendirati kako bi privukli potencijalne kvalitetne kandidate za posao i kako bi se njihova organizacija percipirala kao poželjno mjesto za rad. Stoga je ulaganje u brend poslodavca danas postalo ključnom dugoročnom strategijom svakog poduzeća.
Polaznici će na ovom seminaru naučiti kako kreirati i implementirati employer branding strategiju koja će organizaciji u konačnici pridonijeti povećanju produktivnosti i profitabilnosti zaposlenika, većoj lojalnosti zaposlenika, povećanju stope zadržavanja zaposlenika, većoj posvećenosti organizacijskim ciljevima, nižim troškovima regrutacije te osiguranju dugoročne konkurentnosti na tržištu rada. Seminar je vrlo interaktivan i obogaćen brojnim praktičnim primjerima te vježbom za polaznike.
Sadržaj seminara:
- putokaz za kreiranje uspješne employer branding strategije (revidiranje trenutačnog brenda, prikupljanje povratnih informacija, procjena konkurencije, vanjska analiza tržišta, EVP, razvoj strategije i kreativa, komunikacija strategije interno i externo, mjerenje uspješnosti) – praktična vježba na konkretnim primjerima
- kako kreirati svrsishodnu employer branding strategiju – najčešće pogreške i kako ih izbjeći
- povezanost brenda poslodavca i brenda robne marke
- kako kreirati brend koji je autentičan
- kreiranje candidate experience ankete i izračunavanje net promoter score-a – praktična vježba
Cilj seminara:
Uputiti polaznike u faze kreiranja uspješne employer branding strategije te kako izbjeći pri tome najčešće pogreške. Polaznici će naučiti metode, tehnike i alate ia kreiranje brenda koji je autentičan i samim time prepoznat na tržištu kao poželjan.
Ciljna skupina:
Ova radionica namijenjena je stručnjacima ljudskih potencijala svih razina iskustva, pojedincima koji žele naučiti kako se pozicionirati na tržištu kao poželjan poslodavac, liderima koji žele bolje razumjeti kako imidžem poslodavca kreirati bolje zaposleničko iskustvo (i kod sadašnjih i budućih zaposlenika), kao i svima ostalima koji svakodnevno čine napor u poboljšanju upravljanja ljudskim potencijalima.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 26. studenoga:
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK.
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Snimka održanog seminara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovnu cijenu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.