Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Designing Fluid Communication – Dizajniranje učinkovite komunikacije

Prijava na seminar

Prema taylorističkom pristupu – organizacijska komunikacija je linearna i služi za obavještavanje zaposlenika uz očekivanje konkretne promjene stava i/ili ponašanja. U tom slučaju zaposlenike poistovjećujemo sa strojevima kod kojih svaki unos informacije uvijek daje željene rezultate. No, je li to uistinu tako? I zašto je razumijevanje komunikacije kako na individualnoj, tako i na organizacijskoj razini bitno?

Osvjestimo li kako organizacija nije satkana od ljudi već od komunikacije i konstrukta koji nastaju kao rezultat iste, postaje jasno kako je situacija znatno kompleksnija i traži posve drugačiji pogled na komunikaciju i pokretanje željenih promjena.

Pri tome je potrebno biti svjestan koju sliku o čovjeku imamo,  kako je svaki zaposlenik sastavni dio tri organizacijske strukture koje su prisutne u svakoj kompaniji neovisno o njenoj veličini, starosti, branši i porijeklu te kako dizajniranje komunikacije nije ispunjavanje osobnih i/ili timskih KPI-eva već jedan od dva osnovna parametra za poticanje željenih promjena. Behaviour = f (Person, Enivironment)

Više o predavačici

Sadržaj seminara:

Uz pažljivo odabrane misaone alate koji potiču diskurs i kritično razmišljanje polaznici će otkriti i osvijestiti:

  • zablude o komunikaciji i možemo li se kroz komunikaciju potaknuti željena promjena ponašanja
  • (ne)dosljednost slike čovjeka i komunikacije
    • kako na osnovu komunikacije i organizacijskih poluga otkriti sliku čovjeka koju imaju naši kolege i pretpostavljeni
  • snagu tri organizacijske strukture i omjer moći unutar tih struktura
    • “ja” u tri strukture i moje sklonosti
    • moja moć
    • moj opseg djelovanja
  • kako razlikovati simptome od uzroka
    • “5 why” metoda
    • paukova mreža
    • korištenje hipoteza
  • alat za dizajniranje/testiranje učinkovite komunikacije

 

KOTIZACIJA:

Redovna cijena seminara:

1.900,00 HRK + PDV

Promotivna cijena za uplate do 1. travnja:

1.690,00 + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o  uspješno završenom seminaru.

Prijava na seminar

Klijenti o nama


Riječi polaznika

Što se tiče MINI MBA Akademije mogu reći samo riječi hvale. Teme su bile izvrsno odrađene. Voditeljica programa, gđa. Jasminka Samardžija, je cijelo vrijeme vodila brigu o samoj kvaliteti održanih predavanja i trudila se da nam predavanja budu što dinamičnija i aktraktivnija. Predavači su bili izvrsni i vrhunski pripremljeni za predavanja kao i njihov popratni materijal. Veličina grupe je bila optimalna što je omogućavalo da svi budemo podjednako aktivni. Moja ocijena je 5+ i nadam se da ćete u budućnosti imati još takvih zanimljivih seminara na kojima ću se vrlo rado pridružiti.  

Zoran Škrobonja, INA Maziva

Neizmjerno sam počašćena što sam imala priliku prisustvovati zadnjem modulu mini MBA-a, tako da će ta prilika vjerojatno rezultirati da ću se odlučiti pohađati i preostale module sljedeće godine, ali o tome poslije ljeta. Ocjena znanja predavača: odličan (+) Ocjena sadržaja: odličan (+) Ocjena umijeća prezentiranja: odličan (+). G. Premužak (što sam i javno izjavila na kraju predavanja) nije samo ugodno iznenađenje nego meni do sada nepoznato da je manager takvog kapaciteta vodio javnu tvrtku na našem tržištu. Čestitke i Vama na izboru partnera! Tako bi naime trebali izgledati svi učitelji, profesori i predavači. Dolazim iz financijskog sektora i imam dosta bogato radno iskustvo, polazila sam puno poslovnih škola, međunarodnih konferencija ali svake pohvale Vam izražavam jer nimalo ne zaostajete za međunarodnom zajednicom ako niste i bolji!

Tatjana Maček, Privredna banka Zagreb

Iskustvo sudjelovanja na programu MINI MBA  doprinijelo je  mojim novim saznanjima iz područja managementa. Predavanja su bila zanimljiva i inovativno koncipirana s mnoštvom primjera iz prakse. Polaznici su bili osobe iz različitih sfera društvenog djelovanja što je bilo korisno za razmjenu iskustava i širenje poslovne socijalne mreže kontakata. Preporučio bih edukaciju osobama koje se nalaze na odgovornim pozicijama, kao neizostavan dio dodatnog obrazovanja u pogledu vođenja i upravljanja.  

Marijan Alfonso Sesar, Centar za rehabilitaciju Silver

Mini MBA program je kratak poslovni modul kakav sam tražila za bijeg od svakodnevnice posla bez trošenja mnogo vremena. Male grupe, puno interakcije i zanimljivi predavači. Angažman Jasminke Samardžije i način pripreme za svaku je pohvalu. Također, iskustva drugih predavača i polaznika za mene su najvrijedniji dio takvih edukacija.  

Ana Vukelić, Pandent

Meni se jako svidjela Mini MBA Akademija, jer smo morali dosta sami sebe analizirati, što radimo dobro i što možemo poboljšati, a ujedno smo čuli iskustva vrlo uspješnih osoba. Svaki predavač je ispričao o svom iskustvu, uspjesima i problemima. Također, ostali sudionici su bili vrlo zanimljivi i u ekipi se stvorila stvarno lijepa kemija.

Māra Vītols – Hrgetić, Kongresni centar Forum

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se