Content Marketing and Advertising Campaigns – Napredno korištenje društvenih mreža
Prijava na seminarZa postizanje isplativih i mjerljivih marketinških rezultata društvene su mreže jedan od najjačih suvremenih alata za oglašavanje. Na specijalističkom seminaru ‘Content Marketing and Advertising Campaigns – Napredno korištenje društvenih mreža’ naučit ćete kako se učinkovito oglašavati na društvenim mrežama, koji su dostupni formati oglasa, kako postavljati ciljeve kampanja, definirati ciljnu skupinu, određivati budžet te na koji način optimizirati oglašivačke kampanje na društvenim mrežama. Osim znanja potrebnih za oglašavanje na Facebooku i Instagramu, kao dvjema najrelevantnijim društvenim mrežama hrvatskoga tržišta, seminar nudi i znanja o najnovijim content marketinškim trendovima na različitim društvenim mrežama.
Specijalistički seminar Napredno korištenje društvenih mreža dio je naprednog programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Specijalist za marketing na društvenim mrežama
Content marketing na društvenim mrežama:
- Content marketing – što je, zašto je važan i kome je namijenjen?
- Važnost content marketing kalendara
- Različiti formati content marketinga
- Bitni uvjeti za dobar content marketing
- Content marketinški trendovi – primjeri content marketinga
- Kako napisati naslov koji će privući pozornost čitatelja
- Kako jednostavno omogućiti publici da dođe do vašeg sadržaja
- Content marketing na raznim društvenim mrežama – primjeri
Oglasne kampanje na društvenim mrežama:
- Pregled mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama
- Ciljevi kampanja
- Mogućnosti targetiranja
- Budžetiranje oglašivačkih kampanja na društvenim mrežama
- Optimizacija kampanja
- Primjeri formata oglasa
- Mjerenje i analiza uspješnosti kampanja
Cilj seminara Napredno korištenje društvenih mreža:
Stjecanje osnovnog znanja o mogućnostima oglašavanja na društvenim mrežama.
Ciljna skupina:
Članovi marketinških timova ili timova za digitalni marketing, digitalni specijalisti koji se razvijaju na području digitalnog oglašavanja, svi koji žele naučiti više o tome kako pravilno koristiti mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama.
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 13. studenoga:
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK.
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.