AI u digitalnom marketingu – ONLINE
Prijava na seminarDigitalni marketing od svog začetka obilježen je iznimno brzim, promjenjivim i ‘always-on’ procesima. Rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji imaju potencijal svaki taj aspekt industrije amplifirati. Kako bismo ostali u korak s najnovijim trendovima, danas više nego ikad prije, od ključne je važnosti upoznati se sa samim rješenjima te njihovim prednostima i manama.
Pojedinci i timovi koji će postepeno i dosljedno testirati mogućnosti postojećih rješenja ostvarit će značajnu prednost u industriji koja se više ne kreće linearno, već sve osjetnije reagira na raznolikost potreba i interesa korisnika i njihovih komunikacijskih kanala. Istovremeno brzina i autentičnost kao temelj dobrog korisničkog iskustva zahtijevaju od marketinških strategija samokritičnost i gotovo svakodnevnu prilagodbu.
U ovom ćemo seminaru, stoga, razmotriti najpopularnije alate na tržištu za kreiranje sadržaja i druge načine optimizacije procesa u digitalnom marketingu, raspraviti njihove prednosti i nedostatke te se naučiti služiti istima, ali i razmotriti što svakodnevno korištenje ovih alata može značiti za poslovanje vaše kompanije ili odjela i kako se pripremiti za različite scenarije i reakcije tržišta u budućnosti.
Dokumentacija za download:

Sadržaj seminara:
- Intro
Što je umjetna inteligencija?
Postojeća primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu
Umjetna inteligencija prije svega je tehnologija i način pristupanja postojećim poslovnim procesima. Novija istraživanja tržišta ukazuju na to kako je upravo prostor digitalnog marketinga među liderima u eksperimentiranju s dostupnim alatima i istraživanju potencijala u postojećih rješenja. Najveći iskorak čine upravo područja kreiranja sadržaja – kako teksta, tako i audiovizualnog materijala.
- Fokus na content marketing
Kreiranje sadržaja: kako koristiti alate koji postoje
Distribucija sadržaja: kako optimizirati sadržaj za različite kanale
Chat GPT, iako najpoznatiji servis za generiranje teksta, baca sjenu na brojne druge servise koji su potencijalno bolja opcija za naše potrebe. Tu vrijedi istaknuti primjere poput Copy.AI, Simplifieda i Writesonica. S druge strane, brojni su servisi dostupni za generiranje fotografija i videa, no svaki od njih ima svoje prednosti i mane, poput DALL-E3, Image FX i Midjourneya. Naposljetku, većina programa koje danas koristimo već imaju AI- driven ekstenziju, samo je trebamo naučiti koristiti.
- Druga područja primjene
Performance marketing: media buying, predictive analytics i real-time optimizacija
Dugoročni razvoj odnosa s klijentom: personalizacija i always-on komunikacija
Najzvučniji primjeri primjene umjetne inteligencije u marketingu, veliki su projekti koji su kreirali jedinstveno iskustvo u interakciji s korisnikom, a najmanje poznati upravo oni koji se kriju u zakupu prostora i analizama u sustavu. Istražit ćemo koje sve opcije postoje na tržištu i kada je korisno razmisliti o ovim koracima u digitalnoj strategiji.
- Utjecaj na poslovne procese
Autentičnost vs. optimizacija
Privatnost i zaštita podataka
Granice samostalne primjene
Tržište i velike platforme već danas donose regulative, načine provjere i označavanja sadržaja koji je nastao uz korištenje generative umjetne inteligencije. Neki konkretni koraci već su poznati, ali brojna su pitanja još neodgovorena i možemo tek zamisliti i pripremiti se za scenarije koji slijede, ali i prepoznati na vrijeme u kojima slučajevima bismo trebali uključiti stručnjake.
KOTIZACIJA:
Redovna cijena seminara:
Promotivna cijena za uplate do 13. svibnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Po završetku edukacije polaznici će dobiti Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Snimka online seminara dostupna je na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovne cijene.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta