većinu je svog radnog petnaestostogodišnjeg iskustva stekla upravo na poslovima koji su bili usko vezani uz unapređenje prodaje i odnose s kupcima ili klijentima. Diplomirala je na Fakultetu za turistički menadžment u Opatiji upravo na temu kvalitete usluge. Kao unapređivač prodaje radila je i za neke veće tvrtke, poput Bavaria piva i Atlantic grupe.
Za kvalitetu usluge specijalizirala se za vrijeme rada u Heraklei, agenciji za mystery shopping, prvoj takvoj u Hrvatskoj. Na mjestu direktorice u sedam godina stekla je bogato iskustvo na području pregovaranja, prodaje, vođenja ljudi, organizacije projekata istraživanja i edukacija. Spojila je tako praktično iskustvo s terena kroz tisuće izvještaja tajnih kupaca iz gotovo svih djelatnosti s teorijskim znanjima iz psihologije, što je rezultiralo odličnim programima za edukaciju djelatnika primjenjivim u raznim djelatnostima i specifičnim situacijama u prodaji. Dodatno je završila i NLP leadership akademiju kako bi još bolje naučila kako ljudi funkcioniraju te zbog čega dolazi do određenih obrazaca ponašanja i kako ih mijenjati. Kao certificirani coach koristi mnoge metode u kreativnim radionicama za unapređenje kvalitete usluge za mnoge poznate tvrtke.
Seminari:
Kako prodavati u razdoblju pandemije koronavirusa – ONLINE.