Marija Felkel je HR stručnjakinja s više od 20 godina međunarodnog iskustva u visokotehnološkim inovativnim industrijama. Jedna je od autoriteta na području ljudskih potencijala s izvrsnim poznavanjem globalnih trendova. Iskusna je u poslovnim zadacima i projektima na nivou uprava kompanija te kao strateški partner poslovanju za HR područje. Tijekom dugogodišnje karijere u međunarodnim kompanijama Siemens i HT, posebnu pažnju pridaje identifikaciji i razvoju korporativnih i lokalnih talenata, stvaranju uspješnog partnerstva između poslovanja i funkcije ljudskih potencijala te upravljanju kulturom organizacija koje pružaju najbolje zaposleničko iskustvo. Pod njezinim vodstvom kao članice Uprave i glavne direktorice za ljudske resurse HT Grupe, na kojoj poziciji je bila do siječnja 2019. godine, realiziran je niz uspješnih projekata iz područja razvoja ljudskih potencijala uz pomoć kojih HT Grupa zauzima značajno i prepoznatljivo mjesto na tržištu rada. Iskustvo stečeno radom u međunarodnim kompanijama primjenjivala je i u Hrvatskoj angažmanom na razvoju i implementaciji najboljih praksi organizacijskog razvoja i ljudskih resursa za Nexe grupu kompanija iz Našica. Izuzetno je aktivna u promociji STEM područja te u radu s mladima, suradnji s fakultetima, srednjim i osnovnim školama naglašavajući važnost obrazovanja i stalnog razvoja. Veliki je zagovornik ravnopravnosti žena u poslovnom svijetu i jednake zastupljenosti na upravljačkim pozicijama te je veliki promotor skromnosti i poniznosti u vođenju. Aktivna je članica lokalnih HR udruga, predavačica na HR konferencijama te sudionica okruglih stolova na temu organizacijskog razvoja i ljudskih potencijala. Dobitnica je nagrade Prometej – HR Manager godine za 2016. godinu, najvećeg strukovnog priznanja u Hrvatskoj.
Seminari:
Employer Branding & Recruitment – Istaknite svoj brand i privucite najbolje ljude, Employee Experience Design – Kako dizajnirati iskustvo zaposlenika koje potiče retenciju – ONLINE, HR Strategy Implementation – Implementacija HR strategije – ONLINE, HR breakfast 2017.