Kamilo Antolović studirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, specijalizirao marketing i komunikacije te stekao zvanje magistra ekonomije. Ima preko 40 godina iskustva na različitim poduzetničkim, menadžerskim i marketinškim poslovima u Hrvatskoj i regiji.
Utemeljitelj je i direktor K&K PROMOTION od 1993. Bio je predavač niza ekonomskih predmeta u Trgovačkoj školi u Zagrebu, viši predavač na Visokoj školi AGORA za menadžment tržišnih komunikacij te Sveučilištu ALGEBRA-studij digitalnog marketinga.
Kao član ili voditelj tima sudjelovao je u više tisuća marketinških projekata i kampanja na domaćem i regionalnom tržištu za vodeća domaća i niz međunarodnih poduzeća i brandova (INA, PPD, HT, Nestle, Durex, Philips, SDF, Ledo, Franck, FINA, Bramac…).
Objavio je jedanaest knjiga, od kojih je sedam literatura na visokoškolskim ustanovama te više stotina komentara, stručnih i znanstvenih članaka. Sudjelovao je u nizu priprema zakona i kodeksa iz područja tržišnog komuniciranja te je predavao na više stotina edukativnih programa iz područja interpersonalne komunikacije, javnog nastupa, prodaje, pregovaranja i marketinga za gotovo sva vodeća hrvatska i regionalna poduzeća s preko nekoliko tisuća sudionika. Na međunarodnoj konferenciji „Moć uvjeravanja“ izabran za govornika konferencije. Stalni je predavač na programima CROMA-udruženja managera, Mirakul i ZICER (Zagrebački inovacijski centar), Pravosudnoj akademiji, Poslovnom savjetniku i drugima.
Obnašao je funkciju predsjednika HURA-e i predsjednika Organizacijskog odbora PRIME-a, zamjenika direktora FESTO-a i predsjednika Suda časti HURA-e te člana Žirija Festivala BiH, Superbrands Hrvatska i drugih. Dobitnik je niza strukovnih nagrada i priznanja (Zlatno zvono u RH, The best Ad EuropeDI, Grand prix viral HUOJ…), prvi je stalni sudski vještak za oglašavanje i tržišne komunikacije u Republici Hrvatskoj, predsjednik Etičkog vijeća HUK-samoregulacija, Etičkog povjerenstva HUPUP, udruženja marketinga HGK te je član IO CROMA i Skupštine Hrvatskog udruženja sudskih vještaka i procjenitelja.
Seminari:
Napredne prodajne vještine, Interpersonal skills in Tourism Industry – Interpersonalne tehnike komuniciranja u prodajnom procesu, Napredne prodajne vještine – ONLINE.