Jelena Slade-Šilović komunikacijska je stručnjakinja čije se iskustvo bazira na upravljanju robnim markama i koordiniranju svih kanala komunikacijskog sustava, do kreiranja komunikacijskih strategija, složenih marketinških kampanja, brand strategija te osmišljavanja i lansiranja novih brandova za brojne klijente za koje je radila. Jelena je Rukovoditeljica grupe proizvoda u Jamnici a prije toga obnašala je funkciju voditeljice odjela strateškog planiranja u Publicis Grupi, te tvrtki Digitel Komunikacije. Karijeru komunikacijske savjetnice započela je u agenciji SVA, a potom je više od tri godine bila zadužena za marketing, korporativne komunikacije i razvoj poslovanja konzultantsko-revizorske kuće Deloitte na području Srbije, Crne Gore, Makedonije i Republike Srpske. Jelenino formalno obrazovanje uključuje diplomske studije iz područja Odnosa s javnošću i multimedijalnih komunikacija te postdiplomske studije iz područja Marketing managementa. Obrazovanjem i stalnim usavršavanjem Jelena je osigurala širinu ekspertize i detaljan uvid u različite aktivnosti i alate integriranih marketinških komunikacija koje su joj u fokusu interesa i profesionalnog angažmana.
Seminari:
Integrirana marketinška komunikacija na Internetu.