Irina je magistrirala međunarodni marketing na Ekonomskom fakultetu u Rijeci sa temom „Očuvanje vrijednosti brenda u krizama“, te je od tada njezino područje interesa usko vezano uz bihevioralni marketing i ponašanje potrošača.
Digitalnom marketinškom timu, oformljenog od najvećeg hrvatskog poduzeća iz područja turizma, doprinijela je kao stručnjak za upravljanje odnosa s klijentima (Customer relationship management), a suradnja s ovim poduzećem nastavlja se i dalje u njezinoj samostalnoj karijeri.
Od 2014 godine radi kao konzultant za marketing u uspješnom savjetodavnom poduzeću specijaliziranom za razvoj poduzetništva, u okviru kojeg se razvija kao stručnjak za strateški i razvojni marketing. U toj ulozi sudjeluje na brojnim projektima od razvojne, start-up faze brenda, do planiranja dugoročnih marketinških planova već etabliranih hrvatskih brendova, koji se odnose na digitalni i klasični marketinški pristup.
2018 godine započinje samostalnu karijeru, te otvara vlastito poduzeće za strateški marketing, u okviru kojeg proučava i implementira neuromarketinške modele. Od tada sudjeluje na nacionalnim projektima iz područja turizma, IT-a, šireg područja retaila, te na internacionalnim projektima iz područja telekomunikacija i medicine, kao stručnjak za strateški marketing i razvoj brenda.
Uže područje interesa i fokus istraživanja u okviru strateškog marketinga su joj emocionalni marketing, neuroznanost u funkciji uspješnog marketinga, te ponašanje potrošača i njegovo iskustvo na tržištu.
Seminari:
Digital marketing – Bihevioralni marketing u digitalno doba – ONLINE.