Poslovnu karijeru započeo 1996. godine pokretanjem tvrtke Croadria koja se bavila web hostingom, a 2002. pokreće novu tvrtku specijaliziranu za registraciju internet domena naziva Regica.NET. Do 2004. godine vodi dvije tvrtke i tim od 16 ljudi nakon čega dogovora prodaju tvrtki Iskon Internetu d.d. te prelazi na funkciju direktora tvrtki kćeri unutar Iskona, tj. Deutsche Telekom grupacije od 2006. godine. 2009. godine napušta korporativno okruženje i vraća se u poduzetničke vode te pokreće Business Kliniku kojom pomaže malim i srednjim tvrtkama u uspostavi prodajnih i management poslovnih procesa kako bi uspješno ostvarili zacrtane rezultate. Životno i poslovno iskustvo iz poduzetništva i korporativnog okruženja daje mu prednost u implementaciji poslovnih i proceduralnih struktura kod malih poduzetnika ali i stvaranje duha poduzetništva i odgovornosti u većim poslovnim sustavima koji su previše normirani i izgubili motivacije. Školovao se u Academy of Executive Coaching (2. generacija) te je iznimno aktivan u promicanju odgovornog poslovanja i preuzimanja inicijative kroz seminare, radionice, javne nastupe i kolumne iz područja leadershipa, prodaje, motivacije, produktivnosti i ostalih tema koje su bitne malim i srednjim poduzetnicima. Tjedno objavljuje tri newslettera iz područja prodaje, motivacije, utjecaja i (hush hush) manipulacije u prodaji i sve vezanu uz prodaju. Često inkognito piše prodajna pisma i prodajne tekstove za svoje klijente te “poskrivećki” gušta u raznim “nezavisnim” analizama koje se pitaju zašto “ovo tako ružno funkcionira i daje prodajne rezultate”. Polaznici seminara mogu očekivati veliku količinu prijenosa znanja i puno a-ha spoznaja, te konkretne korake koje mogu primijeniti odmah nakon što napuste dvoranu.
Seminari:
Pisanje za web i psihologija prodaje.