Gino Simić osnivač je digitalne agencije ChatSphere.io gdje kroz implementaciju digitalnih kanala za komunikaciju poput WhatsApp-a klijentima povećava prodaju te efikasnost marketinških kampanja. Prije osnivanja vlastite agencije, radio je kao Voditelj Prodaje i Partnerstva u njemačkoj firmi 360dialog, najvećem Facebook partneru te kao menadžer za komercijalni uspjeh proizvoda u prvom hrvatskom unicornu, Infobipu. Diplomirao je na FER-u no njegov je poslovni put bio sve samo ne klasični FER-ovski. Za vrijeme studija radio je na raznim projektima uključujući rad u odjelu strateškog konzaltinga KPMG. Prodajom se počeo baviti u P&G, gdje je radio kao voditelj ključnih kupaca, radeći sa svjetskim brendovima poput Head&Shoulders, Gillette, Old Spice i dr. Ono što njegovoj karijeri daje zaokret jest odluka da korporativnu karijeru zamjeni sa onom iz startup-a, te se tako priključio Fintech startupu Oradian, gdje je radio direktnu prodaju te business development u zemljama Jugoistočne Azije te zapadne Afrike. Za to vrijeme kreirao je onboarding planove te materijale za edukaciju novih prodavača te u svom poslu radi direktnu B2B prodaju kompleksnih komunikacijskih rješenja te coaching.
Seminari:
Solution Selling – Do profitabilnijeg odnosa kroz rješavanje problema i prodaje rješenja – ONLINE, Prodajni proces – ONLINE, Digitalna transformacija u prodaji – digitalni prodajni kanali i platforme, Conversational Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal WhatsApp-a u poslovanju – ONLINE.